Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af Google Adwords konto

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

SPF:

Hvem laver sådan noget - og hvad koster det typisk?

Det er der mange mediebureauer der gør og priserne er meget forskellige alt efter hvilken løsning du ønsker.

Du kan for eksempel købe klikpakker mange steder. Prisen ligger i snit på 3-5kr pr. klik ved en klikpakke. Du betaler som oftest intet oprettelsesgebyr, men tilgengæld betaler du oftest en overpris på alle dine kliks. Får du dog en avance på det, er der jo ikke noget galt med det.

Du kan også vælge at tegne abonnement flere steder. Prisen er meget forskellig. Nogle steder skal du betale fra 2.000 om måneden, mens du andre steder kan nøjes med at betale 3.500 om året Smile  så er det jo bare om hvor servicen er bedst, for det er ikke altid servicen og kvaliteten kan gennemskues på prisen.

Jeg vil råde dig til at søge på "AdWords" på f.eks. Google Wink og derefter gennemgå de forskellige bureauer og personer, der udbyder dette. Det er de færreste, der skriver priser på deres sider, men så må du jo evt. ringe til dem, fortælle hvad du havde tænkt dig du skulle bruge og derefter sammenligne de "tilbud" eller priser du har fået tilsendt eller tilbudt.

Du kan også skrabe en masse tilbud sammen og så kan jeg godt hjælpe dig med at gennemskue dem. Men det var jo slet ikke meningen? :) Det var meningen jeg skulle give dig noget grundviden i AdWords ik? Smile

Mvh Joel 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:30

SPF:

Du kan måske finde lidt baggrundsviden her: Ekspert til Google AdWords

Vi benytter aldrig såkaldte klikpakker - vores kunder afregner direkte med Google og betaler os for vores ekspertise. Det er dermed helt gennemskueligt - og giver vores kunder mulighed for at afbryde samarbejdet uden at miste deres kampagner. Og vice versa hvis vores kunde ikke opfører sig ordentligt Wink

Vi kan dog ikke påtage os nye opgaver med Adwords på denne side af nytår.

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:36

SPF:

Jeg er helt enig med Joel.

Og Thomas i øvrigt. Jeg er helt enig I din fremgangsmåde, rent produktmæssigt. 100% gennemsigtighed er for også for os den eneste vej frem!

Pris og kvalitet svinger rigtig meget.

Uanset om du vælger at outsource det, så er det vigtigst, at du har kontrol over hvad du rent faktisk får ud af dine online aktiviteter.

Når det drejer sig om Adwords bør man altid tage udgangspunkt i følgende model: RPC > CPC (indtægt per klik skal være større end omkostning per klik)

Derfor er første opgave at få sat Google Adwords og Google Analytics op korrekt, så ALT kan spores.

Og hvis det skulle interessere dig at se, hvad vi laver specifikt mht. dit ønske: Tryk her for at se om vores produkt ROI Optimizer

Stefan Avivson

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 12:46
Hej. Det er det jeg spørger om. Hvad skal jeg give for at få en ekspert på området til at ordne det for mig? Ex. Den pris som google skal have.
Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 12:48

Yes.. og så må jeg jo lige klappe Stefan på skulderen, hvad angår at kombinere AdWords med Analytics. Smile

Positivt man kan finde priser på jeres side. Jeg kan dog ikke gennemskue prisen.

Med for eksempel den billigste løsning får man maksimum 15 søgeord med. Hvad koster det så hvis jeg vil have flere?
Skal jeg så op og give mere end 4.000kr, for at komme op på den pakke hvor jeg så får 35 søgeord?

Og hvis jeg vælger den billigste løsning, skal jeg af med minimum 6.000kr, som jo ikke ligefrem er et fantastisk tilbud taget i betragtning at man selv skal lave annoncer og søgeord og derfor ikke får en professionel opsætning.

Jeg mener at annonce og søgeord er altafgørende når man opretter en kampagne og grunden til at man outsourcer dette er vel fordi man vil have lavet det professionelt. Hvad får man for 6.000kr?  Klikrapporter og så er man fritaget for selv at optimere på kampagnen løbende?

Ska lige siges dette ikke bare er en negativ kritik Stefan, men blot et hint om at jeg ikke kan gennemskue jeres "tilbud" Big Smile
Så håber du kan oplyse mig lidt.

Mvh Joel

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 14:07

Hej Joel,

De priser og det infoblad du taler om, er vores generelle priser i forhold til vores "accounts", som ikke henvender sig til dette iværksættersegment. Vores normale kundegrundlag er generelt større virksomheder, som har behov for Internationale Internet Marketing løsninger.

Men til gengæld - i det jeg selv er gammel iværksætter, har vi udviklet et produkt, der hedder ROI Optimizer.

ROI Optimizer består af primært tre ting: Korrekt opsætning af Analytics, korrekt opsætning af Adwords og herefter går vi ind og optimerer Adwords kampagnen efter en rum tid, således iværksætteren/kunden selv kan se, hvordan det skal gøres rigtigt.

