Peter Revisor Men vil da sige at typer som dig aldrig vil indgå i min overvejelse som revisor. 1. Du argumenterer ikke. 2. Du selvroser og siger du ved det, men vil hører sælgers svar. 3. Det jeg frygter er du vejleder dine klienter ud fra dine synspunkter og ikke udfra hva der sker på markedet. 4. Ser ud til du bare er herinde for at have så mange reklamer med i tråden som muligt. Nu spørger vi så dig som ekspert, hvorfor ikke vælge S.M.B.A ikke fordi jeg skal åbne, Men for du viser du er konstruktiv og ikke bare negativ.
Hans
Når man sælger et produkt kommer der altid nogle, som vil teste en... Bliv ikke sur, men find argumentet, du kunne jo nemt tage telefonen og få en henvisning fra told og skat, til hvor det står. Ved ikke om det er godt eller skidt, men du kan ikke få kreditter uden du hæfter personligt uanset, så gælden vil værer der i de fleste tilfælde.
Vis os det argument så er den skid slået!!
|
Hej Golfhouse!
Nu er denne tråd faktisk afsluttet for mit vedkommende.
Lige nu har jeg derfor heller ikke mange kommentarer til dine punkter, som lyder af bagklogskab
og direkte angreb på min person.
Jeg er i den heldige situation, at jeg efter en del års hård slid, selv kan vælge de kunder jeg ønsker,
og du er så også en af de kunder, jeg aldrig ville overveje at få som klient(apropos din bemærkning mht. overvejelse revisor).
Jeg ved nogen ting, som jeg har fundet ud af ved egen reseaerch ja.....og jeg må vel kunne forudsætte, at en sælger
burde vide mindst lige så meget.
Nu ved du ikke, hvad der er foregået af telefonisk kommunikation ud over denne tråd.
Jeg kan kun konstatere, at der jo må være en grund til, at sælger ikke har vist sig her på Amino, efter at han ikke
har kunnet svare tilfredsstillende på diverse spørgsmål angående SMBA.