Ja, jeg troede ellers kun at det var Socialdemokraterne der kune være så tåbelige, at de kune se fidusen i at pålægge virksomheder flere administrative byrder. Men den rolle har Venstre åbenbart overtaget. Næste gang jeg hører dem snakke om iværksætterpolitik brækker jeg mig fandme. Fucking narrøve!
> Er det virkeligt lykken at bruge noget så simpelt som Excel ??
JA!
Det er i hvert fald IKKE lykken at jeg nu er tvunget til at bruge penge på at min eksterne bogholder skal ordne det. Jeg har også kiget på Danløn, men mit liv er ganske enkelt for kort til at jeg gider bruge den omfattende tid der øjensynligt skal lægges i bare at få det system op at køre. Det gider jeg ganske enkelt ikke. Og så er der kun en løsning tilbage - det er betale sig fra det. Det behøvede jeg ikke gøre før. Det skal jeg nu. Og dermed er det reelt set blevet til en iværksætterskat. Flot klaret Venstre! Rigtig flot .... hvis man altså IKKE ønsker iværksætteri.
Flot klaret Venstre! Rigtig flot .... hvis man altså IKKE ønsker iværksætteri.
Hej Mikkel
Der ligger en del andre politiske ting bag, du nok ikke tænker på, men bag det nye eindkomst, er det simpelthen en kontrol af, om man er modtager overførselsindkomst samtidig med at man er lønmodtager.
Eindkomst skal blandt andet bruges til samkøring af registre og forhindre misbrug, der tidligere først blev opdaget meget senere.