|
Thomas, jeg tror ikke vi er så uenige om religion. Jeg fatter heller ikke hvad så store dele af befolkningerne rundt omring skal bruge denne sutteklud til. Men når det handler om muslimer i Danmark, har det bare ikke meget med religion at gøre. Det har med kultur at gøre. Jeg vil gerne have et multikulturelt samfund, og jeg synes det er fedt at folk gifter sig på kryds og tværs og får søde lysebrune børn. DF er direkte imod et multikulturrelt samfund. Men når DF'ere så begynder at tale, som de jo gør, om muslimer som mennesker af mindre værdi, ja så ER det altså per defination rasisme. Det må de jo så mene, men det vile være helt forkert ikke at kalde det rasisme, når det nu er det. Jeg bemærkede i øvrigt lige, at en af Danmarks store iværksættere, Morten Lund, faktisk (også) stemmer SF - som mange andre iværksættere gør (dog ikke undertegnede denne gang): http://mortenlund.wordpress.com/2007/11/12/danish-election/ - og han står ved det! Fedt Morten! :) |
Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:Jeg husker heller ikke at have set nedlæggelse af militæret på nogle af venstrefløjspartiernes partiprogrammer, men jeg kan godt have overset noget.
Jeg synes, at politiske diskussioner bør basere sig på fakta - ikke på udokumenterede påstande.
Det gælder både, når man kritiserer DF, regeringen og venstrefløjen.mvh Hans
Jeg synes da lige du skulle tjekke venstrefløjens hjemmesider og se om der står noget om skatteforhøjelser på grundskyld, nedskæring af militær (enhedslisten vil have dem helt væk) inden du siger, at jeg kommer med udokumenterede påstande! Og hvis du som jeg har fulgt med i alle partilederudtalelser burde du da have fået en klar fornemmelse for hvad venstrefløjen går ind for.
Du har din mening og jeg har min og vi behøves ikke at blive uvenner af den grund, som jeg synes du lægger op til i dine indlæg med dine Hausgård-citater.
Forresten har jeg slet ikke stemmeret, da jeg selv er udlænding, men interesserer mig meget for landets holdninger og politik.
Klaus
Bliv gratis medlem