Det er godt, at i betaler jeres skat med glæde og elsker det danske samfund. Det har jeg ingen problemer med. Personligt synes jeg, det er utroligt at samfunden kan snyde og bedrage deres borgere så meget og at de stadigvæk elsker og vil forsvare det.
Jeg kiggede en dag ind af vinduerne hos Statsadvokaten For Særlig Økonomisk Kriminalitet. Hvad så jeg? En masse PH lamper af denne type:
http://www.in-design.dk/lamper/ph3-2_gulv.jpg
Pris: 15.000 kr. stykket.
Betalt af skatteborgerne. Jeg blev ret harm over at se dette spild af vores fælles penge som kunne gå til de svageste i samfundet og skrev en mail hvor jeg bad om at få aktindsigt i deres indbo regnskab. Jeg fik en mail om, at jeg havde ret til at få aktindsigt og de ville vende tilbage så hurtigt som muligt. Jeg måtte rykke for min aktindsigt og har stadigvæk ikke modtaget den, selvom det er over 2 år nu.
Men få dage efter min første henvendelse fik de persienner på alle kontorene selvom bygningen ikke er i solsiden og de havde nedrullede persienner hele dagen. Om det skyldes min aktindsigt ved jeg ikke, men det så meget mærkeligt ud.
Hvis du som jeg mener at skattekronerne skal bruges fornuftigt fordi hvert enkelt menneske der betaler skat i dette samfund, må arbejde hårdt for at holde dette samfund kørene og man må holde dette spild af ressourcer nede, fordi det er værre end skattesnyd. Det er misbrug af vores fælles skatte kr.
Jeg synes, du skal holde lidt øje med hvad pengene bliver brugt til. Hvis du ser et overdrevet brug af dyre designmøbler på offentlige kontore. Bed om aktindsigt og send den til medierne(selvom de ikke altid gider tage sagen).
Det er blandt andet det der gør, at jeg er træt af Danmark, fordi jeg ser et kæmpe misbrug af vores fælles penge.
Det er helt korrekt at i Danmark kan man overleve og det er nemt at blive mellemklasse fordi ens uddannelse er betalt af staten(os alle sammen) og man har SU. Men at blive rig i Danmark er ikke så nemt. De fleste har en Robin Hood indstilling, som også er ret tydelig her.
Det er en ret god forretning for staten at holde borgerne i mellemklasse niveau hvor de arbejder hver dag. Dem der er beskattet mest er dem der tjener en b-inkomst.
Personligt vil jeg ikke kun overleve og køre ind i et kedeligt hr og fru Danmark spor. Få en uddannelse(blive indoktrineret), få et slavejob, blive gift, få et hus, bil, reproducere og dø samt betale mere end 80% i skatter, afgifter, p-bøder, fartbøder, inflasion...... i hele min levetid. Jeg betrager den form for liv som et død sygt slaveliv.
Men jeg siger ikke at andre skal mene det samme som mig. Hvis den livstil jeg har beskrevet er rigtigt for dig, er det det den retning du skal gå.
Danmark er for mig et mentalt fængsel og den danske befolkning en homogen gruppe der virker som spyttet ud af den samme fabrik og alt og alle der er anderledes og tænker anderledes bliver skubbet ud af samfundet og hånet. Danmark er som fagre nye verden/Brave New World.
I denne tråd kan man tydeligt se at hvis man har en anden holdning en flertalet, bliver man hånet og latterlig gjort. Det er et typisk træk i Danmark. De fleste danskere holder hinanden nede med jantelov og gruppetænkning.
Personligt er jeg ligeglad, fordi flertallets accept påvirker ikke mit selvværd. Men jeg synes det er interessant at for de fleste betyder det temmelig meget hvad flertallet mener om dem og den angst for at være uden for gør at folk gør alt for at ligne gruppen og tilegne sig de samme holdninger.
Hvis Danmark er et frit samfund ville folk acceptere at jeg tænker anderledes end flertalet. De ville sige. "Det er nogle interessante synspunkter du har. Jeg har aldrig hørt dem før. Men hvis du mener Cayman Islands er lykken for dig, håber jeg det bedste for dig og håber du finder det du søger".
Men i Danmark er folk ikke frie. Hvis man ikke har de samme holdninger, skal man igennem hån og spot. Man skal mene at Danmark er verdens bedste samfund, ellers er man en idiot som slet ikke burde være her.
Det er fint nok at i er uenige med mig. Men prøv at tænk over mine synspunkter bare et øjeblik.