Dato: 2/24/2006 10:58:01 AM Forfatter: Forever Prentow
Undskyld.... Men jeg er bare nødt til og smide en kommentar her.... Også selv om det ikke var det du bad om.Men hvis det er folks indtryk at 'aloe vera pushere' har størst fokus på forretningsgangen, og ikke på produktet, så vil jeg være ærlig og sige, at så er der da virkelig nogen her der har mødt den forkerte distributør. Prentow,
Det er bestemt ikke mit indtryk - som det så tydeligt fremgår i alle de indlæg, hvor jeg refere til Forever Living og Aloe Vera - så er jeg meget imponeret af det marked I har skabt. Samtidig er jeg fuldstændig tilhænger af den måde I både afsætter jeres produkter - og skaber mer-salg. Bibeholdelse af omsætning og fremadrettet evne til at være markedsledende er imponerende i sig selv, men skyldes i allerhøjeste grad produkter af høj kvalitet - ellers vil kunder ikke købe dem igen og igen!
Derudover kender jeg personligt rigtig mange Forever Living distributører, bl.a. flere af de ledende distributører.
Forever Living efterlever alle de grundprincipper som det godt og reelt selskab skal stræbe efter.
Men som du også ved - så er vi jo en branche, som bliver mere og mere anerkendt - men før vi rammer fuldstændig forståelse og respekt, så er der anti-MLM folk som synes det er noget værre noget, sådan at tilbyde gode, reelle wellness produkter.
Indtil vi når det punkt, så må vi lægge ører til en masse delte meninger.
Når jeg omtaler Aloe Vera distributører som "pushere" er det såmænd ment i en humoristisk og positiv forbindelse. Jeg er jo også "pusher", jeg pusher blot et andet produkt ;-)
|
Som jeg startede med og sige..... UNDSKYLD.