Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investerings firma ??

Side 4 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe... Nope, der skal ikke hovedrystende meget realitetssans til at gennemskue at det ender galt Stick out tongue

/Peder 

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 17:15

- Var det ikke en lidt hård udtalelses/dom over dine medmennesker Martin ?

- Eller er det bare mig der er lidt "blødsøden" ?

Mange hilsner Helle

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 17:27

Hejsa Helle

Det er bare dig der er blødsøden Cool

Hvis man overvejer situationen lidt, og rent faktisk sætter sig ned og tænker over det. Hvordan kan man så komme frem til at det lyder plausibelt at man kan få 2.5x sine penge igen på 2 måneder, garanteret? Uden at der skulle være involveret noget kriminelt.

Det giver ikke synderligt meget mening.

/Peder

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:40

Helle:

- Var det ikke en lidt hård udtalelses/dom over dine medmennesker Martin ?

- Eller er det bare mig der er lidt "blødsøden" ?

Mange hilsner Helle

Jeg holdt mig faktisk i skinnet, at hoppe på den slags er sgu hjernedødt..

Dbh Martin
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:59

Den amerikanske investeringsforening "The Vice Fund" gav sidste år et afkast på, mener det var, 17,2 % og skulle vist være blandt dem, som har kunne præstentere det største afkast.
Ulempen ved dem er, at de laver disse afkast vi at investerer stort i bl.a. våben, tobak m.m.

Uetisk vil mange mene, men trods alt lovligt. Et afkast på 150% på bare to uger, så ER der altså dømt fusk eller noget ulovligt.
I øvrigt er det da skræmmende hjernedødt (Thorborg formulerede det bedst) at investere i noget hvor man ikke ved om pengene kommer igen, og hvis de gør, ved man ikke hvad man har investeret i... hvor ærgeligt, hvis det senere viser sig, at man har været med til at finansere fx terror mod sit eget land.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 29. Jan 08
Skrevet kl. 17:59

- Jo-jo... det forstår jeg godt, altsammen :0)

- Men det er jo desværre ikke altid hjernen, der holder os mennesker til jorden, for så gik der sjældent noget galt :0)

Mange hilsner Helle

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 19:25

Jeg syntes det mest hjernedøde - for at bruge et udtryk jeg ikke bruger mig om at bruge - i denne sag er at Dragon 99 som helt åbenlyst ingen faglige forudsætninger har for at vurdere det pågældende prospekt, tilsyneladende har fået lokket familie og venner med på ideen. Det rejser jo spørgsmålet: Tænker folk ikke sig selv. Det får mig til at tænke tilbage på midten af 80'erne hvor jeg var nystartet i skatteforvaltningen og hvor folk kom vadende op i stimer for at få ændret deres forskudsregistrering som følge af køb af Sanesco anparter. Det var helt åbenlyst at mange af dem ikke havde nogen som helst ide om hvad det var de var gået ind i. Helt konkret husker jeg én som var meget "overrasket" da jeg fortalte hende at hun faktisk havde påtaget sig en personlig hæftelse på 1.000.000 kr. som kautionist.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32

Helle:

- Men det er jo desværre ikke altid hjernen, der holder os mennesker til jorden, for så gik der sjældent noget galt :0)

Mange hilsner Helle

Jeg må gi’ Helle ret – for det jeg fornemmer Helle siger, er: ”Nu kan der da vist ikke koges mere suppe på det pølseskind!!” Wink

Og heri er jeg helt enig…

Tilmeldt 29. Jan 08
Skrevet kl. 19:57

- Hej Bjarne - Du skal simpelthen lige have " et stort femtal " af mig ,0)

Og god weekend til alle, med både "døde og levende" hjerneceller ,0))

Mange hilsner Helle

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:13

Bjarne Andersen:

Helle:

Mange hilsner Helle

Jeg må gi’ Helle ret – for det jeg fornemmer Helle siger, er: ”Nu kan der da vist ikke koges mere suppe på det pølseskind!!” Wink

Og heri er jeg helt enig…

Se der er jeg ikke enig. Der er så meget svindel på nettet og så mange der hopper på det, at man i ren anstændighed bør tale med store bogstaver, for at sikre at så mange som muligt forstår at den slags skal stoppes.
Der er desværre alt for mange der ikke gider at arbejde for deres penge og tror at formuen kan findes ved at investere penge til 100 % om ugen. Jeg kunne selvfølgelig være ligeglad, da det ikke er mine penge, men jeg kan ikke lade være med at give mit bidrag og forsøge at få så mange som muligt til at forstå at den slags altid er svindel. Og husk på at mange finder denne tråd via Google de næste år og derfor rækker denne debat langt ud over at få en enkelt person på Amino til at forstå at han bliver svindlet.
Så jo, jeg koger gerne videre på denne suppe!

Dbh Martin

Side 4 ud af 7 (66 indlæg)