Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investerings firma ??

Side 3 ud af 7 (66 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du tror selv på det du skriver?

Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:44

Ja jeg tror at jeg kan leve af overskudet når vi kommer til 2009 selv om at skat kommer og tager 46 %

Så må i andre så selv afgøre om i tror på siden.

Men jeg skal nok skrive når jeg enten kan leve af det eller som mange tror at den lukker.

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 15:10

Med mindre han investere i "Noget til Næsen" tror jeg ikke du kommer til at leve af det.

Har du en ide om hvor afkastet kommer fra?

Normalt for sådan en side er at afkastet kommer fra indbetalinger.. Når der så ikke er tilstrækkeligt indbetalinger til at udbetale så lukker man bare siden og åbner en ny..

Kan du ikke kast et lnk til siden!

Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 15:25

Her er der et banner hvis HTML dur på siden

http://www.pathway-2-prosperity.net?

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 15:31

ok nu advare de også mod det gamle koncept.

"You must know how these guys use funds from one investor to pay the next investors' commission - it is a highly illegal practice. It is fairly simple to do, as they set the percentages in such a way that there is enough to pay the next guy and run for periods of up to 3 to 4 months ..... or even longer !

During this time, they do not invest your money - their pockets just get bigger and bigger until their H.Y.I.P. cannot sustain itself and collapses. Keep this in mind: "

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 15:47

Hmm har set på det. Jeg kan ikke finde noget på nettet omkring dem. Deres side har været oppe siden starten af 2007. De har dog stadig ikke fået lavet siden færdig.. hehe

Når man ser på Antal medlemmer og udbetalinger har de dog ikke på noget tidspunkt udbetalt mere end de har fået ind.

Jeg ved ikke hvorfor de har fjernet de oplysninger fra siden. Men efter det som du skriver burde de vel have udbetalt mere en de får ind.

Jeg kan godt lide deres maximum på investering. Det brugte de også i de gamle dage. Ellers virker systemet ikke. Jeg må sige at den har kørt længe. Der er nogen der er blevet meget rige på dette. Men ville undre mig hvis det holder et år endnu.

Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 15:58

De holder det tilbage fordi sidste gang de oplyste det blev de angrebet af hackers.

Men hvis du vil vide mere om siden kan du kikke på dette forum :

http://mycashforum.com/index.php?showforum=131

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 16:04

Jeg synes det er fedt du har fået din penge ud igen, og nu spiller for penge der ikke er dine. Held og lykke med det.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:05

Der er tale om www.pathway-2-prosperity.net

Man kan læse en lille diskussion om projektet her http://www.thefinanceforums.com/anyone-hear-of-pathway-2-prosperity-1385.html

Jeg må sige at jeg syntes det lugter temmeligt meget af snyd. Der er simpelthen ingen investeringsmuligheder som giver et overskud på 150% på 60 dage!

/Peder 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:52

Folk der putter penge i den slags er både grådige og dumme og længere er den ikke.
At tro at man kan få den slags afkast uden ekstrem risiko, er sgu ikke for kvikt..

Dbh Martin

Side 3 ud af 7 (66 indlæg)