Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investerings firma ??

Side 2 ud af 7 (66 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit råd til dig i denne forbindelse er: ”Hold fingrene væk!!”
dragonheart999:

Jeg vil gerne vide det for når jeg trækker 125.000,00 kr. ud om 10 måneder vil jeg gerne vide det for ikke at få et skatteregning

JA du får en skatteregning.  Der er i korte træk kun en ting som ikke giver det – og det er provenuet ved salg af fast ejendom…
Men jeg tror nu ikke du skal være så bange for det – jeg er ret overbevist om at du ikke får nogen som helst gevinst ved det projekt … tværtimod!! 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:11
Min gamle chef i BDO i midten af 90'erne sagde altid når folk kom med disse fantastiske investeringstilbud: Hold fingrene væk, køb et skrabelod i stedet - så er du sikker på at din tabsrisiko er begrænset til dit indskud. Et er at nogle går ind i nogle projekter og tjener penge på det men ved man ikke hvad man har med at gøre bør man holde fingrene væk. I dag kan man skrive hvad man vil på en hjemmeside og kun naive folk hopper på alt hvad der skrives. 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 00:43

Kristian Konradsen:

dragonheart999:
Men med den måde han forklarer det på skal jeg så oplyse det som "anden inkomst" til skat når jeg hæver penge

Tror ikke der er grund til, at du bruger så meget energi på at tænke på Skat og "anden indkomst". Det lyder præcis som alle de andre "Get rich fast" programmer/hjemmesider og det ender altid med, at man taber en masse penge.

Jeg tror hellere ikke det bliver det store problem at overskue afkastet. Det lyder som en Henrik Bruhn aktivitet og der er efter hvad jeg set på tv og har læst, blandt andet her inde ikke mange det har haft problemer med at anvende pengene. De er/var der ikke.

Blandt dem jeg kender der har Penge i Større stil er der kun :

Folk der har arbejdet og investeret meget med det fornødne dygtighed & held
Folk der har opbygget deres egen virksomhed og enten lever godt af afkastet fra denne eller fra salget af denne.
Folk der har arvet i større stil.

Jeg har dog hørt om nogle stykker der har vundet i lotto, men det ville jeg nok hellere ikke satse på.

Jeg syndes dog at dragonheart999 skal dele sine erfaringer med os andre her inde nå han score gevinsten.

Thomas Bonde

Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 07:42
Jeg skal nok skrive når jeg får de første 50.000,00 kr ud af systemet Cool
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:57

dragonheart999:

Der er nu nok større chance for at høre fra dig, når det går op for dig at du aldrig ser en krone.
Drop det pis og brug pengene på at lave et firma eller smid dem ind på en højrentekonto.

Dbh Martin
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:59

Ja du må også gerne skrive når firmaet lukker og stikker af med dine penge...lol Yes

Det er kun for idioter...

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:49

dragonheart999:

Hvis det sker, skal jeg nok GRATIS lave dit regnskab samt beregne din skat mv.
Men så skal du også bevise, at pengene faktisk kommer fra ovenstående projekt.

Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 08:56

Det er en aftale  Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:14
Den tekst som du har vist her giver ikke meget tillid til firmaet, men måske du kan sende et link. Men jeg ville dog ikke smide mine egne opsparing efter dem og håber da heller ikke at du gør det.
Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 14:27

Det eneste jeg har smidt ind i det er 234 $ hvor jeg har fået de 200 retur.

Resten af overskudet er kørt videre i systemet og er på nuværende tidspunt lidt over 850 $

som giver et aftast på ca. 500 $ pr. 30 dag 

Jeg trækker 20 % ud af systemet ved hver periode 30 dage til Alertpay hvor de står og trækker renter.

Når jeg kan begynde at leve af  det hæver jeg det til Danmark.

Som  

Side 2 ud af 7 (66 indlæg)