Det er der mange mediebureauer der gør og priserne er meget forskellige alt efter hvilken løsning du ønsker. Du kan for eksempel købe klikpakker mange steder. Prisen ligger i snit på 3-5kr pr. klik ved en klikpakke. Du betaler som oftest intet oprettelsesgebyr, men tilgengæld betaler du oftest en overpris på alle dine kliks. Får du dog en avance på det, er der jo ikke noget galt med det. Du kan også vælge at tegne abonnement flere steder. Prisen er meget forskellig. Nogle steder skal du betale fra 2.000 om måneden, mens du andre steder kan nøjes med at betale 3.500 om året Jeg vil råde dig til at søge på "AdWords" på f.eks. Google Du kan også skrabe en masse tilbud sammen og så kan jeg godt hjælpe dig med at gennemskue dem. Men det var jo slet ikke meningen? :) Det var meningen jeg skulle give dig noget grundviden i AdWords ik? Mvh Joel |
SPF:Hvem laver sådan noget - og hvad koster det typisk?
Du kan måske finde lidt baggrundsviden her: Ekspert til Google AdWords
Vi benytter aldrig såkaldte klikpakker - vores kunder afregner direkte med Google og betaler os for vores ekspertise. Det er dermed helt gennemskueligt - og giver vores kunder mulighed for at afbryde samarbejdet uden at miste deres kampagner. Og vice versa hvis vores kunde ikke opfører sig ordentligt
Vi kan dog ikke påtage os nye opgaver med Adwords på denne side af nytår.