Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PT livstilen

Side 1 ud af 13 (121 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Min største drøm er at blive en ægte PT og vil høre om der er andre der arbejder hen mod samme mål.

For at kunne blive en PT er det vigtigt at have en mobil indtægt. Derfor er det vigtigt at forstå, hvordan man laver penge. Det lykkes mig at bo i udlandet i ca 8 måneder ved at lave mellem 200-800% i profit hver måned så jeg kunne få ca $2300 hver måned.

Det jeg har lært er, hvor vigtigt det er at have et rigt tankesæt for at kunne lave penge og det er faktisk selve tankesættet der bør være det første skridt for alle der ønsker rigdom.  

For mig er rigdom frihed og frihed er min største motivations faktor.

Meget af den fælles forståelse for penge og forretning er en illusion. Men for dem der virkelig ønsker at bryde Matrixen er der et spændende eventyr der venter på den anden side.

Hvis der er andre PT´er send mig en mail.    

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 16:46

Hvad betyder PT pt? :)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 1. Mar 08
Skrevet kl. 16:54

Det betyder "Perpetual Traveler" eller med andre ord en fuldtidsturist.

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 17:10

Hvordan tjener du penge?

/JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Tilmeldt 1. Mar 08
Skrevet kl. 19:23

Der er mange måder at tjene penge. Det er vigtigere at fokusere på tankesættet.

Her en lille film om tankesættet:

http://video.google.com/videoplay?docid=1213899732842974786
Tilmeldt 17. Nov 07
Skrevet kl. 14:15

Jamen det er da selvfølgelig rigtigt at der er mange måder at tjene penge på. Men nu er der sikkert nogle der er nysgerrige efter hvordan du tjener dine?

/JJ

Tilmeldt 1. Mar 08
Skrevet kl. 14:31

Det er som at spørge en kunstner, hvordan han maler sin kunst. Det er langt vigtigere at forstå hånværket og filosofien bag kunsten.

Lad mig give dig et eks. Mange mennesker siger man ikke kan lave penge uden penge og hvis man laver en høj profit er der også en høj risiko forbundet med det. Alt dette er forkert.

Jeg kender en som finder køleskabe på gaden og sætter dem lidt i stand og sælger dem for 500 kr. i den blå avis.

Han tjener langt over 1000% og laver penge uden at bruge penge og risikoen er yderst minimal.

Det lykkes ham at leve uden nogen anden form for inkomst og spare 75.000 kr op.

Nu siger jeg ikke, at du skal gå ud og finde køleskabe på gaden og sælge dem. Men dette er et eks på, at hvis man forstår et andet tankesæt vil man se guld på gaden. hvor andre ikke ser noget.

Du vil ikke kunne gå forbi et køleskab nu, uden at du tænker. "Der står 500 kr."

Det at ændre sit tankesæt gør, at du ser muligheder, hvor du ikke så nogen. Derfor er det vigtigere at fokusere på selve tankesættet end hvad jeg tjener mine penge på.

Tilmeldt 1. Mar 08
Skrevet kl. 14:47

Med hensyn til tankesæt. Dine tanker skaber din virkelighed. Hvis fx du siger til dig selv at det kræver hårdt arbejde at tjene mange penge. Bliver det din virkelighed.

Jeg går meget op i systemer og tankesæt. Mit tankesæt er "Lad mine penge arbejde hårdt for mig istedet for at jeg skal arbejde som slave for penge."

Det betyder, at jeg ser de muligheder som passer til det tankesæt. Jeg ser måder, hvorpå jeg kan sætte et system op, hvor jeg kan lade pengene arbejde for mig.

Kan give dig et eks. Mener det var Warren Buffet der købte en pinball maskine og satte den op på en café.

Da han fik lavet penge nok til en ny maskine satte han den op et nyt sted og på den måde havde han skabt et system hvor pengene arbejder for ham, istedet for at han arbejder for pengene.

Jeg vil ikke kalde det hårdt arbejde at gå at tømme pinball maskiner. Uden det tankesæt ville han ikke have fået øje på den mulighed. Du har sikkert også set et hav af pinball maskiner uden at tænke på dem som en slags pengemaskiner. Men efter jeg har fortalt dig om denne mulighed, vil du sikkert også se pengemaskiner overalt, når du går en tur i byen.

Det er også vigtigt at arbejde med sine talenter. Det at kunne sælge er yderst vigtigt, hvis man vil være selvstændig. Jeg har tit brugt mit talent at kunne sælge i de forskellige ting, jeg tjener penge på. Derfor vil jeg på det kraftigste anbefale at få et salgsjob i noget tid.  

Tilmeldt 17. Nov 07
Skrevet kl. 14:59

Det lyder alt sammen fint og filosofisk, men dit eksempel med køleskabene er lige modsat det klip du henviste til. At tjene 75K er vel heller ikke noget man forbinder med rigdom, men som jeg forstår det så er du mest af alt bare interesseret i overleve uden at have et almindeligt job? Om man har pinball maskiner eller har en anden forretning kan være det samme. Så snart maskiner eller andre mennesker tjener penge til en, så er det jo fornuftigt. Men alt er forbundet med en risiko, og det er da fint at have et "tankesæt", men for mig lyder det ikke særligt banebrydende.

/JJ

Tilmeldt 1. Mar 08
Skrevet kl. 15:12

Nej mit mål er rigdom fordi jeg forbinder rigdom med frihed.

Hvornår er man rig? Er det når man har et kæmpe hus og en stor bil og 1 mio kr på bankbogen? Jeg betragter ikke det at være rig. Hvis man ser deres økonomi efter ser man deres udgifter stiger i takt med deres indtægter og de presser deres økonomi til det yderste.

Der er ikke meget frihed i at være ejer af et stort fængsel med tilhørende fangetransport som fastlåser ens liv, fordi hvis man skifter spor, kan det betyde at ens pengeslugende udgifter tager livet af en.

Jeg betragter det at være rig at ens passive inkomst stiger mens ens udgifter bliver holdt på et rimeligt lavt niveau og man tjener penge uden at skulle bruge tid på sit system. 

Tankesættet er det vigtigste. Det er derfor jeg går mere op i tankesættet end noget andet. 

Side 1 ud af 13 (121 indlæg)