Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bærbare askebægre - nyt produkt?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra glostrup
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Vedr. eneretten på produktet. så har jeg en kontrakt med producenten, som også er indehaver af patentet.

jeg har selv spurgt hos mange andre firmaer i kina for at teste aftalen. og jeg kunne også sagtens købe andre steder.

jeg havde efterfølgende en dialog med  fabrikken og de var ikke så glade for det da de sidder med en forplitigelse over for mig

på XXXXXX antal USD. Hvis deres produkt sælges uden om mig i et af disse lande.

jeg har selvfølgelig også et ansvar, for at have sådan en aftale den indebære , uden at gå i detaljer et min.køb på MANGE stk. samt

et bankgaranteret beløb. ( oprindeligt ville de have pengene i deres bank? men men men sådan handler vi ikke) 

Det betyder umiddelbart ikke så meget endnu, hvis der ryger nogle små portioner ind i ny og næ.

Jeg skal have min logistik og andre småting 100% før jeg vil gøre noget ved det.  

Kinesere er nogle flinke mennesker men man skal ikke stole for meget på dem, tro mig ! jeg har givet dem røde øre ved at fremsende

faktura kopi og vare prøve på deres eget produkt købt et andet sted.

Vedr. kvaliteten er der selvfølgelig også stor forskel og skal man have falk til at stoppe noget i lommen der har været ild i så skal man dælme være sikker på at det også dur.

Jeg har godkendelses dokumenter både fra Europa og USA. ( de kommer også til at ligge på hjemmesiden inde længe)

MVH

Dan Birkelev  

Fra glostrup
Tilmeldt 22. Jul 07
Skrevet kl. 00:33

Hej Claus

Det er korrekt der findes et hav af forskellige varianter og modeller, og der vil jo også komme noget andet til landet på et tidspunkt

men så gælder det bare om at være et skridt foran og kunne nogle ting andre ikke kan. 

Den er helt tæt fordi de laver et helt specielt buk når de svejser plastikken, og hvordan de gør må du ikke spørge mig om

det kan jeg fortælle dig om senere når jeg har været ude og besøge dem. medio marts.

Grunden til at den har en begrænset holdbarhed er også at den bliver utæt, men hvis den bliver brugt efter forskrifterne så skal den holde 4-6 uger

altså den tømmes efter 5 - 6 skodder. hver gang. ( jeg har brugt den med 15-25 skodder i så holder den 2-3 uger før den bliver ikke så behagelig)

Vedr. Billederne på ¨hjemmesiden så kommer der en E-shop inden for de næste 7-10 dage den bliver lavet med et andet layout og  billeder

af de farver jeg er lagerførende med,  

Produktet fåes jo i alle mulige farver og Logo i fuld pantone tryk efter eget valg.

Det er sjovt der altid skal komme en kommentar om at det er ikke rygere og eks.rygere der syntes det er en god ide.

jeg kan ikke garantere men, inden for de næste 6 måneder kommer Københavns Kommune med en løsning på hvordan de vil håndtere at uddele bøder for bla. cigaretskodder. (tror jeg) Smile

Claus send en mail til info@skodfrit.nu med dine oplysninger så skal jeg få sendt nogle til dig.   

MVH 

Dan Birkelev      

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:44

> Det er sjovt der altid skal komme en kommentar om at det er ikke rygere og eks.rygere der syntes det er en god ide.

Det er da ikke så underligt. Jeg har ikke mødt en ryger endnu der ville købe eller bruge disse askebægre - men masser af ikke-rygere og eks-rygere der synes ideen er god.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 01:07

Jeg ville også tro at en markedesundersøgelse / fokusgruppe undersøgelse der rent faktisk inddrog den reelle målgruppe (rygerne) ville komme til et negativt resultat i forhold til rentabiliteten af produktet.

Der er jo også nogle der mener snus bliver et nyeste nye herhjemme - men mon ikke vi kan konstatere at det er nok er begrænset hvor stor succen bliver ;)

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 08:56
Birkelev:

Hej Claus

Det er sjovt der altid skal komme en kommentar om at det er ikke rygere og eks.rygere der syntes det er en god ide.

Det var så heller ikke lige mig der kom med den kommentar...
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:43

Mikkel deMib Svendsen:

> Det er sjovt der altid skal komme en kommentar om at det er ikke rygere og eks.rygere der syntes det er en god ide.

Det er da ikke så underligt. Jeg har ikke mødt en ryger endnu der ville købe eller bruge disse askebægre - men masser af ikke-rygere og eks-rygere der synes ideen er god.

Heller ikke her. Det eneste sted jeg kunne se, man kunne få succes med at få rygere til at bruge dem, var på f.eks. campingpladser.

Tror nu mere løsningen på "problemet", bliver flere askebægere på udsatte steder, og så lade gadefejerne klare det, som hidtil.

Fra glostrup
Tilmeldt 22. Jul 07
Skrevet kl. 12:43

Hej Claus

Sorry!  Det ved jeg godt det ikke var.Smile 

Mvh

Birkelev 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det eneste der skal til er total forbud for rygning udenfor deres egen dør. Derudover skal prisen for samfundets udgifter direkte eller indirekte skal deles ud og tillægges afgiften.

Så kan de selv betale for oprydning efter deres klamme vane. Det er vel ikke for meget at forlange.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:17

Yes og lad os så lige få nogle afgifter på fly og biler også så det matcher ved de forurener - specielt de klamme fly der bare sviner helt vildt hvor der kun betales en brøkdel af hvad de sviner.

Fra Østjylland
Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 89
Fra  Sprog og Kontor Skrevet kl. 13:30

Hvad med at "komme lidt ned på jorden" igen... for er du så "frelst", at du aldrig kører i bil eller tager på flyrejser Wink?

Jeg synes, det er utroligt, så dårligt folk er opdraget i et ellers så rimeligt ordentligt samfund som det danske. Kig jer omkring, og I vil opdage alt muligt affald, der ligger og flyder alle vegne - det er på godt jysk rigtig træls at kigge på. Og dårlige vaner smitter (også selvom vi dog ikke har napolitanske tilstande, heldigvis!).

Så - kan vi ikke blive enige om, at det er noget svineri at henkaste sit affald, herunder cigaretskod? For som sagt, affaldet flyder rundt omkring, og der er åbenbart ikke gadefejere nok til at rydde op efter os.

Altså - vi starter med os selv og rydder op efter os. Lad det gode eksempel blive vanedannende!

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)