Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Att: Martin Thorborg

Side 8 ud af 11 (105 indlæg)
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:

Idé Kongen:
Grunden til at jeg reagere er, at Martin har gjort sig til talerør for en generation. Dette produkt skal skabe endnu en generation og hive de sidste unge mødre/fædre med på bølgen. Eller måske den ældre Hr. Hansen som altid har haft lyst til at blive selvstændig, men ikke har turde tage springet! 

Dette produkt er så stærkt og så unikt at alle fortjener at læse den! Også folk på S.U og folk på pension.

Her tror jeg du klistrer nogle idealistiske idealer på Martin som han ikke nødvendigvis selv forsøger at leve op til. Både pensionister og SU'ere har råd til at købe E-pusher med sin nuværende pris, og letter folk ikke en hvis legemsdel og tager en avisrute så de kan købe den, så brænder de nok ikke så meget for at blive iværksættere når det kommer til stykket. Hverken før eller siden vil en iværksætter nok komme til at stå overfor en investering (ja, investering, ikke en omkostning) der har så høj en ROI som denne bog.

Hvis jeg har "læst" Martin rigtigt går han ikke ind i noget uden at der er et eller andet synligt afkast i det, det være sig E-pusher, Amino - you name it. Meget af hans success ser for mig ud til at stamme fra at han i høj grad formår at skabe Win-Win situationer hvor folk betaler ham og stadig smiler bagefter. Watch and Learn...

Utroligt at folk snakker her om hvordan man ad omveje kan slippe for at betale for bogen. Hvad med at starte nogle virksomheder istedet?

/Jesper

Hej Jesper 

Jeg kan sagtens forstå din pointe, og vi har da også været hele vejen rundt i denne debat  troede faktisk debatten var lukket for flere uger siden. men allright julen kan gøre én sulten!

At man kan slippe for at betale bogen er vist mere en joke? Jeg stjæler sgu heller ikke musik og film....

Vh

IK 

Blogger & Tekstforfatter

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:22

Lad os stoppe debatten her. Vi bliver jo aldrig enig.

Tilgengæld lader vi det komme an på en prøve....... Surprise

Gummihat.dk får 3 råd af Jer som har læst bogen. Han implementere de 3 løsninger i sin shop og vi giver det 1 måned.

Dette handler kun om omsætning!

Weltstrøm, Kan du måle op imod februar sidste år?

Vh

IK 

Blogger & Tekstforfatter

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:26

Weltström:
Jeg kan ikke forholde mig til om bogen er pengene værd ud fra kvalitet, for jeg ikke læst den, korrekt. Jeg tror heller ikke jeg kommer til at købe den til den pris. Om den så er pengene værd eller ej. Det er simpelthen for dyrt i mine øjne.

Men lige netop her, har du jo muligheden for gratis at læse light udgaven. Med denne danner du dig et godt overblik over, om bogens fulde indhold er noget du kan bruge eller ej. Faktisk vil jeg hævde, at du med Light-udgaven nok allerede der kan øge omsætningen (uden at have set din shop, blot ud fra en generel betragtning om at mange begår fejl og uhensigtmæssigheder de ikke har tænkt over) og derfra måske kan tjene nok til at kunne købe den fulde version

Dyrt er jo hvad man gør det til.
Jeg kan godt lide bogen fordi den på relativ få sider fortæller en masse erfaring jeg kan gøre brug af og som kan hjælpe mig til at øge min omsætning. Selv om jeg er typen som også læser rapporter fra MarketingSherpa m.f. så giver E-Pusher en masse god viden tilpasset det danske marked.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 14:34

Uanset om man har givet 2kroner 200kroner 2000kroner eller 20000kroner for en e-bog er det da stadig relevant om man må sælge/udlåne den…

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:00

Weltström:

Om den så er pengene værd eller ej. Det er simpelthen for dyrt i mine øjne.

Æhm, hvis den er pengene værd, kan den vel ikke være "for dyr"? Confused Med mindre du med "for dyr" bare mener at du ikke har råd til den.

Ka' godt være jeg bare er en ordkløver nu, men hvis jeg med en investering på 1 million kroner kan tjene 20 millioner på en måned, ville jeg mene at det var pengene værd. 1 million ville ikke være "for dyr" en investering. Til gengæld må jeg takke nej fordi jeg ikke har 1 million og heller ikke har mulighed for at skaffe den. Men det bliver det ikke for dyrt af. ;-)

~
Anja

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:09

skovkjer:
Uanset om man har givet 2kroner 200kroner 2000kroner eller 20000kroner for en e-bog er det da stadig relevant om man må sælge/udlåne den…

Selvfølgelig må du ikke udlåne, sælge den videre eller give den til dine venner. Det svarer til et musiknummer købt på iTunes, en DVD købt/lejet i Blockbuster og lignende. Det er et immaterielt produkt hvis værdi ikke er repræsenteret i dens fysiske form (som et kondom der holder sin værdi så længe folien er ubrudt eller en Arne Jocobsens stol der holder værdien så længe der passes ordentlig på den). Værdien af E-Pusher svarer til det skrevne ord som for køberen kan hjælpe til at øge dennes omsætning. 

