Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har måske arvet 10.5 mill. dollars!

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

I sidste afsnit af operation x havde de netop om netsvindel og der tog de ned til Nigeria for at finde en af disse svindlere. Det kunne de dog ikke man de fik kontakt med en mand, der gjorde det samme og han havde tjent (kan ikke huske det præcis) men omkring 30.000$ så der må være mange mindre oplyste mennesker i verden ellers ville de jo heller ikke blive ved.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 23:34

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Kondolerer - i øvrigt. Håber ikke din slægtning har lidt.

Jeg ved faktisk ikke om han har lidt eller meget. Eller om han har lidt lidt eller lidt meget - for man kan vel ikke have meget meget, selvom man kan have meget lidt...    (sprog er sjovt!)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:55

men han kan have mejet meget - eller mejet meget lidt - mejet lidt meget - lidt meget lidt.

Jeg hælder nu mest til at han har haft meget lidt, for han har da lidt til overs.

mhv Hans

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 00:01

Den hjemmeside er så humor "the church of fish, bread and wine" priceless

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:08

> Men nej, det behøver man skam ikke, retssystemet kommer og klarer ærterne for en.

Ike altid! Jeg kender også en der hoppede på den. Han er død i dag, fordi "heksedokteren" bildte ham ind, at hans behandling var bedre end den de danske hospitaler kunne give ham. De fleste andre jeg kender med same sygdom lever fortsat.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 02:00

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Jeg hælder nu mest til at han har haft meget lidt, for han har da lidt til overs.

- og engang har han lidt til Aars, hele vejen endda! 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:43

Jeg hørte engang om en nordmand som fik en henvendelse om at en eller anden afrikanerkonge eller lignende skulle have ført en masse penge ud af landet på en ulovlig måde. Nordmanden blev lovet en god del af byttet, hvis han ville hjælpe.
Nordmanden skulle - selvfølgelig - sende nogle penge til Afrika først, således at penge kunne blive frigivet (eller noget).
Selvsagt blev nordmanden kun fattigere... han valgte at gå til myndighederne og anmelde svindleren, men politiet kiggede lidt på sagen og vurderede at nordmanden også selv havde forsøgt at svindle, da han sagde ja til at hjælpe med at udføre penge fra Afrika til Norge på ulovlig vis. Han blev derfor idømt en bøde. 

Grinagtigt :-)

(det er efterhånden noget tid siden jeg hørte historien og gad ikke prøve at genfinde den lige nu, så forskellige dele af overstående kan være forkert husket/gengivet...) 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:28

Nu har jeg også arvet:

Shalom be on you!

Compliments of the day to you Dear Beloved. This e-mail is from me Mr.

Jeffery Graham, from the United States of America. Before I engage into contact with you now, I had to go into serious prayers and fasting, and then I could find it so easy and convenient to make contact to you. So please don't find it strange in me contacting you.

Given my current state of health, I have decided to donate what I have to you to help to do the work of the Lord. I am 69 years old and I was diagnosed for cancer about 2 years ago, immediately after the death of my Wife, Who had worked with me tirelessly and we accomplished a lot all through the years. We have lived in Australia and New Zealand and some major parts of Europe doing businesses. I have been touched to donate from what I have inherited from my late wife estate to you for the good work and support since we never had any children, rather than allow my wife relatives to use our hard earned funds ungodly.

I will be going in for a surgery by Monday next week. I decided to WILL/donate the sum of US$10,750,000 (Ten million Seven Hundred and fifty thousand United States Dollars) to you for the good work and expect you will help support the motherless and less privilege and also for the assistance of the widows.

I have adjusted my WILL and my Executor is aware I have changed my will; you and him will arrange for the change of ownership of the funds and transfer of funds to you. The funds deposited with a finance outfit and the name is withheld basically for security and confidential purposes and would only be released To (you).

I wish you all the best and may the good Lord bless you abundantly, and please use the funds well and always extend the good work to others.

Please always put me in your prayers daily.

I will be waiting to hear from you to give you further instructions on who to contact to help in the change of ownership.

God Bless you.

Your Brother in Christ,

Mr. Jeffery

Jeg gider ikke gøre noget ud af det, men sendte alligevel Mr. Jeffery et ønske om, at "your maker will remember your deeds when you finally meet him".

Jeg ved godt, at det er barnligt og ikke ændrer en tøddel, men han kan da i det mindste ikke svindle i de 20 sek. han skal bruge på min mail.

mvh Hans

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 21:24

Det lader til at der er en anden hr. Larsen der har været hurtigere. Barrister Peter Igwe har i hvert fald ikke svaret på min email...

Øv.. 

Fra Århus
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 00:31

har i ikke set operation x ?

de tabte millioner eller hva det nu hed

Hvorfor drømme hvis man kan realisere

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)