Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Webshop Awards søger sponsorer

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Interessenter...

Vi er nogle stykker som er i gang med et storstilet forsøg på at skabe en traditionsrig konkurrence "Dansk Webshop Awards".

Her er det muligt at nominere diverse webshops i forskellige kategorier og til sidst en finalerunde, hvor det bliver brugerne der bestemmer vinderne.

En konkurrence er aldrig sjov uden præmier, så vi søger nogle relevante sponsorer, der ser ideen i konceptet og har lyst til at bidrage lidt i den første omgang af DWA. Der er ialt 6 kategorier, hvor vi gerne skulle have en præmie til hver.

DWA har fået sit eget websitewww.ewards.dk, hvor du også kan læse mere om de forskellige kategorier...

For dit sponsorat får du en masse opmærksomhed på websitet, samt mulighed for at få et banner på websitet. Plus mulighed for at komme med i de pressemeddelelser der sendes ud til diverse medier.

Hvis du har interesse i at sponsorere, så skriv en mail til følgende mail: "brianbrandtmadsen (@) gmail.com" med hvad du ønsker at sponsorere med.
Det kan være alt fra gavekort, ebøger, en times coaching eller hvad man ønsker...

Mvh Teamet fra DWA

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 11:44

ikke for noget, men jeg syntes ikke det er dybt nok, jeg savner feks. en kategori hvor vi kan nominere sider som nettjek, trustpilot e-mærket mv. de har også  noget at give nethandelsbranchen eks. "danmarks bedste forbruger vagthund"

og så vil I også have man skal nominere danmaksbedste webshop her kunne i jo belejligt bruge de bedst bedømte fra ovenstående sites.

bare et lille indput herfra

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 12:18

netbutik:

ikke for noget, men jeg syntes ikke det er dybt nok, jeg savner feks. en kategori hvor vi kan nominere sider som nettjek, trustpilot e-mærket mv. de har også  noget at give nethandelsbranchen eks. "danmarks bedste forbruger vagthund"

og så vil I også have man skal nominere danmaksbedste webshop her kunne i jo belejligt bruge de bedst bedømte fra ovenstående sites.

Konseptet er jo danske webshops ikke danske websider. så hvis man skal kåre en vinder indenfor alt hvad der har relation til webshops, skal man jo også kåre det bedste prisindex osv. osv.

Tilmeldt 24. Jul 07
Skrevet kl. 12:21

og lige et til...

er en frist på den 1 feb ikke for kort? hvordan sikre I jer de rette medier opfanger jeres happening det så det reelt ikke kun bliver en Amino Awards?

Tilmeldt 24. Jul 07
Skrevet kl. 12:23

Martin M:

netbutik:

Konseptet er jo danske webshops ikke danske websider. så hvis man skal kåre en vinder indenfor alt hvad der har relation til webshops, skal man jo også kåre det bedste prisindex osv. osv.

Det er korrekt, og hvorffor så ikke det også? de har jo også en del at sige på dette marked

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 12:48

Jeg for min part vil gerne hylde initiativet, der vil skabe større fokus på best-practise inden for ehandel.

Kan ikke umidelbart se, hvad trustpilot , e-mærket (gud forbyde det) eller nettjek har at gøre í en sådan kåring.

Kan desværre ikke byde ind med præmier, men masser af moralsk opbakning

Held og lykke med projektet

Thomas

E-købmand af guds nåde

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:51

netbutik:

Det er korrekt, og hvorffor så ikke det også? de har jo også en del at sige på dette marked

Ja, men det er ikke webshops.. Det er portaler..
Så kunne man laver en anden Award, som handler om websits/portaler, hvor alle sider kan være med, men findes det ikke med http://www.ehandelsprisen.dk/ ??

Tilmeldt 24. Jul 07
Skrevet kl. 13:05

Kristian Konradsen:

netbutik:

Så kunne man laver en anden Award, som handler om websits/portaler, hvor alle sider kan være med, men findes det ikke med http://www.ehandelsprisen.dk/ ??

Med fare for at lyde som en der er negativ over for projektet hvilket jeg ikke er, så mener jeg at man også bør hædre dem som gør noget uden om webbutikkerne, for uden dem, på både godt og ondt var branchen ikke så stor som den efter hånden er blevet. men det kan jo værre det kommer til næste år hvis projektet ikke er en døgn flue.  

I øvrigt er deres slogan også " Ewards - vi kårer Danmarks bedste websites" så jeg ser intet forkert i, også at tage den del af branchen med.

men når nu Ehandelsprisen bliver bragt op, hvad kan Ewards så tilbyde som Ehandelsprisen ikke kan?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 13:09

netbutik:

Kristian Konradsen:

netbutik:

men når nu Ehandelsprisen bliver bragt op, hvad kan Ewards så tilbyde som Ehandelsprisen ikke kan?

Det koster ikke penge at være med og det er ikke "eksperter" som skal bedømme hvem der vinder.

Tilmeldt 24. Jul 07
Skrevet kl. 13:42

Dvs. at målet med siden er en tynd gang suppe?, som er kogt på noget som allerede findes? det kan godt være det lyder mere provokerende end det er ment?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)