Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort i børstet stål

Side 1 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle aminoer..

Skal have lavet nye visitkort og overvejer faktisk at lave lidt ekstra ud af det..

Så jeg kunne godt tænke mig få lavet visitkort i børstet stål, med informationerne udskåret/ingraveret..

hvem kunne man tænke der kunne lave sårn noget og hvilken en pris ligger det mon tro i ?

dbh

Brian 

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 00:56

Det er en sjov ide, men efter min bedste overbevisning går fidussen lidt visitkortfunktion - det bliver nærmere et stykke merchandise. Jeg tror ærligtalt ikke at den mer udgift som det er, står mål med den effekt som det eventuelt kan give. Det er selvfølgelig udtalt, uden at kende din virksomhed.

Jeg ville hellere lægge pengene et andet sted f.eks. på et lækkert layout, kvalitetstryk og papirkvaliteten.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:28

Jeg fik for nyligt et visitkort der var præget i en form for metal. Det er absolut et af de mest cool visitkort jeg har i samlingen, men jeg ved også at fyren der gav mig det havde givet knap $5 pr. stk :)

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 07:07

Prøv at ta fat i Peter fra pbtryk.dk og se om han ikke kan hjælpe dig.

Jeg ved han lige har købt en lasergraverings maskine så jeg tror sagtens han kan lave det du søger.. Jeg ved også at han har noget folie som ligner metal og måske han ku lave noget med det istedet..??

Mvh Mads..

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 07:49

Det behøver jo ikke være millimeter tyk plade...

Du kan jo lasergravere ned i nærmest ingenting... pbtryk kan sikkert fortælle hvor langt ned den graverer... 0,1 eller 0,2 mm alu villle jo være fedt at få graveret på...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg må være lidt flabet, så er iværksættere/forretningsfolk med "seje" visitkort i mine øjne, lige så "seje" som 18 årige drenge med biler med brede fælge og lys under bilen. Det er sgu ren thansen og op på scooteren ;-)

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

> Hvis jeg må være lidt flabet, så er iværksættere/forretningsfolk med "seje" visitkort i mine øjne, lige så "seje" som 18 årige drenge med biler med brede fælge og lys under bilen.

Eller IT-millionære med potens-porscher, hvis man må være så fræk :)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:31

Martin Thorborg:

Hvis jeg må være lidt flabet, så er iværksættere/forretningsfolk med "seje" visitkort i mine øjne, lige så "seje" som 18 årige drenge med biler med brede fælge og lys under bilen. Det er sgu ren thansen og op på scooteren ;-)

Dbh Martin

Det har vel ikke så meget med at gøre om man er "sej"...det har vel noget at gøre med om man skiller sig ud... ved netværksmøder etc, får du jo en bunke visitkort som man har tendens til at glemme... sådan et visitkort ville man jo nok blive husket på (i hvert falde den første uges tid) ;-)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:32

Jeg har da i hvert fald stadig Mette's "Nordjysk Fest" magnetvisitkort hængede på min opslagstavle.... :-)

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 08:49

Magnetvisitkort - det kunne ligne Mette, altid fuld af sjov ;)

Jeg vil sige at det vigtigste for et visitkort er at skille sig ud og matche hvad man sælger. Ligesom logoer. Jeg synes at et metalkort kunne være interessant, men det kan som Martin nævner hurtigt ryge over i den anden grøft hvor det bare er for meget ... hårfin balance. Hvis ikke at de pokkers usb-stik skulle være så tykke kunne det være fantastisk at have et visitkort med usbstik i - så kunne man lige plugge det i computeren og få en firmapræsentation.

Side 1 ud af 10 (92 indlæg)