Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort i børstet stål

Side 9 ud af 10 (92 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 27. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Var så lidt :)

Som tidligere nævnt har vi pt. kun prøver i gennemsigtig plastik. Men tjek vores site, som vi opdaterede med videoer igår:

www.identityprovided.com/visitkort

Her kan du se videoer af alle de forskellige typer visitkort vi tilbyder også visitkort i metal.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:38

Hvornår har i prøver af metalkort?

Bliver de lavet hos Jer i DK?

Kan de bruges som loyalitetskort.....så man evt. får lavet en stak 'grundkort', som så kan personaliseres i mindre antal ad gangen?

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 27. Mar 09
Skrevet kl. 09:42

Tak skal du have :)

Vi har fået god feedback på vores kort, og de har været nogle rigtig gode døråbnere.
Der vil altid være nogen der har ondt i røven, men så er de måske heller ikke et relevant kunde enmne?!
Et visitkort skal naturligvis også være i balance med virksomhedens øvrige identitet.

Fra København
Tilmeldt 27. Mar 09
Skrevet kl. 09:58

Det burde ikke vare så længe, forhåbentlig indenfor 1-2 mdr.

Jeg skal nok holde jer alle opdaterede mht. til prøver i metal:)

De er ikke noget vi har tilbudt før, så lige pt. er det ikke noget vi kan tilbyde.

Minimumsoplag er som følger:

Visitkort i metal 100 stk

Visitkort i metal, guldbelagt 250 stk

Visitkort i metal, mini 50 stk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 10:17

Mikael Brandrup:

Jeg skal nok holde jer alle opdaterede mht. til prøver i metal:)

De er ikke noget vi har tilbudt før, så lige pt. er det ikke noget vi kan tilbyde.

Det er godt nok lang tid ;o)

Ved du hvem der kan ?

Jack

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 11:00

Mikael Brandrup:

Var så lidt :)

Som tidligere nævnt har vi pt. kun prøver i gennemsigtig plastik. Men tjek vores site, som vi opdaterede med videoer igår:

www.identityprovided.com/visitkort

Her kan du se videoer af alle de forskellige typer visitkort vi tilbyder også visitkort i metal.

Hvis du skriver http:// foran dit link så bliver det til et aktivt link

Jeg kan godt vente de 30 - 60 dage på et cool produkt.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:58

Hej Mikael Brandrup

Jeg har dd. modtaget dine prøver, og vil så også sige som så mange andre at de ser rigtig fine ud.

Men når jeg kikker lidt i dybden, som den serigrafiske trykker jeg nu er, så se jeg også nogle fejl, men de er til at leve med, og ærligt så tror jeg ikke andet ennd trykkere vil  opdage dem. Det er huller i folien,  folder i folien. Samt forskellige indprægning af folien. Og at udskæringen af folien, jeg gætter laser, at den er sat lidt lavt i buerne i indersiderne, samt i kryds. Ligsner at der er en skygge, er et tyndt lag folie, som giver en skygge. Som er det jeg har set.

Nu hvar jeg været nysgerig, undskyld min natur, og holdbarheden, er faktisk flot på dem, selvom jeg øddelage det ene, mere for at teste op på det. Kunne ikke lige nære mig. Og håber ikke at du har noget imod det. Skal lige siges at plastikken gav mere efter end folien.

Gjorde  det engang det samme hos en jeg skulle give tilbud på nogle produkter, hvor jeg med en forsigtig negl kunne tage trykket af...var så ikke lige så populær, men tror så også at det trykkeri der havde trykket emnerne, fik dem retur.

Men mit indtryk af kortene er, at de er fine, og meget specielle. Og generalt et pænt stykke arbejde.

/Kenneth

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:27

Jeg vil bestem tro, at http://www.covi.dk/ kan lave sådan noget.

Venlig hilsen

Per Gaarde-Nissen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:30

Hej Per Gaarde-Nissen

Nu er det ikke noget øddiøst og nyt. Men mere at det er et fedt design, man har valgt til sine visit kort.

Og der findes mange skiltefabrikker i DK som kan lave det. Det er ikke noget problem. Og der er også mange som kan lave de ætsede visit kort, problemet er at prisen herhjemme er forhøj, til at det kan betale sig. Og det er der humlen ligger begravet.

Tager man en virksomhed der laver industri skilte, så kan de sikkert også lave visitkort,af anodiseret aluminium, evt indfaret, og med trykket liggende i anodiserings laget.

Men det er dyrt, hvorfor mange vælger de gængse papir kort. Skal man dele mange ud, så stiger udgifterne.

/Kenneth

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 10:11

Ja, det har du helt sikkert ret i....

Det jeg skal forhåbentligt snart skal bruge, er jo noget lidt andet.

Jeg skal bruge det i stedet for plastikkort CR80 (eller hvad de nu hedder), hvor leverandøren også kan pakke og sende. Altså svarende til en fuldservice løsning med metal i stedet for plastik.

Jeg har ikke kunnet finde nogen endnu....

Jack

Side 9 ud af 10 (92 indlæg)