Hej Sanne Jeg tror at der er MANGE coaches som bruger google adwords (prøv at søge på coach og coaching), så jeg gætter på at det vil koste kassen. Men jeg er ikke SEO ekspert og derfor er jeg ikke den rigtige til at rådgive dig. Jeg kan fortælle dig at det ene af mine firmaer er sat til 500 kroner om måneden, det andet 1000 og det tredje bliver sandsynligvis mere. Er det pengene værd? HVER en krone. Mine 5 bedste råd: (og så må eksperterne byde ind med deres) - Skriv så mange søgeord ind du overhovedet kan komme i tanker om, også kowtjing og andre sjove stavemåder - det koster dig kun noget for dem folk søger på og bliver du fundet på dem, ja så er pengene jo givet godt ud. (Jeg bliver f.eks. tit fundet på alternative stavemåder af karaoke). - Sæt prisen på de 10 vigtigste søgeord højt og se over en måneds tid hvor de bliver placeret og om der bliver klikket på dem. - Lav et væld af annoncer på google adwords med alle mulige kombinationer af tekst - Hold øje med hvilke ord folk oftest søger på af dem du har valgt, se hvor din placering er og sæt prisen derefter. Søger de for eksempel på rådgivning meget og din annonce bliver vist som nummer 15, så sæt klikprisen op på det ord og se hvad der sker. - Sørg for at din hjemmeside er SEO optimeret. Det er jo ikke et adwords råd, men et råd som nok kan svare sig at lytte til :-) Held og lykke Mette |
Taaaak for input Mette
Jeg skal nok bare til at indstille mig på at jeg må bruge en del mere tid end jeg gøre nu -synes ikke det er særlig interessant
hej hej
Sannne