Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af Google Adwords konto

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Joel,Du er en hård nød at debattere med. Ikke mindst da du har held til at misforstå, eller i værste fald se ting der ikke findes. JSå for den sidste gang. Hjælper det ikke må vi arrangere et møde så jeg kan tegne og fortælle til. Men det du læser er en beskrivelse af produktets egenskaber. Det du søger er en manual til hvorledes du skulle gøre hvis du skulle gøre det selv. Det har vi det så fint med da vi mener at hemmeligheder er en af problemerne med denne branche.Tror det, der forvirrer dig, er at kunden er med i hele processen. Ikke at vi kaster bolden over til kunden, som du forkert udleder af teksten. Det mener vi er nødvendigt hvis kunden selv efterfølgende skal være i stand til at opsætte og optimere kampagner i fremtiden. Der er heller ikke nogen begrænsninger på søgeord. Kunden kan vælge at have så mange søgeord som denne vil hvilket vi også hjælper kunden med. Men igen,j vil vi have kunden med. Ingen ved mere om kundens forretning end kunden selv.Vi kan hjælpe de mellemstore virksomheder, som dette produkt henvender sig til, hvilket vi gør med nogle standardiserede produkter. De helt store som Udenrigsministeriet, 888.com, Gillette, Discovery etc. kræver selvfølgeligt en helt anden form for fremgangsmåde. Læs bla. hvad vi har skrevet om multilingvistisk online markedsføring i denne fine bog http://www.iabuk.net/media/images/IABSearchHandbook_1158.pdf.  

Fælles for alle vores produkter, er, at vi tager betalt på baggrund af mandetimer og ikke tjener penge på at ligge ekstra oven på eks. Google, Yahoo, Jubii etc. Får vi ydermere rabat eller andre kreative bonusordninger, så giver vi dette direkte tilbage til kunden. Vi siger ikke nej til dem da det jo ville være at snyde kunden for en rabat. På den måde arbejder vi altid sammen med kunden og kunden kan tage beslutninger baseret på vores rådgivning og egen indsigt.

Med 100% gennemsigtighed over for kunder mener vi, at ALT er udspecificeret og intet er gemt eller glemt. Vi viser kunden hvordan vi gør det så kunden med tiden selv bliver dygtigere.

Men Joel.. Synes du stadigt, at vores produkt er forkert eller for dyrt, har du jo nu, hvor du er sluppet ud af kløerne fra din tidligere arbejdsgiver, selv chancen for at gå i markedet med noget, der er meget bedre.

Lad os da høre lidt om hvad du kan tilbyde, hvad det koster, hvor din erfaring kommer fra og hvilke virksomheder du har hjulpet til nogle flotte resultater?

Stefan Avivson

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 23:32

Du tiltaler mig ligefrem kære nu Smile kan godt være jeg tager fejl, men når du først gør det efter et par indlæg må det være udtryk for frustration.

Jeg tror ikke jeg misforstod noget. Jeg tror mere du undlog at svare på hvad jeg spurgte om og jeg derfor selv måtte prøve at lede svaret frem, hvilket jeg jo ikke kan, da jeg ikke ved hvad svaret er. Men faktum er at jeg jo nu har fået et svar ud af dig, som jeg synes besvarer mit første indlæg meget godt Geeked

Du må endelig ikke anklage mig for at prøve at "lokke" jeres forretningshemmeligheder ud af jer, men jeg kunne bare ikke se den gennemsigtighed du snakkede om. Den har jeg så fået forklaret nu og det lyder jo fornuftigt nok.

Men du skal ikke være et sekund i tvivl om at jeg på ingen måde søger en manual til at gøre det selv og heller ikke fra jer.

Jeg har behandlet hundredevis af kunder og jeg mener på den baggrund at jeg ved hvad kunderne vil have og at jeg ud fra det kan stykke noget sammen, der er mindst ligeså godt som jeres tilbud.

Du skriver at det der forvirrer mig, nok er det faktum at kunden er med i hele processen. Der synes jeg at det er meget logisk jeg gik udfra at kunden ikke er det, når man kigger på introduktionstilbuddet, hvor der står at I ikke laver en kreativ opsætning af annonce og søgeord. Men jeg er helt enig I at det er en nødvendighed at kunden er involveret i opsætningsprocessen, da kunden trods alt bedst selv kender sin forretning. Jeg tror i det hele taget vi er meget enige omkring det punkt.

Min forvirring omkring søgeord kommer vel af at der ordret står "maksimum antal søgeord". Så er det vel ikke så underligt at gå ud fra at der er søgeordsbegrænsning Big Smile  Men når du siger der ikke er, så er det jo fordi der ikke er.

Det er også gavmildt af jer det med rabatten og det er da stort at I ikke takker nej til en rabat. Det gør de fleste jo Indifferent hehe...

Men Stefan.. Jeg har på ingen måde fået ændret min mening i forhold til jeres priser. Du har overbevist mig om at I gør en god og ærlig indsats og at I gør det på en god måde. Om det I leverer, svarer til prisen, skal jeg ikke kunne gøre mig nogen idé om.  

