Hej Mikael Brandrup
Jeg har dd. modtaget dine prøver, og vil så også sige som så mange andre at de ser rigtig fine ud.
Men når jeg kikker lidt i dybden, som den serigrafiske trykker jeg nu er, så se jeg også nogle fejl, men de er til at leve med, og ærligt så tror jeg ikke andet ennd trykkere vil opdage dem. Det er huller i folien, folder i folien. Samt forskellige indprægning af folien. Og at udskæringen af folien, jeg gætter laser, at den er sat lidt lavt i buerne i indersiderne, samt i kryds. Ligsner at der er en skygge, er et tyndt lag folie, som giver en skygge. Som er det jeg har set.
Nu hvar jeg været nysgerig, undskyld min natur, og holdbarheden, er faktisk flot på dem, selvom jeg øddelage det ene, mere for at teste op på det. Kunne ikke lige nære mig. Og håber ikke at du har noget imod det. Skal lige siges at plastikken gav mere efter end folien.
Gjorde det engang det samme hos en jeg skulle give tilbud på nogle produkter, hvor jeg med en forsigtig negl kunne tage trykket af...var så ikke lige så populær, men tror så også at det trykkeri der havde trykket emnerne, fik dem retur.
Men mit indtryk af kortene er, at de er fine, og meget specielle. Og generalt et pænt stykke arbejde.
/Kenneth