JA du får en skatteregning. Der er i korte træk kun en ting som ikke giver det – og det er provenuet ved salg af fast ejendom… Men jeg tror nu ikke du skal være så bange for det – jeg er ret overbevist om at du ikke får nogen som helst gevinst ved det projekt … tværtimod!!
|
Investerings firma ??
|
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Jeg tror hellere ikke det bliver det store problem at overskue afkastet. Det lyder som en Henrik Bruhn aktivitet og der er efter hvad jeg set på tv og har læst, blandt andet her inde ikke mange det har haft problemer med at anvende pengene. De er/var der ikke. Blandt dem jeg kender der har Penge i Større stil er der kun : Folk der har arbejdet og investeret meget med det fornødne dygtighed & held
|
![]() |
Der er nu nok større chance for at høre fra dig, når det går op for dig at du aldrig ser en krone. Drop det pis og brug pengene på at lave et firma eller smid dem ind på en højrentekonto. Dbh Martin |
Hvis det sker, skal jeg nok GRATIS lave dit regnskab samt beregne din skat mv. |
|
Det eneste jeg har smidt ind i det er 234 $ hvor jeg har fået de 200 retur. Resten af overskudet er kørt videre i systemet og er på nuværende tidspunt lidt over 850 $ som giver et aftast på ca. 500 $ pr. 30 dag Jeg trækker 20 % ud af systemet ved hver periode 30 dage til Alertpay hvor de står og trækker renter. Når jeg kan begynde at leve af det hæver jeg det til Danmark. Som |