Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck rygeloven?

Side 29 ud af 30 (298 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

I guder for en børnehave...

Er der ikke bare en Admin der kan låse denne tråd og smide nøglen væk!

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:54
jo det tror jeg der er, men jeg vil mene at admin desværre er inddraget i tråden og det er altid skidt at lukke en tråd som man selv er involveret i. Men helt ærligt; har du læst den kamp / argumentation / stædighed som Mikkel præsenterer her??. Det er dælendytme læsværdigt. Jeg er kún en sølle opfrisker med egne holdninger som selvfølgelig er sat på sidesporet. Hvis ikke du har læst Mikke´s indlæg i denne tråd så gør det dog inden du beder om at lukke tråden. Det er klasse. vh / jan
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:22

Tak skal du ha´

Der er stadig nogle rygere der ikke kan acceptere at vi ikke rygere ikke gider deres lort til oseri som får os selv til at stinke omkring os som om vi selv var rygere..

Herligt at vi kan indånde ren og frisk luft mange flere steder idag..TAK!!

Geeked

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40

kejseren:

I guder for en børnehave...

Er der ikke bare en Admin der kan låse denne tråd og smide nøglen væk!

Børnehaven er beviset på, at loven desværre er nødvendig. Men ja, luk gerne tråden, for nu er den ved at kamme over, som det altid sker, når diskussionen om rygning hvor og hvornår opstår... 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 10:47

Hej Sandfær

Godt at loven er kommet, for så kan vi da blive fri for det meste røg og holde os væk fra oserierne der skider flot på loven...

Loven giver den effekt, at bare 10% flere stopper rygningne totalt er målet godt..

Geeked

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 10:55

Ja men førhen kunne man vel også i vid udstrækning selv vælge om man ville være et sted hvor der ryges og nu bestemmer samfundet så i tillæg at de 4 pensionerede fiskere og bardamen på den lokale bodega ikke må ryge selvom der ikke er en eneste ikke-ryger tilstede.

Imens sidder "samfundet" så hjemme i sofaen og skræller et rødt æble.

Det synes jeg simpelthen er sippet, og jeg synes det er lemminge-agtigt at folk retter sig ind efter det.

Selvfølgelig skal der være en grænse, og selvfølgeligt er det dumt at man førhen måtte ryge store cigarer i flyveren.  

Jeg er ikke ryger og har ikke røget i over 2 år, så en sur ryger er jeg ikke. Jeg bliver bare fortørnet når jeg læser alt det ynk og offentlig indbildning der er i denne sag.

Min hensigt var ikke at blive vred igår, men efter at have læst tråden igennem hang jeg næsten oppe under loftet og måtte bare have min galde ud. Men ok gennem tråden kan jeg se at jeg vel ikke er den eneste.

Min hensigt var egentlig kun at vise støtte til Mikkel deMib og det fåtal af andre som jeg synes har fortjent det.

vh/Jan 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:09

Hej Jan

Når guleroden ikke virker skræmmende på rygerne er man nødt til at bruge piskmetoden..

Den virker ganske godt og fortrinligt overfor de fleste fornuftige rygere, som nu har fået nogle grænser sat, for hvor man må svine sig selv og omgivelserne..

Desværre findes der så en lille bitte restgruppe superrygere, som tror, de bare kan gøre som de selv vil, alle vegne og genere omgivelserne som det passer dem og kalder alle os andre for de værste gloser som små pattebørn og mener loven er noget skidt..

Ja skidt for hvem??

Geeked

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:12

Jeg forstår stadig ikke, hvorfor ikke-rygerne er så forhippet på at være lige der hvor vi, rygerne, er. I kan da bare lade være med at komme på min bar, eller på mit kontor. Jeg tvinger jer ikke.

Hvis ikke I kan lide festen, så smut da hjem, men lad dog være med at ødelægge den for alle andre med jeres religiøst fanatiske regler. Hold jeres religion til jer selv, og lad os andre gøre det vi gerne vil. Ingen tvinger jer til at gå på bar. Og det er ikke menneskeret at kunne drikke på andres beværtninger.

Det er iøvrigt bemærkelsesværdigt, at mange af de partier der stemte for rygeloven, stemte imod afskaffelsen af retten til at banke egne børn - børn der i hvert fald ikke har noget mulighed for bare at vælge andre forældre. Hvorfor synes Venstre at det er OK, at banke sine børn, men at det ikke er OK at ryge i sine egne lokaler?

Der er simpelt hen ikke et gram af logik i deres politik. Det ligner mere religion med al dens ulogiske fordømmelse af andre end politik med de naturlige krav om sammenhæng der følger. Og religion skaber mere splittelse og krig end fred og sammenhold.

Det er desværre en kedelig udvikling. En ny-puritansk formynderisk udvikling, som jeg er ved at brække mig over. Og jo mere formynderi, jo flere modreaktioner og provokationer den anden vej vil vi se. Mere splittelse, mere ufred og flere konflikter. Men nu er regieringen jo også så krigs-liderlige på andre punkter, så det under desværre ikke at det gentages indenfor landets egne rammer.

Jeg gider så bare ikke høre på de samme ikke-rygeres tuderi, når konflikterne og provokationerne hober sig op. Det er det I får med jeres formynderi.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:15

Hej Mikkel

Nu skal du huske på, at det er rygeren der sviner og således er det rygeren der skaber problemer som man skal lovgive imod..

Der er også en lov der siger du skal betale skat i Danmark.

Det vil sige, at skal jeg slippe for at betale skat skal jeg bare undlade at komme på skattekontoret??

Geeked

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:21

> Nu skal du huske på, at det er rygeren der sviner

Jamen så lad da være med at komme der hvor vi er!

Jeg synes det er OK at man laver regler om at der ikke skal ryges i fælleslokaler, som f.eks. møderum - eller, når du nu selv nævner det, et offentligt kontor hvor du kan blive nødt til at møde op, hvis der er ikke rygere der gerne vil være fri. Men at bestemme hvordan jeg indretter MIT kontor, eller hvordan en privatejet bar vælger at indrette sig er helt ude i hampen. Du er da ikke tvunget til at gå på bar og du er bestemt ikke tvunget til at arbejde på mit kontor.

Hvorfor vil ikke-rygere så gerne være sammen med rygere? Kan I ikke bare finde på noget at ælave selv? Hvorfor SKAL vi underholde jer? Find da for satan jeres egen fest!

Side 29 ud af 30 (298 indlæg)