Hej du, Jag kan hålla med dig om har arbetat med ACN och det är ett bra företag. Men jag har hittat ett bättre och det trodde jag inte man kunde. Men bara för att uppdatera dig så kan du ju ta en titt på detta. www.v-w-d.com/euroman Det är helt otroligt och måste ses...
Efter min mening er der ikke noget, der når ACN til knæene...!?
Jeg vil IKKE arbejde med Lotteri eller andre Spil, da det kan forveksles med Pyramidespil eller Pengespil - og det vil jeg på ingen måde sættes i bås med...!?
Jag har arbetat med mlm eller affiliate programs i låååång tid och en sak är helt klar. Det ska vara enkelt och det ska inte kosta pengar att starta. Det ska vara en produkt som ligger i tiden och som kunden kan rekomendera andra utan att själv sälja eller annat. 95% av ens down line gör 0% av arbetet och där är problemet. Plus alla oseriösa mlm folk som lovar succe utan att tala om att det ligger arbete bakom var succe. Network är utan tvekn det smartaste och mest fair lönesystem som finns och ger vanliga människor en channs att starta sin egen lilla verksamhet utan ekonomisk risk som konkurs och annat.
Det jag arbetar med nu är 2 av dom globala och internet baserade affiliate eller mlm företag som är enkla och rakt på sak. Jag har aldrig mött min downline men endast mails och skype. Dom är spridda över världen vilket gör att marknaden är stooor!!! Klart att man inte ska hålla på med pyramid spel för dom fungerar inte.... Men det jag och många gör är genialt.
Acn som sagt har styr på det. Ger dig rätt i det och jag är inte ute efter att få dig negativ. Kör hårt...
Network is the key to success! And success is not an accident!!
Det ideelle MLM selskab for mig skal opfylde 3 ting:
1. Selskabet skal have et godt produkt til en konkurrence dygtig pris. 2. Det skal være muligt at tjene fornuftige penge uden krav om et for højt personligt månedligt køb. 3. Selskabet skal satse mere på produktudvikling end på det at rekrutere nye "sælgere". Rekruteringen skal foregå på en sober måde.
Punkt 1 synes jeg er det vigtigste. Desværre har jeg aldrig set det opfyldt - i hvert fald ikke hvis man kigger på produkternes vejledende pris for ikke medlemmer.
Hej, elund.dk.
Sådan et selskab findes! Jeg kan ved interesse sende dig en PowerPoint præsentation.
Det varer 2 min. så er alt forklaret. Vi dækker alle 3 punkter fuldt ud! Jeg lover det ;-)
1. Selskabets produkter er ca. 50-70% under markedspriser (slutkundepris) og det er en reel vare! Ikke noget telefoni, etc.
2. Der er absolut INGEN krav om månedlig køb. Siden vi fjernede vores i forvejen lave krav, er omsætningen boostet med 20%.
3. Selskabet satser 80% på udvikling af produkter og 20% på rekruttering. Det er jo netværkets opgave/ ledernes opgave.