Låner lige tråden til at stille et spørgsmål Magnetvisitkort- det var sku smart....hvor kan man købe dem?? Mvh. Christina
|
Skal da være Guld kort... så kan de lære det...hehe
Låner lige tråden til at stille et spørgsmål Magnetvisitkort- det var sku smart....hvor kan man købe dem?? Mvh. Christina
|
Visitkort med magnetisk bagside eller visitkort i farvet plast med sølvtekst f.eks. - vi leverer det hele hurtigt og til superpriser. |
Hej alle! :) Vi leverer helt unikke plastik visitkort og metal visitkort. Se meget mere på vores site: www.identityprovided.com/visitkort
se også:
Mvh Mikael Brandrup |
Fede kort... kan specielt lide dem i gennemsigtig plast :) ... har i nogle priseksempler? |
Hermed følger lidt priser :) Visitkort i gennemsigtig plastik med 1 tryk farve:
*alle priser er ekskl. moms og fragt Ring endelig hvis spørgsmål. Der er også mulighed for en eksklusiv vandmærke effekt og flere trykfarver. |
Hej jesperFG Ikke for at blande mig, så er det viste plastikkort er ikke trykt. Enten er det graveret og flammebehandlet, glasblæst eller lamineret med udskåret folie. Da den eneste farve som kan give sådan et blankt skær, er en klarlak (transperant farve), og den kan man manipulere til at ligne sølv på billeder. Serigrafiske og tampon tryk farver, i guld og sølv, giver et metalisk udsennede som på en bil med metallak, bare mindre metal flager. Men kan du skaffe sådanne kort, skal jeg hurtigt trykke dem for 2 kr/stk. + opstart 80 kr. Venligst Kenneth |
for mig ser det ud som om det er photoshoppet - men det er nu den gennemsigtige plasticflade jeg synes er fed :) |
Hej jesperFG Ja det er sikkert fotospoppet, hvilket også gør det til falsk marketing, i mine øjne for det er ikke det resultat folk får. Men det er man efterhånden van til i serigrafi branchen. Nu kikkede jeg på hans hjemmeside, og må sige at der er dygtig til fotoshop. Nu koster dette plast materiale ikke alverden, da den er meget brugt. Det som koster er at får det skåret ud. For om deter pmma eller en anden akryl type så skal det skæres eller fræses ud Der findes nogle typer Polustyren, der kan standses i, men de er absolut ikke holdbar.
/Kenneth Bruger den nyeste tryk teknik inden for serigrafi, som også blev brugt for 10 år siden. |