Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investerings firma ??

Side 1 ud af 7 (66 indlæg)
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg starte et investeringsfirma.

Det hele går ud på at jeg får en over i USA til at investere pengene og efter en periode giver han pengene + overskudet tilbage.

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 21:39

det er der vel ikke noget til hinder for, hvis eller du har tillid til vedkommende.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 16:05

Hvis du gør det personligt er der ikke tale om et egentligt firma men såkaldt porteføljepleje. Det samme hvis der er tale om et selskab.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 20:47

Det er fordi med den side jeg har fundet vil mine venner og familie også gerne tjene nogle penge.

Og det er nemmere at det gå igennem mig pga. gebyr til og fra $$$ og gebyr på de amerikanske banker for modtagelse og afsendelse

Men jeg har hørt at jeg som privat person kun må tjene 25.000 kr. inden jeg skal oprette et firma.

Hvis nej hvormange penge må jeg tjene inden opstart af firma 

Eller har i nogle forslag til det ??

Når jeg så får pengene til Danmark hvordan skal jeg så betale skat.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 11:47

Om du så investerer 500.000 kr. i det pågældende foretagende har det intet med firma at gøre for dit vedkommende. Hvor har du hørt det med de 25.000 kr. og er du iøvrigt sikker på hvad du gør med hensyn til investeringen.

Mht. skatten afhænger det af om vi taler aktier, obligationer, finansielle kontrakter o.l.

Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 15:29

Her er hvad der står på hjemmesiden :

"P-2-P Network" is a long term "private" retirement Club, generating profits from various offline activities. Profits from our own "Personal & Private Portfolio" are shared with Members and also spread across various stable long term projects & ventures, to guarantee our "Club's" stability for the long term.

It's time to finally stop worrying about not making money on the internet. "P-2-P Network" has developed a system that put your funds on Autopilot with the ONLY TRULY Automated System that's affordable for everyone! "P-2-P Network" is a retirement strategy based on allowing ordinary individuals access to higher returns by using all the resources available to global investors. We diminish the risks normally associated with these types of programs by pooling your funds and spreading our investments across a diverse range of global opportunities !!

Now you can achieve financial independence without relying on others joining the "Club" after you, although once you start to enjoy the rewards of "P-2-P Network" you will want to tell all your friends and we do offer handsome referral commissions for the term that they participate in the various plan(s). After all, all we really want to do is use our "hard-earned-cash" to create a better living for ourselves, our families, our loved ones ..... and now, since we have gone public with "P-2-P Network" ...... for ALL of our valued Members !!

The "P-2-P Network" Private Fund is based on our personal & private portfolio ...... 

Når jeg så vil hæve pengene skal jeg så oplyse dem som "anden indtægt"

Hvad mener du  med dette : er du iøvrigt sikker på hvad du gør med hensyn til investeringen.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 15:35

Jeg mener ganske enkelt at de spørgsmål du stiller her indikererer at du ikke er investerings- eller finansieringskyndig. Jeg kender ikke det pågældende projekt eller firma men der findes et hav af fupmagere på internettet og der er ingen som forærer gevinstmuligheder væk uden videre, medmindre der er betydelige risici for tab. Var der ikke det ville de jo selv foretage investeringerne.

Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 16:40

Det er jeg heller ikke. Det er en side jeg har fundet mens jeg så reklamer på nettet.

Han har lidt over 9000 medlemmer og har lige haft 1 år`s fødselsdag for sin side.

Men med den måde han forklarer det på skal jeg så oplyse det som "anden inkomst" til skat når jeg hæver penge
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:54

dragonheart999:
Men med den måde han forklarer det på skal jeg så oplyse det som "anden inkomst" til skat når jeg hæver penge

Tror ikke der er grund til, at du bruger så meget energi på at tænke på Skat og "anden indkomst". Det lyder præcis som alle de andre "Get rich fast" programmer/hjemmesider og det ender altid med, at man taber en masse penge.

Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 17:07

Jeg vil gerne vide det for når jeg trækker 125.000,00 kr. ud om 10 måneder vil jeg gerne vide det for ikke at få et skatteregning

Side 1 ud af 7 (66 indlæg)