Fælles for alle vores produkter, er, at vi tager betalt på baggrund af mandetimer og ikke tjener penge på at ligge ekstra oven på eks. Google, Yahoo, Jubii etc. Får vi ydermere rabat eller andre kreative bonusordninger, så giver vi dette direkte tilbage til kunden. Vi siger ikke nej til dem da det jo ville være at snyde kunden for en rabat. På den måde arbejder vi altid sammen med kunden og kunden kan tage beslutninger baseret på vores rådgivning og egen indsigt. Med 100% gennemsigtighed over for kunder mener vi, at ALT er udspecificeret og intet er gemt eller glemt. Vi viser kunden hvordan vi gør det så kunden med tiden selv bliver dygtigere. Men Joel.. Synes du stadigt, at vores produkt er forkert eller for dyrt, har du jo nu, hvor du er sluppet ud af kløerne fra din tidligere arbejdsgiver, selv chancen for at gå i markedet med noget, der er meget bedre. Lad os da høre lidt om hvad du kan tilbyde, hvad det koster, hvor din erfaring kommer fra og hvilke virksomheder du har hjulpet til nogle flotte resultater? |
Du tiltaler mig ligefrem kære nu kan godt være jeg tager fejl, men når du først gør det efter et par indlæg må det være udtryk for frustration.
Jeg tror ikke jeg misforstod noget. Jeg tror mere du undlog at svare på hvad jeg spurgte om og jeg derfor selv måtte prøve at lede svaret frem, hvilket jeg jo ikke kan, da jeg ikke ved hvad svaret er. Men faktum er at jeg jo nu har fået et svar ud af dig, som jeg synes besvarer mit første indlæg meget godt
Du må endelig ikke anklage mig for at prøve at "lokke" jeres forretningshemmeligheder ud af jer, men jeg kunne bare ikke se den gennemsigtighed du snakkede om. Den har jeg så fået forklaret nu og det lyder jo fornuftigt nok.
Men du skal ikke være et sekund i tvivl om at jeg på ingen måde søger en manual til at gøre det selv og heller ikke fra jer.
Jeg har behandlet hundredevis af kunder og jeg mener på den baggrund at jeg ved hvad kunderne vil have og at jeg ud fra det kan stykke noget sammen, der er mindst ligeså godt som jeres tilbud.
Du skriver at det der forvirrer mig, nok er det faktum at kunden er med i hele processen. Der synes jeg at det er meget logisk jeg gik udfra at kunden ikke er det, når man kigger på introduktionstilbuddet, hvor der står at I ikke laver en kreativ opsætning af annonce og søgeord. Men jeg er helt enig I at det er en nødvendighed at kunden er involveret i opsætningsprocessen, da kunden trods alt bedst selv kender sin forretning. Jeg tror i det hele taget vi er meget enige omkring det punkt.
Min forvirring omkring søgeord kommer vel af at der ordret står "maksimum antal søgeord". Så er det vel ikke så underligt at gå ud fra at der er søgeordsbegrænsning Men når du siger der ikke er, så er det jo fordi der ikke er.
Det er også gavmildt af jer det med rabatten og det er da stort at I ikke takker nej til en rabat. Det gør de fleste jo hehe...
Men Stefan.. Jeg har på ingen måde fået ændret min mening i forhold til jeres priser. Du har overbevist mig om at I gør en god og ærlig indsats og at I gør det på en god måde. Om det I leverer, svarer til prisen, skal jeg ikke kunne gøre mig nogen idé om.
For at svare på dit spørgsmål, sådan som det er nu, så ved jeg faktisk ikke om jeg må offentliggøre hvilke virksomheder jeg har hjulpet? Jeg har hjulpet mange, men er der ikke en lov imod at gøre dette uden at de har accepteret det og nu hvor jeg ikke er i firmaet længere?
Hvis det ikke er ulovligt og en eller anden kan vise mig et link til en advokat"agtig" side, så jeg kan vurdere selv om det er forsvarligt, så skal jeg da med glæde skrive nogle firmanavne
Lige nu behøver jeg ikke skrive hvad jeg kan tilbyde, da jeg slet ikke sælger et produkt. Hvis der er nogen der ønsker at gøre brug af AdWords lige nu, deler jeg ganske gratis ud af min erfaring og hjælper også gerne kunder med at lave det, også gratis.
Jeg har arbejdet med Google AdWords siden 2003, men valgte dog først at blive GAP i marts 2007. Det har dog ikke ændret min viden at jeg tog den eksamen, jeg vidste lige så meget efter GAP eksamen, som jeg gjorde før jeg tog den.