Herefter er kunden selv rustet til at udføre opgaven. Om man herefter ønsker at gøre det selv, eller få vores hjælp eller en helt tredje virksomheds hjælp, er op til kunden selv. Der er ingen bindinger, abonnementer eller skjulte overpriser tilknyttet produktet. Det er der iøvrigt aldrig. Det kan man ikke, når man skilter med 100% gennemsigtighedSmile

Stefan Avivson

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 15:08

Det synes jeg nu heller ikke er helt gennemsigtigt. Sorry Smile

Lad os sige jeg ejer en større international virksomhed og jeg gerne vil have noget internet marketing i nogle forskellige lande. For det er jo den målgruppe de priser henvender sig til.

Jeg vælger Standard + løsningen.

Løsningen koster 10.250kr.

Jeg får stadig ikke hjælp til det, jeg skal selv udarbejde annoncer og søgeord og har ingen AdWords viden at gøre brug af, så jeg ved ikke om jeg laver optimale annoncer og søgeord. 

Jeg vil gerne op i England, Tyskland, Frankrig, Danmark, Sverige, Norge og USA.

Det er i hvert fald minimum 7 annoncer jeg skal lave. Jeg må maksimum have 5 søgeord tilknyttet hver annonce. Hvis jeg vil have flere søgeord tilknyttet, skal jeg minimum af med 19.995kr. Så får jeg til gengæld også opsat mine annoncer og søgeord af jer, men så skal jeg altså også op og købe for de 20.000kr. Og hvis jeg skal op og købe for 20.000 før det bliver en reel forretning, hvad skal de 2 andre løsninger så bruges til?

Men det er jo heller ikke en outsourcing. I opretter bare en konto for kunden? Men kunden laver jo selv kampagnen. Hvad er det I gør? Udover at lave en "Rapport", en "ROMI", og en "Analyse"?

Jeg synes ikke der er særlig meget gennemsigtighed ved, at det står som en del af det man betaler for, at man får en Analyse. Men der står absolut ingenting om hvad en analyse er!

Det samme gælder "Rapport" og "ROMI" 

Nu snakker du lidt om det der ReturnOfIncome Optimizer I har lavet. Hvor ser jeg det henne? Og priserne på det?

Jeg er lidt skeptisk overfor jeres priser ift. jeres produkter, men mest fordi jeg ikke kan gennemskue det. Trods jeg selv har arbejdet med det siden 2003 og har selv været inde over forskellige mediebureauer, som har udbudt AdWords på flere måder.

Nå, vis mig lige den der 100% gennemsigtighed I skilter med, som jeg ikke har kunnet se igennem endnu Big Smile 

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 15:37

Joel H:

Det synes jeg nu heller ikke er helt gennemsigtigt. Sorry Smile

Lad os sige jeg ejer en større international virksomhed og jeg gerne vil have noget internet marketing i nogle forskellige lande. For det er jo den målgruppe de priser henvender sig til.

Jeg vælger Standard + løsningen.

Løsningen koster 10.250kr.

Jeg får stadig ikke hjælp til det, jeg skal selv udarbejde annoncer og søgeord og har ingen AdWords viden at gøre brug af, så jeg ved ikke om jeg laver optimale annoncer og søgeord. 

Jeg vil gerne op i England, Tyskland, Frankrig, Danmark, Sverige, Norge og USA.

Det er i hvert fald minimum 7 annoncer jeg skal lave. Jeg må maksimum have 5 søgeord tilknyttet hver annonce. Hvis jeg vil have flere søgeord tilknyttet, skal jeg minimum af med 19.995kr. Så får jeg til gengæld også opsat mine annoncer og søgeord af jer, men så skal jeg altså også op og købe for de 20.000kr. Og hvis jeg skal op og købe for 20.000 før det bliver en reel forretning, hvad skal de 2 andre løsninger så bruges til?

Men det er jo heller ikke en outsourcing. I opretter bare en konto for kunden? Men kunden laver jo selv kampagnen. Hvad er det I gør? Udover at lave en "Rapport", en "ROMI", og en "Analyse"?

Jeg synes ikke der er særlig meget gennemsigtighed ved, at det står som en del af det man betaler for, at man får en Analyse. Men der står absolut ingenting om hvad en analyse er!

Det samme gælder "Rapport" og "ROMI" 

Nu snakker du lidt om det der ReturnOfIncome Optimizer I har lavet. Hvor ser jeg det henne? Og priserne på det?

Jeg er lidt skeptisk overfor jeres priser ift. jeres produkter, men mest fordi jeg ikke kan gennemskue det. Trods jeg selv har arbejdet med det siden 2003 og har selv været inde over forskellige mediebureauer, som har udbudt AdWords på flere måder.

Nå, vis mig lige den der 100% gennemsigtighed I skilter med, som jeg ikke har kunnet se igennem endnu Big Smile 

Den er her allerede.

Du ser ROI Optimizer her

Stefan Avivson

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 15:43
Men du kan ikke svare på hele indlægget?

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)