For at svare på dit spørgsmål, sådan som det er nu, så ved jeg faktisk ikke om jeg må offentliggøre hvilke virksomheder jeg har hjulpet? Jeg har hjulpet mange, men er der ikke en lov imod at gøre dette uden at de har accepteret det og nu hvor jeg ikke er i firmaet længere?

Hvis det ikke er ulovligt og en eller anden kan vise mig et link til en advokat"agtig" side, så jeg kan vurdere selv om det er forsvarligt, så skal jeg da med glæde skrive nogle firmanavne Smile

Lige nu behøver jeg ikke skrive hvad jeg kan tilbyde, da jeg slet ikke sælger et produkt. Hvis der er nogen der ønsker at gøre brug af AdWords lige nu, deler jeg ganske gratis ud af min erfaring og hjælper også gerne kunder med at lave det, også gratis.

Jeg har arbejdet med Google AdWords siden 2003, men valgte dog først at blive GAP i marts 2007. Det har dog ikke ændret min viden at jeg tog den eksamen, jeg vidste lige så meget efter GAP eksamen, som jeg gjorde før jeg tog den. Smile

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:56

Det er ikke tilladt at benytte referencer, der er opstået i forbindelse med tidligere ansættelser. Der er for ganske nyligt faldet en dom i en sådan sag - og husker jeg korrekt, var det DYRT!

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 08:36

Tusind tak for info Thomas. Ganske nyttig information, men lidt ærgeligt :)

Mente nok det ikke var helt lovligt.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:14

Thomas Rosenstand:

Det er ikke tilladt at benytte referencer, der er opstået i forbindelse med tidligere ansættelser. Der er for ganske nyligt faldet en dom i en sådan sag - og husker jeg korrekt, var det DYRT!

Hej Thomas.
Hvordan så med referencer, hvor det rent faktisk ikke er virksomheden selv, der leverer ydelsen; men hvor man er formidler mellem køber og sælger af f.eks. søgemaskineoptimering? Jeg tror ikke, at folk er i tvivl om min egen holdning til dette; men kender du til domme inden for denne kategori?

Venlig hilsen, Christian 

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 09:17

Hvis du har været mellemled/formidler, har du jo heller ikke været ansat. Så vidt jeg forstår, har du ved formidling jo behandlet din egen forretning og må derfor godt bruge referencer.  Det er dog ikke noget jeg ved, men synes det virker ret logisk at man burde være berettiget til dermed at referere.

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 09:22
Jeg vil lige komme med en kommentar. Bemærk, det er en konstatering, ikke en anklage imod nogle bestemte. Men jeg synes godt nok at det er et problem, at google adwords "ekspertise" i al almindelighed er så uigennemskueligt. Jeg har endnu ikke oplevet et reelt tilbud, som er til at gennemskue. Alt hvad der reklameres med lover guld og grønne skove, og hver enkelt firma påstår at de er de bedste. Der er ingen forskel i salgsargumenter, præsentation osv. Det er godt nok en jungle. Man kan vælge at satse og smide en mindre formue. Men det er knald eller fald. Jeg opfatter det som om, at hvis man er uheldig, så giver man 4 gange prisen i forhold til hvad man måske var sluppet med et andet sted. Er der virkelig ikke et ærligt og redeligt sted, hvor man kan købe en person x-antal tid om måneden, og så give én pris for det?? En stor ros skal lyde til dem, som ligefrem tilbyder "gratis" hjælp. Det kan være at jeg tager fat i én af jer.... :) jeg skriver fra en mobil pt, så beklager hvis det er for kortfattet en konstatering.
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:29

Joel H:

Hvis du har været mellemled/formidler, har du jo heller ikke været ansat. Så vidt jeg forstår, har du ved formidling jo behandlet din egen forretning og må derfor godt bruge referencer.  Det er dog ikke noget jeg ved, men synes det virker ret logisk at man burde være berettiget til dermed at referere.

Ja, min holdning er klar: At man pynter sig med lånte fjer. Og I min verden er det det samme som plattenslageri.

Så hvis jeg tilfældigt kendte importøren af "Cola" og henviste ham til Thomas, så kunne jeg med god samvittighed sætte "Cola" på min referenceliste? I think not.

Venlig hilsen, Christian

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 09:40

Hold da helt op hvor kan du lyde højrøvet! Big Smile

Jeg har åbenlyst misforstået dig. Hvis dit arbejde ER at formidle kontakter, er der vel for f**den ingen bagtanker ved at skrive på hvem du har formidlet kontakt imellem.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:52

Hej Joel Wink

Ja, det har du nok. Jeg mener selvfølgelig ikke, at det er et problem, hvis man tydeligt fortæller, at man er formidler.

Problemet kommer først, hvis man giver verden indtryk af, at man selv er eksperten; men i virkeligheden blot er formidler.

Så tror jeg, at den er på plads....

Mvh, Christian

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)