Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort i børstet stål

Side 4 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

#Martin..

Nu kommer jeg så fra uldjydernes hovedstad, hvor nerrighed er noget folk i området er flasket op med ;) . Nej jeg bruger selv meget tid på at tilpasse vores produkter på kundernes behov, så de føler at vores service gør at de kommer lettere igennem de projekter som de sidder med. Og ja jeg giver dig ret i at man kan bruge tiden bedre og få en højere effekt andre steder, det må så komme imorgen:) Men en rart at få en god og konstruktiv feedback..

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 88
Fra  Tox it Skrevet kl. 00:12
Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 15:22

jesperFG:

jeg kan vel kun sige "cool" Big Smile

men hvad koster de?

Hej Jesper

De ligger omkring 100,- /stk i 1GB med tryk.

Minimumsbestillingen er 200 stk.

Vh Brian R.

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:39

Remydk:

Angående "Magnetvisitkort"..... Ikke så smart. Hvis man ville kunne bruge sin magnet strimmel på sit dankort... hehe Det er så kun hvis man opbevare sine visitkort i sin pung... Geeked

Så har du da sikret dig, at kunden husker dig...

Måske skulle bankerne dele dem ud konkurentens kunder Devil

/skou

Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:46
Fra Sødring / Udbyhøj
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 03:33
Hej
Fra Sødring / Udbyhøj
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 03:47

Hej Brian

Jeg lavede tilbage i 80,erne nogle rustfrie visitkort i ca. 1,5 milimeter tykkelse med malet tryk paa, paa begge sider, jeg havde selv klippet, boret hul for ophaeng og slebet staalet, fik et trykkeri til at give tilbud paa tryk af tekst paa dem, prisen blev ca. 1 kr. pr. kort,,, efter 6 ugers venten fik jeg kortene tilbage med et fantastisk flot tryk og en besked paa at trykkeriet havde tabt ca. 5 - 6 kr. pr. kort da det havde vaeret svaert for dem at finde et alternativ trykkeri der kunne trykke paa rustfritstaal for det kunne de ikke selv, som de ellers havde troet, de takkede for at jeg kun havde leveret 50 stk. saa tabet var til at overkomme.

Jeg vil forvente at prisen i dag vil ligge paa ca. 10 - 15 kr. stk. hvis du ikke selv kan bearbejde / klippe og borste staalet.

Denne type af visitkort vil dine kunder gemme i lang tid og de saelger ogsaa lidt ekstra.

Mvh. Jan

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:22

Jan Sørensen:

Hej igen.

Jeg fandt lige denne side og de koster 16,95 pr. stk....

Ja - plus 995 kr. i opstartsomkostninger......, så hvis du køber en 100 stykker, så ender du med en pris på knap 26 kr. stykket.
Selvom jeg selv er i branchen, så vil jeg altså vove at påstå at ved en stykpris på 26 kr. stykket, så kan man altså bruge pengene på noget mere fornuftigt. Som nystartet iværksætter er 26 kr's visitkort måske ikke lige det man skal satse på fra starten af.

/Jesper
Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:38

Hej Brian.

Hvis du ønsker at besidde nogle specielle visitkort, som folk husker og gemmer, hvorfor får du så ikke lavet nogle i plast, med runde hjørner ?

De kan produceres med flot tryk på begge sider, ja, du kan selv få chip eller magnetlinie på, hvis det skal være lidt blæret Wink

Sådanne plast visitkort, størrelse som alm. creditcard, kan fremstilles mange steder i Danmark og til rimelige priser.

Ha`en god dag.

Peter
Danmarkshop.com

Side 4 ud af 10 (92 indlæg)