I to - I er Amino for mig - hold kæft, hvor er i to, sure gamle mænd skønne. Tak for endnu et godt grin. I er fantastiske. |
jeg kan vel kun sige "cool"
men hvad koster de?
I to - I er Amino for mig - hold kæft, hvor er i to, sure gamle mænd skønne. Tak for endnu et godt grin. I er fantastiske. |
jeg kan vel kun sige "cool" men hvad koster de? |
Hej Brian Visitkort i rusfristål er ikke de store problem af lave. man skal fremstille i rustfri fjederstål så kan det laves ned til 0,3 mm tykkelse, uden at derformere, herefter børstet det og lasergraveres, efter gravering påføres citronolie eller lign så undgås fingermærker. Jeg vil forvente det kan fremstilles for omkring 10 - 15 kr. pr stk.afhængig af styktal. og udover gravering af firmalogo, kan man jo gravere en lille lineal, eller evt udskære et hul så det kan bruges som en øloplukker der kan ligge i pungen hvis man ønsker at kunden beholder det. Jeg arbejder meget med rustfri fjederstål og vill kunne hjælpe dig hvis det har interesse. mvh Esko Schmidt-Sørensen www.scandinaviandesignhouse.dk
|
Hej igen.. Blev helt overvældet da jeg kom ind her til aften og så hvor mange der har skrevet. Først og fremmest har jeg set effekten ved at have et unikt visitkort, så til Martin, det er ikke bare en "potensforlænger", men mere et image om at jeg foretrækker at folk kan finde mig først i bunken, da de kan huske mig og min service ;) . Mit firma har i snit gensalg til de samme kunder omkring 4 gange om året, og vi er den type virksomhed hvor kunden smider vores visitkort i skuffen indtil han skal bruge os igen, ergo vil et visitkort i metal lyn hurtigt skille sig ud i forhold til de andre leverandører inden for branchen. Jeg er helt med på den negative effekt der kan være ved det og folk der render med tanken om at de må tjene for mange penge når de vælger at bruge dem på den måde. #Jesper Tak for at dele den erfaring du har gjort, ret interressante observationer, som helt sikkert hvis jeg vælger at gå igang med projektet vil jeg have dem med i overvejelserne. #Lone Rart at se du er tilbage på banen igen ;) Har savnet dine indlæg #Esko Har du en mail jeg kan fange dig på, så vi evt lige kan få talt videre om projektet. |
> Jeg er helt med på den negative effekt der kan være ved det og folk der render med tanken om at de må tjene for mange penge når de vælger at bruge dem på den måde. Min pointe var, at jeg tror de samme mennesker vil surmule ligeså meget over, hvis du dukker op i en ny Porsche. Der er nogle mennesker, som ikke kan tage når folk har gjort det godt nok til at forkæle sig selv, eller at lave nogle visitkort som man synes er cool. Skid på dem - de er en døende race :) |
#Mikkel.. Jeps er helt enig.. Hvornår holder du foredrag igen på den jyske hede, for har snakket med en del firmaer der gerne vil vide mere om synlighed på "det dersens indernet" ;) |
Husk at de ikke må blive for skarpe. Så bliver de snuppet i lufthavnen. Pænt surt at have 100 stk. i tasken på vej til Las Vegas og så miste hele bundtet i Security. :-) Eller kunden på vej hjem fra DK bliver trukket til side og ens visitkort konfiskeret. (Fik selv snuppet en kikset USB nøgle forklædt som kuglepen da den lignende noget man kunne bruge til en bombe.. tsk tsk)
|
Der er sgu ikke nogen negativ effektivt i at vise et flot visitkort, men der er en negativ effekt i at bruge sin tid på at lave et flot visitkort, i stedet for at få styr på sine produkter m.m. Fuck hvor er der mange iværksættere der bruger det som afledningsmanøvre, i stedet for at lave det der er væsentligt. Og forørvrigt, så laver Porsche pisse fede biler, jeg må have en igen ved lejlighed. Dbh Martin |
> Fuck hvor er der mange iværksættere der bruger det som afledningsmanøvre, Helt enig! Men dem jeg har fået de vildeste visitkort fra gennem tiden, i min branche, er folk der eddersparkemig er ovenpå - folk der tjener det dobbelte om dagen af hvad 99,99 af alle Aminoer tjener på 1 kvartal. De gør det dels fordi de synes det er sjovt med vilde visitkort - det synes jeg også, og som signal fortæller det mig at de har overskud til andet end rå business. Så signalværdien der hvor jeg har fået disse vilde visitkort er sgu ret god - men nu ER det naturligvis også marketingbranchen, og særligt i USA - og det er naturligvis noget andet end hvis man skal sælge rengøringshjælp i Sønder Omme ... Og på den måde er det helt identisk med andre "gadgets". Der er også mange iværksættere der sætter sig alt for tungt med dyre biler, pop-smarte PDA'er og overdimensinerede notebooks, når de uden problemer kunne klare sig med det halve. Og nogle folk reagerer meget negativt på alt hvad der stikker ud over et par slidte overalls og en 20 år gammel rusten bil. Og til de sidste siger jeg fbare fuck dem - men det har jeg så også råd til :) |
Jeg tror snart det der indernet-noget snart dør ud igen, så sig til dem at det skal de ikke spilde så meget tid på :) Man kan alti booke mig til foredrag, der i landet hvor man har lyst til - eller udenfor. Hvis tariffen betales, så kommer jeg :) |