Grunden til at jeg reagere er, at Martin har gjort sig til talerør for en generation. Dette produkt skal skabe endnu en generation og hive de sidste unge mødre/fædre med på bølgen. Eller måske den ældre
Hr. Hansen som altid har haft lyst til at blive selvstændig, men ikke har turde tage springet!
Dette produkt er så stærkt og så unikt at alle fortjener at læse den! Også folk på S.U og folk på pension.
Her tror jeg du klistrer nogle idealistiske idealer på Martin som han ikke nødvendigvis selv forsøger at leve op til. Både pensionister og SU'ere har råd til at købe E-pusher med sin nuværende pris, og letter folk ikke en hvis legemsdel og tager en avisrute så de kan købe den, så brænder de nok ikke så meget for at blive iværksættere når det kommer til stykket. Hverken før eller siden vil en iværksætter nok komme til at stå overfor en investering (ja, investering, ikke en omkostning) der har så høj en ROI som denne bog.
Hvis jeg har "læst" Martin rigtigt går han ikke ind i noget uden at der er et eller andet synligt afkast i det, det være sig E-pusher, Amino - you name it. Meget af hans success ser for mig ud til at stamme fra at han i høj grad formår at skabe Win-Win situationer hvor folk betaler ham og stadig smiler bagefter. Watch and Learn...
Utroligt at folk snakker her om hvordan man ad omveje kan slippe for at betale for bogen. Hvad med at starte nogle virksomheder istedet?
/Jesper