Konceptet er som Martin M nævner det, at ehandelsprisen at vinderen bliver kåret af et ekspert-panel... der vender vi den på hovedet og siger, at det er brugeren der skal have det sidste ord.
Vi ønsker ikke at "konkurrere" med e-handelsprisen, det er et godt initiativ... Vi ønsker at gå i den anden retning, at det er brugeren som kårer de andre brugere...
Hvem er brugeren så? Det er brugeren af internettet, kunden i webshoppen, webshopdesigneren, webshop programmøren, kort sagt alle interessenter til en webshop...
Og det kan jeg også se fornuften i, men med fare for at gentage mig selv, så jeg tror bare at det er for tyndt med de 5 kategorier, og det er en skam i ikke går lidt dybere og ser på hvad der "løfter" dansk ehandel, det kune være linkkateloger, priskateoger, forbruger sites mv. og så syntes jeg det er en synd og skam I lancerer en ny side med så kort en frist for tilmeldinger... uden at kunne læse ind i fremtiden tror jeg at den 1 runde kun vil få fokus fra brugere på amino og ikke den rette målgruppe nemlig nethandlerne.
med mindre I formår at trylle og få massiv omtale i landsdækkende medier.
Jeg for min part vil gerne hylde initiativet, der vil skabe større fokus på best-practise inden for ehandel.
Kan ikke umidelbart se, hvad trustpilot , e-mærket (gud forbyde det) eller nettjek har at gøre í en sådan kåring.
Kan desværre ikke byde ind med præmier, men masser af moralsk opbakning
Held og lykke med projektet
Thomas
Ikke det det? det er ellers her brugerne af netbutikkerne kan komme med deres feedback i dagligdagen (med undtagelsen af E-mærket som arbejder for forbrugersikkerhed), så mon ikke de også har lidt at byde på?
Så vi har hermed forlænget fristen til d. 1 marts for nomineringer.
Det var dog lang tid 2 måneder med bare nomineringer.. .men okay.. kunne i ikke evt. vise en liste på siden allerede nu hvem som er blevet nomineret, så vi kan følge lidt med.
PS. Med hensyn til markedsføringen på websites, så vil jeg godt smide et banner på shoppingindex.dk + lave banneret.
Så vi har hermed forlænget fristen til d. 1 marts for nomineringer.
Det var dog lang tid 2 måneder med bare nomineringer.. .men okay.. kunne i ikke evt. vise en liste på siden allerede nu hvem som er blevet nomineret, så vi kan følge lidt med.
PS. Med hensyn til markedsføringen på websites, så vil jeg godt smide et banner på shoppingindex.dk + lave banneret.
Jeg vi nu sige SUPER, så kan det værre målgruppen nå at finde siden så det ikke bare bliver en amino event, held og lykke og jeg håber i får noget god medie omtale, for uden denne tror jeg ikke I får den succes I ønsker
Kan vi finde en løsning hvor vi bruger e fra vores gamles logo og wards fra dit logo? Vi har diskuteret det lidt frem og tilbage og synes det ville være bedst? Jeg kan sende dig en psd på mail med logoet?