Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck rygeloven?

Side 28 ud af 30 (298 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27

Jamen det kan jeg da. Det er gude at jeg som person, kan gå ind og spise, eller på bar uden at blive udsat for passiv rygning.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 22:25
Tænk så sippede mange er. Er i virkelige iværksætterere, iværksætterere der skal kæmpe mod alverdens faktorer og så sidder og ter sig som barnagtige, ømtålelige, overfølsomme, forkølede børn over en cigaret der ryger. Denne tråd er sgu da lige til at begynde at ryge igen på efter mere end 2 år totalt røgfri. Jøsses en gang vræl. Kom til jer selv og bliv fri fra al den ammestuesnak og mediehype og politiker-frelse-verden-hype om hvor uha passiv rygning er. Herre jemini I er banket lige i med begge ben. Selvfølgelig må der ryges på et værtshus, ja hvis der altså må drikkes!!?? Men hvis I er så fandens ømtålelige så drikker i selvfølgelig heller ikke alkohol, vel? Er der nogen der er overfølsomme for kagecreme, for der er mange farlige stoffer i, det siges der. Kan vi bilve enige om en lov der sikrer at jeg ikke i MIN (mere end din) VIGTIGE DAGLIGDAG ikke kommer i kontakt med kagecreme?? Det er kræftfremkaldende!! Og jeg får eksem!! Hjælp!! Al min støtte til Mikkel deMib (så desværre først denne tråd idag) og alle hans, desværre måske ligesom jeg; håbløse støtter. Det her er klasse Mikkel. Det vil jeg huske dig for og jeg bukker mig i støvet (uden aspest) for dig. vh/ Jan
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31

Det vil jeg meget gerne svare på. Ja, jeg er iværksætter – med respekt for andre. Modsat nogle, må man så konstatere... Hvor trist!

Tilmeldt 30. Oct 06
Skrevet kl. 22:33
hvorfor ligner ovenstående indlæg ikke den opsætning jeg skrev? hvorvor er alle afsnit, linieafstand væk osv. det ser jo håbløst ud og er trukket uhensigtsmæssigt sammen som dåsen på en stam ømtålelig fiskeart. Jeg kan ikke sige det bedre, desværre. vh/ jan
Tilmeldt 30. Oct 06
Skrevet kl. 22:47
Hej Sandær-Andersen Tak for dit indlæg til mig.Jeg har et par spørgsmål: Har du da respekt for rygere? Mener du at jeg ikke har respekt for ikke-rygere? Og du er iværksætter, hvor dejligt, har du et regnskab jeg kan se? 3 simple spørgsmål, som ikke er betinget af andet end dine egne spørgsmål til mig. Vil du have mit regnskab? /Jan
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 23:03

Jan Grønkjær:
Hej Sandær-Andersen Tak for dit indlæg til mig.Jeg har et par spørgsmål: Har du da respekt for rygere? Mener du at jeg ikke har respekt for ikke-rygere? Og du er iværksætter, hvor dejligt, har du et regnskab jeg kan se? 3 simple spørgsmål, som ikke er betinget af andet end dine egne spørgsmål til mig. Vil du have mit regnskab? /Jan

holy shit en gang lort at skrive

Tilmeldt 30. Oct 06
Skrevet kl. 23:07
Ja i den grad, thi hi & øv bøv. har du en begrundelse hvorfor? vh/jan
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 23:10

Jan Grønkjær:
Tænk så sippede mange er.

Tænk hvor latterlig du er at høre på.

Rygning koster samfundet ca 25 mia. kroner om året. Er det sippet at mene at man kan bruge 25 mia. bedre. Hvad er det lige kagecreme koster samfundet om året (hele kroner er fint)?

25 mia... og lige nu slås de om hvorvidt der kan blive plads til 5 mia ekstra til offentlige ansatte. Bare for at sætte tallet i perspektiv.

Tilmeldt 30. Oct 06
Skrevet kl. 23:27
Hej Jesper Og tak for billedet , Ja du ligner i hvert fald ikke en der har røget mange cigarer! Eller cigaretter for den sags skyld. Hvad med knaldperler nytårsaften? Men stolt og flot tager du kagecreme-problematikken højtideligt op. Endda med tal og alverden. Du ved endda hvad det koster vores samfund at de forbandede bumser og tabere, og (ja) os andre at ryge hvert år.... Ja meget kan man sige, men tjek det har du på hver eneste 5-øre, og hosten der følger med. Åbenbart. Du må, trods dine tiltagende bestræbelser på at være vittig, aldrig, undervurdere pøblens tendens til pludselig at fokusere på kagecreme. Aldrig. vh/ Jan
Side 28 ud af 30 (298 indlæg)