Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af Google Adwords konto

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Joel H:

Du skal nemlig vide at hvad der er på hjemmesiden ingen indflydelse har på din klikpris eller din annonces kvalitet.

Hej Joel

Ja, så må jeg altså skuffe dig..... for her har Tommy altså ret... og det står sågar på den side du har linket til.... endda med link til en hel side som fortæller om det.

Netop dette var årsagen til, at jeg i 2006 skrev denne artikel: Er Google gået amok?

Og denne om Google AdWords

Venlig hilsen, Christian

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:40

Ja - den er altså vigtig lige at understrege med dobbeltfed skrift! Landingssiden har STOR indflydelse på klikprisen - for klikprisen bestemmes bl.a. af det, der hedder Landing Page Quality Score Algoritme.

Fedt med rådgivning og uddeling af viden - men pas på ikke at rådgive decideret forkert. Og især, når du ellers skriver både godt og detaljeret Smile

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 20:18

Joel H:

Det kan jeg godt hjælpe med. Først vil jeg lige rette Tommy da han er lidt galt på den, sorry Tommy Wink.

Sorry Joel H Big Smile

Jeg er lige kommet hjem og har ikke fået læst Amino hele dagen, men jeg kan se at både Christian og Thomas har svaret, så den lader jeg stå Smile

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 21:08
Er du gal. Her røg jeg altså af. Mere teknisk end jeg havde troet. Jeg har ofte prøvet, at bruge 3000-4000kr på én måned på én eller to kampagner. - jeg har da fået henvendelser og kunder på det. Men for at jeg overhovedet bliver set i min branche (rengøring/ejendomsservice), så skal jeg altså op på noget der ligner 20kr per klik. :( Det løber op!
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:18

Så er du sikkert kandidat til mit AdWords tilbud, se min profil herunder Wink

Venlig hilsen, Christian

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 00:44

Først vil jeg sige undskyld til alle dem jeg har forvirret omkring AdWords, hvis der er sådan nogle Smile

Jeg har lavet AdWords i mange år nu og jeg har sat utallige AdWords kampagner op.

Min erfaring, med optimering af AdWords kampagner, viser at når søgeordene bliver gjort mere relevante ift. annonceteksten, så falder klikprisen forholdsvist hurtigt, hvis altså den kan falde.

Jeg har prøvet at skifte destinationssider utallige gange. Det har aldrig ændret en klikpris, men det har dog ofte ændret konverteringsraten for hjemmesiden.

Mvh Joel 

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 01:05

Til SPF

Jeg har 2 forslag til dig:

1. Hvis du selv ønsker at kontrollere din kampagne vil jeg råde dig til at kontakte mig og få en gratis oplæring i hvordan du får mest muligt ud af den. Jeg har været inde og se på din side og det er forholdsvist "simpelt" at få sat det på plads. Det kræver dog at du selv ønsker at bruge tid på det og ikke blot én enkelt gang, men ofte. Du kan skrive en besked til mig, så sender jeg mit nr, du kan ringe og jeg vil hjælpe dig. Det koster ikke noget, så det kan jo ikke skade at prøve Big Smile

2. Hvis du ikke ønsker at bruge din tid på AdWords, men hellere vil gøre det som du bedst til, som vel er at drive din forretning, så kan du jo gøre brug af Christians tilbud, som jeg også synes lyder ganske fornuftigt.

Vh Joel 

Tilmeldt 17. Feb 06
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 16:40

Effektiv Markedsføring:

Så er du sikkert kandidat til mit AdWords tilbud, se min profil herunder Wink

Venlig hilsen, Christian

Hmm men jeg føler desværre ikke en gang, at jeg VIL give noget der ligner 20 kr per klik. Det er ganske enkelt for dyrt. Også selvom jeg trækker 30% fra prisen. Derfor kører slet ikke adwords pt.

Tilmeldt 17. Feb 06
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 16:42

Joel H:

Til SPF

Jeg har 2 forslag til dig:

1. Hvis du selv ønsker at kontrollere din kampagne vil jeg råde dig til at kontakte mig og få en gratis oplæring i hvordan du får mest muligt ud af den. Jeg har været inde og se på din side og det er forholdsvist "simpelt" at få sat det på plads. Det kræver dog at du selv ønsker at bruge tid på det og ikke blot én enkelt gang, men ofte. Du kan skrive en besked til mig, så sender jeg mit nr, du kan ringe og jeg vil hjælpe dig. Det koster ikke noget, så det kan jo ikke skade at prøve Big Smile

2. Hvis du ikke ønsker at bruge din tid på AdWords, men hellere vil gøre det som du bedst til, som vel er at drive din forretning, så kan du jo gøre brug af Christians tilbud, som jeg også synes lyder ganske fornuftigt.

Vh Joel 

Jeg har da altid haft det sådan, at jeg gerne selv vil lære! :) Du må gerne sende mig dit nr med en PB hvis det er. - og skrive hvornår det evt. passer dig bedst. Så kan jeg lige se om jeg kan få ringet til dig. tak tak :)

Tilmeldt 17. Feb 06
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 11:13

Hvem laver sådan noget - og hvad koster det typisk?

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)