Idé Kongen:
Gummihat.dk får 3 råd af Jer som har læst bogen. Han implementere de 3 løsninger i sin shop og vi giver det 1 måned.

Her:
http://www.e-pusher.dk/e-pusher_light

Han vil let kunne finde ting deri som jeg vil tro han kan drage nytte af. Der er vel ingen grund til at vi (mere eller mindre ulovlig) begynder at citere den fulde version, når Martin faktisk har været på forkant med denne tvivlen :-) 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 15:13

Anja Lysholm:

Weltström:

Om den så er pengene værd eller ej. Det er simpelthen for dyrt i mine øjne.

Æhm, hvis den er pengene værd, kan den vel ikke være "for dyr"? Confused Med mindre du med "for dyr" bare mener at du ikke har råd til den.

Ka' godt være jeg bare er en ordkløver nu, men hvis jeg med en investering på 1 million kroner kan tjene 20 millioner på en måned, ville jeg mene at det var pengene værd. 1 million ville ikke være "for dyr" en investering. Til gengæld må jeg takke nej fordi jeg ikke har 1 million og heller ikke har mulighed for at skaffe den. Men det bliver det ikke for dyrt af. ;-)

~
Anja

Jeg mener det jeg skrev, den er for dyr. Om den er pengene værd, betyder om den er 2000,- værd, for det er det bogen koster.

Jeg vil da også gerne investere en million for at tjene 20 millioner på en måned, men det er heller ikke helt det bogen tilbyder. Hvis det var tilfældet havde martin jo solgt bogen for 25 mill pr eksemplar:-)

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 15:22

SoerenS:

Bare for at provokere en smule, så har jeg netop skrevet en liste med alternativer til Martin Thorborg's e-pusher.

Jeg bliver sikkert flamet ihjel, men jeg synes debatten har været temmeligt unuanceret indtil videre.

Se det var et rigtig godt råd at komme med alternativer. Super input.

Til gengæld skal man så overveje, at den sparede pris medfører et sidetal på 1.500 sider i stedet for 120. Det lille format er ikke en svaghed - for mig var det en styrke. Et par aftener med CSI på tossekassen og e-pusher i skødet, og så var man dét klogere.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:25

Weltström:

Jeg mener det jeg skrev, den er for dyr. Om den er pengene værd, betyder om den er 2000,- værd, for det er det bogen koster.

Jeg vil da også gerne investere en million for at tjene 20 millioner på en måned, men det er heller ikke helt det bogen tilbyder. Hvis det var tilfældet havde martin jo solgt bogen for 25 mill pr eksemplar:-)

Jeg skal ikke kunne sige, om du er uden for pædagogisk rækkevide og derfor ikke ville kunne få noget som helt ud af at læse bogen. Mange andre har betalt de 2K, læst bogen, implementeret udvalgte ting derfra og har set en omsætningsfremgang der gør de 2K til skamme.
Og velvidende at jeg nu kommer til at gå efter spilleren, frem for bolden, så har jeg netop surfet lidt rundt på din webshop Weltström og helt ærligt, den inspirerer ikke mig til at købe. Der er alt for mange ting på din side, som får mig til at tænke "Nej tak, jeg smutter tilbage til google og finder en af de mange konkurrenter"
Lad os sige nu dermed lige er gået glip af en ordre på 200 kr. - hvor meget dit DB ved sådan en ordre er på, men hvis der er bare to om ugen der som mig smutter, så kan du jo selv regne ud hvornår lidt ekstern assistance ville have tjent sig selv hjem.

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 15:49

Nicolai Lønne:
Selvfølgelig må du ikke udlåne, sælge den videre eller give den til dine venner. Det svarer til et musiknummer købt på iTunes, en DVD købt/lejet i Blockbuster og lignende. Det er et immaterielt produkt hvis værdi ikke er repræsenteret i dens fysiske form (som et kondom der holder sin værdi så længe folien er ubrudt eller en Arne Jocobsens stol der holder værdien så længe der passes ordentlig på den). Værdien af E-Pusher svarer til det skrevne ord som for køberen kan hjælpe til at øge dennes omsætning.

Sikke skrå sikkert du svarer.

Vil da gerne vide hvor du har din juridiske indsigt fra?

I hvert fald holder din påstand ikke.

Hvis jeg køber en film hos Blockbuster eller i den lokale Brugs så kan jeg udlåne til mine venner og sælge den brugt, lige så meget jeg vil.

Jeg må bare ikke opkræve penge for at udlåne den. Og jeg må ikke gøre den til genstand for offentlig udlån.

Side 8 ud af 11 (105 indlæg)