Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bærbare askebægre - nyt produkt?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Østjylland
Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 89
Fra  Sprog og Kontor Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer

Henkastede cigaretskodder har i årevis irriteret mig grænseløst, og de fleste vil vel give mig ret i, at det er noget svineri på fortove og gader, i folks haver eller på stranden osv.

Nu har jeg så netop i Radioavisen her kl. 12 søndag 13.1.08 hørt, at man på Sønderborg Sygehus har et stort problem med forældre osv., der skodder deres cigaretter uden for sygehuset og vist i nærheden af, hvor børn kan finde på at lege og måske, når det drejer sig om små børn, finde på at samle skodderne op og tygge på dem - eller endda spise dem...

For mange, mange år siden forærede jeg mine forældre nogle små og runde, transportable askebægre med automatisk lukkende låg, lige til at tage med i bukselommen eller i tasken. Jeg ved ikke, om man stadig kan købe dem, men - ville det ikke i disse "minus-røg-tider" være en supergod idé at sælge et sådant produkt til de rygere, der desværre endnu ikke har formået/ønsket at skodde den sidste smøg?

Der da være et marked for det i dag - for hvem bryder sig om at få hæftet "grisemikkel" eller det, der er værre, på sig...

Idéen er hermed givet videre til initiativrige Aminoer. Jeg ser frem til at læse jeres kommentarer Smile.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:27

Nej.

Et skod lugter 50 x mere end en tændt smøg og hvem fanden gider rende rundt og lugte som et askebæger?

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 15:09

Ronnick> Det er jo muligt at lave en beholder lufttæt Wink

Jeg syntes det lyder som en pisse god idé! Men nu er jeg godt nok ikkeryger... Men det lyder som et produkt der kunne være nemt at fremstille til en billig penge og som vil have et relativt stort potentielt marked. Go for it!

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13

Må også godt nok holde med Ronnikc. Personligt ville jeg aldrig rende rundt med et askebæger i lommen. Men dette er så også bare min mening om det. Undersøg det, og se om der er et marked for det. Held og lykke med det.

// Kasper A

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:18

> Der da være et marked for det i dag

Det er muligt at man kan lokke en del ikke-rygere til at købe det til deres rygende venner, men jeg tvivler stærkt på at rygerne vil bruge det. Personligt vil jeg i hvert fald ikke

Fra glostrup
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 00:40

Hej Alle

Vedr. de bærbare askebægre ( Mobile Ashtray) så er de kommet til landet. Jeg har gennem de sidste 16 måneder, arbejdet på at få danskerne til at acceptere dem.

og det er korrekt, der er et marked for det, men det er ikke bare noget man gør. Du skal have en holdningesændring blandt befolkningen, den kan tage mange måneder eller år at få gennemført.Jeg lavede D. 2 november en kampagne sammen med Ren By København og det gav en masse omtale af produktet.Siden jeg fik dem til landet i 2006 er der gået mange timer rigtig mange timer, på at overbevise detailhandelen om at de skal sælge dette skide gode produkt men tak. Se nu de kommentare der er kommet til Susanne. " Det lugter det er ulækket det er alt muligt".Hvad tror i hundeejerne syntes da de skulle til at samle "Hunde... " op ? det fik man dem til. 

Jeg er selv ryger! produktet er testet og der er ingen problemer de er lufttætte og lugtfri,  Det er et køb og smid væk produkt det skal bruges i 4-6 uger så køber man en ny. Den bliver solgt mellem 7 og 10 kr. i detailhandelen. Golfklubber, Campingpladser osv.

Der findes rigtig mange modeller, jeg har undersøgt markedet i de lande hvor de er tvunget til at bruge dem grundet bødestraf,og de anbefaler klart det produkt som jeg har hevet til Danmark eller nærmere hele Skandinavien for jeg har fået argenturet i Danmark, Norge. Sverige, og Finland.  

Med venlig hilsen

Dan Birkelev  

Kig ind på www.skodfrit.nu og læs mere.

Fra glostrup
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 01:03

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 09:12

hejsa.

hvirdan kan du skrive inde på hjemmesiden, at du er eneforhandler i hele skandinavien.

jeg har nok fundet de første 50 firmaer i Kina som vil sælge dem til os for ingenting, ved godt der er  forskel på kvalitet, men det er mere det med at du skriver du har eneret på produktet.

men ellers en supper ide.

med venlig hilsen

thomas

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:45

Man kan jo godt have eneret på en given producents produkt uden at have det på alle varianter i markedet, så jeg mener da at teksten om eneret er ok, forudsat, naturligvis, at Dan har eneret på det konkrete produkt.

Dan >>> Jeg synes det er et super produkt og er ret sikker på, at der er et marked for det. Mange rygere gør jo rigtig meget for at blive accepteret som hensynsfulde rygere, og her tror jeg du har et godt segment.

Hvis man for 10 år siden spurgte hvad der ville være nemmest at få folk til:

At få hundejere til at opsamle deres hundes efterladenskaber eller at få rygere til ikke at smide deres skodder, tror jeg mange ville have satset på rygerne.

Jeg har et konkret spm. Hvordan kan de være helt tætte, når de blot lukker med én knap?

Jeg vil også gerne bestille nogle stykker til at have liggende til mine svigerforældre som godt nok ikke ryger i vores ikkeryger-hjem, men ikke har noget imod at smide deres skodder i haven, selvom de aldrig ville finde på det i deres egen have Big Smile

Mvh 

Claus

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:56

Pudsigt som det kun er ikke rygere eller frelste x-rygere som synes idéen er god ikke?

Hvem er det lige kundegruppen er? :)

Ps. at man kun kan se en mikrobillede af produktet på hjemmesiden og derudover kun en "blyants" flash ting i toppen sælger bestemt ikke noget.

Det virker lidt som et mini penalhus eller en pung man kan knappe sin aske ind i? Men hvordan hulen skulle det kunne være lugtefrit?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)