Nej nej det er ok du behøver ikke udtale dig pædagogisk. Nu vælger du at drage gummihat.dk med ind i debatten, fair nok. Jeg kan tage det. Men lad mig svare dertil. Der vil altid være brugere på ens shop man ikke kan nå. Jeg tager din kritik til mig og arbejder da også hele tiden med siden. Scancommerce sætter nogle begrænsninger, men det kommer. Omvendt så kan det være at der er nogen der synes bedre om det jeg tilbyder, og kommer fra en af konkurrenterne. Jeg har været igang siden oktober sidste år. Alt taget i betragtning så kører det ret godt:-) Din egen side kan da også tage et godt eftersyn med kritiske øjne. Jeg har stadigvæk, efter 3 minutter ikke fundet ud af hvor jeg egentlig kan købe dit system henne. der er heller ikke mulighed for at se hvordan det ser ud eller også kan jeg ikke finde det. Der er heller ingen referencer, det er ville jeg da mene er vigtigt. Der er altid noget. Men stop bare her, det var jo egentlig ikke de råd der står i bogen jeg anfægtede. Det var prisen. Jeg vil gerne læse bogen, og jeg vil gerne prøve de råd af der står i bogen. Gider bare ikke give 2K for den:-) |
Weltström:Nu vælger du at drage gummihat.dk med ind i debatten, fair nok. Jeg kan tage det. Men lad mig svare dertil. Der vil altid være brugere på ens shop man ikke kan nå. Jeg tager din kritik til mig og arbejder da også hele tiden med siden. Scancommerce sætter nogle begrænsninger, men det kommer. Omvendt så kan det være at der er nogen der synes bedre om det jeg tilbyder, og kommer fra en af konkurrenterne. Jeg har været igang siden oktober sidste år. Alt taget i betragtning så kører det ret godt:-)
Fint nok at det kører godt og ud fra at du bygger på et standardsoftware med begrænsninger kan jeg da sagtens følge dig i, at mange af Thorborgs råd ikke ville kunne føres ud i livet. Hvis du som sådan ellers er glad nok for din omsætning og konverteringer og ikke er interesseret i at arbejde hårdt med forbedringer, kan jeg sagtens følge dig i, at bogen er for dyr for dig.
Weltström:Din egen side kan da også tage et godt eftersyn med kritiske øjne. Jeg har stadigvæk, efter 3 minutter ikke fundet ud af hvor jeg egentlig kan købe dit system henne. der er heller ikke mulighed for at se hvordan det ser ud eller også kan jeg ikke finde det. Der er heller ingen referencer, det er ville jeg da mene er vigtigt. Der er altid noget.
hæhæ, right back at me...
Vi sælger mest private label og lister derfor ikke vores forhandlere. Derfor kan du ikke finde dem og de kommer ikke på.
Vi er på vej med både referenceliste og screenshots af systemet. Vores problem har simpelthen været, at de eksisterende kunder har taget pusten fra os og vi har ikke haft tiden til at lave de ting ved egen side, som vi ellers prædiker :-)
Jeg har selv en webshop på vej, og her har jeg mange gange slået programmøren oven i hovedet med E-Pusher og "Don't make me think" og et par andre fine lærdomsbøger. Altsammen til programmørens store irritation, for i hans verden kan det meste gøres meget lettere (rent programmeringsmæssigt), men det er jeg sådan set ligeglad med :-)
Min shop - mine kunder... og de skal igennem bestillings og betalingsprocessen så hurtigt og smertefrit som muligt!
Men go vind med forretningen, lad os parkere debatten her. Målet med en god diskussion behøver jo ikke være, at vi alle bliver enige :-)