Hej Thomas Vedr. eneretten på produktet. så har jeg en kontrakt med producenten, som også er indehaver af patentet. jeg har selv spurgt hos mange andre firmaer i kina for at teste aftalen. og jeg kunne også sagtens købe andre steder. jeg havde efterfølgende en dialog med fabrikken og de var ikke så glade for det da de sidder med en forplitigelse over for mig på XXXXXX antal USD. Hvis deres produkt sælges uden om mig i et af disse lande. jeg har selvfølgelig også et ansvar, for at have sådan en aftale den indebære , uden at gå i detaljer et min.køb på MANGE stk. samt et bankgaranteret beløb. ( oprindeligt ville de have pengene i deres bank? men men men sådan handler vi ikke) Det betyder umiddelbart ikke så meget endnu, hvis der ryger nogle små portioner ind i ny og næ. Jeg skal have min logistik og andre småting 100% før jeg vil gøre noget ved det. Kinesere er nogle flinke mennesker men man skal ikke stole for meget på dem, tro mig ! jeg har givet dem røde øre ved at fremsende faktura kopi og vare prøve på deres eget produkt købt et andet sted. Vedr. kvaliteten er der selvfølgelig også stor forskel og skal man have falk til at stoppe noget i lommen der har været ild i så skal man dælme være sikker på at det også dur. Jeg har godkendelses dokumenter både fra Europa og USA. ( de kommer også til at ligge på hjemmesiden inde længe) MVH Dan Birkelev
|
Hej Claus
Det er korrekt der findes et hav af forskellige varianter og modeller, og der vil jo også komme noget andet til landet på et tidspunkt
men så gælder det bare om at være et skridt foran og kunne nogle ting andre ikke kan.
Den er helt tæt fordi de laver et helt specielt buk når de svejser plastikken, og hvordan de gør må du ikke spørge mig om
det kan jeg fortælle dig om senere når jeg har været ude og besøge dem. medio marts.
Grunden til at den har en begrænset holdbarhed er også at den bliver utæt, men hvis den bliver brugt efter forskrifterne så skal den holde 4-6 uger
altså den tømmes efter 5 - 6 skodder. hver gang. ( jeg har brugt den med 15-25 skodder i så holder den 2-3 uger før den bliver ikke så behagelig)
Vedr. Billederne på ¨hjemmesiden så kommer der en E-shop inden for de næste 7-10 dage den bliver lavet med et andet layout og billeder
af de farver jeg er lagerførende med,
Produktet fåes jo i alle mulige farver og Logo i fuld pantone tryk efter eget valg.
Det er sjovt der altid skal komme en kommentar om at det er ikke rygere og eks.rygere der syntes det er en god ide.
jeg kan ikke garantere men, inden for de næste 6 måneder kommer Københavns Kommune med en løsning på hvordan de vil håndtere at uddele bøder for bla. cigaretskodder. (tror jeg)
Claus send en mail til info@skodfrit.nu med dine oplysninger så skal jeg få sendt nogle til dig.
MVH
Dan Birkelev