Jeg har mindsettet. Jeg kan skabe det igen.
Jamen det har vi jo alle sammen - vi kan alle sammen skabe det liv vi gerne vil. MEN - det er jo det at vide hvordan man gør det der er tricket. Og så at vide om de mål man forfølger vil give en det man gerne vil i sidste ende. Du lader til at have fundet dit livs kærlighed i penge og hvis de kan holde dig i hånden på dit dødsleje og sige "Tak for et godt liv sammen" så er det jo bare topdollar!
Mette
Se på det som er du en kunstner. Det er ikke vigtigt at finde svaret på, hvordan du skaber et billede der kan sælges for flere mio. Men at du forstår kunsten og filosofien bag det at være en dygtig kunstner.
Når du forstår nerven i det at være kunstner, vil du helt automatisk kunne male billeder som folk vil betale flere mio kr for.
Det at lave penge er som at lærer at cykle. De første meter er meget svære, men når du først lærer, hvordan du gør, kan du cykle 20-30 km uden problemer.
For at lærer at cykle skal du sætte dig op på cyklen og blive ved og ved til du lærer det selvom det ikke er rart at falde.
Du vil sikkert sige. Jammen det er sku da farligt og hvad hvis man mister sine penge?
Det er netop en af grundene til at de fleste mennesker ikke tjener mange penge som iværksætter, fordi de ikke har øvelse nok. De tror, at når man skal starte op er det nødvendigt at bruge rigtig mange penge i starten og hvis de fejler og mister mange penge stopper de deres drømme og vælger at blive lønslave.
Om du laver 10 kr om til 100 kr er nøjagtig det samme du gør som, hvis du laver 1 mio kr om til 10 mio kr.
Hvorfor investere stort, når du kan investere småt?
1 ud af 10 lykkes det for siger statestikken. Derfor skal du prøve 10 gange før det lykkes.
Derfor sæt dig det mål, at du skal få 10 kr til at yngle til 100 kr. Eller brug 1000 kr hver måned på et eller andet sjovt projekt og det er bedøvende ligegyldigt om du mister pengene. Jo mere du prøver jo større chance er der for at du finder en guldmine.
Når du kan lave 500-1000% har du lært noget meget vigtigt om hvordan man kan lave høj profit uden at det nødvendigvis indebære høj risiko.
Jeg kan give et eks på, hvordan jeg lavede en høj profit på minimalt arbejde.
Jeg tjekkede på QXL designermøbler og sammenlignede dem med en anden og dyrere auktion. Efter jeg fik lært noget om dansk design ved at kigge på auktionerne, fandt jeg en Børge Mogensen Sofa som var totalt ødelagt. Køberen havde sat en køb nu pris på 1.000 kr.
Jeg sendte billederne til den anden auktion og spurgte hvad de ville vurdere sofaen til. De sagde ca 4.000 kr. Jeg tænkte at det var en spændende handel og købte sofaen til her og nu prisen, selvom jeg sikkert kunne have fået den billigere ved at vente. Men jeg ville ikke tage nogen chancer. Der var en interesseret køber der spurgte om der var stempel i bunden og jeg fornemmede at hvis hun fik svaret på det spørgsmål, ville hun også købe sofaen til 1000 kr.
Jeg tog ud til køberen og og fik nogle af mine venner til at hjælpe mig ned af trapperne med sofaen til en ventene 3X34 som kørte sofaen direkte ud til den anden auktion uden at jeg behøvede at tage med.
Jeg fik solgt sofaen til ca 8.000. kr. Det er ca 700% Kan du tjene lige så meget på aktier med så lav en risiko over ca 2 måneder?
Nu er jeg ikke vild med design møbler og har ingen møbel passion. Derfor gider jeg ikke tjene penge på den måde.
Det er vigtigt at finde et område man interessere sig for. Der er muligheder over alt. Det er blot at tænke på den rigtige måde.
Vedr kærlighed. Jeg kender formlen for ægte kærlighed, derfor går jeg ikke så meget op i det. Jeg kan skabe kærlighed, når jeg har lyst.
Vær autentisk, ærlig og åben.
Du er den vigtigste i dit liv derfor skal du ikke gå på kompromis med hvem du er eller hvad du har lyst til for at please andre.
Nu kender du også formlen. Gå ud og få noget kærlighed i dit liv.Hvis du tør? Det kræver at du tør stå 100% ved dig selv og tør være helt åben og ærlig så andre mennesker kan se dit inderste jeg.
Måske er det fordi det kræver meget stort mod at så får virkelig går efter 100% uegoistisk kærlighed?