Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Refocus - Konkurs?

Side 5 ud af 12 (115 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har fulgt debatten omkring Refocus og Cloaking Systems, og da jeg selv er en af mange, der har penge i klemme, har jeg forsøgt at finde ud af, hvad der er hoved og hale i hele historien.Det første spørgsmål som rejser sig: Har Cloaking Systems ApS og Refocus A/S noget med hinanden at gøre? Vi har hørt fra folkene bag, at det er to vidt forskellige firmaer. Følgende er fakta:1.      På Refocus A/S blog kunne man den 5. april læse, at firmaet havde meget travlt med udvikling af deres cloaking-system.2.      På Refocus A/S blog kunne man den 1. juni, dels læse at Refocus indrømmer cloaking misbrug, dels får en potentiel kunde at vide, at han bare kan ringe og bestille det via Refocus, da Cloaking´s hjemmeside ikke er oppe at køre.3.      På Refocus´s blog kunne man den 22. juli læse, at Refocus A/S brugte virkelig mange kræfter og penge på interne projekter, deriblandt Cloaking Systems ApSDertil følgende oplysninger: Begge firmaer er registreret på følgende adresse: John F Kennedys plads 1K 7.Det er imidlertid kun Refocus A/S der står på lejekontrakten.Nu kan Cloaking ApS jo så have lejet sig ind hos Refocus A/S. Du må selv vurdere, hvad svaret er på spørgsmålet. Refocus A/S er på vej til en konkurs, hvilket Kenneth Kromann oplyser, her på Amino den 29. oktober Næste spørgsmål, der melder sig: Har folkene bag virksomhederne optrådt i henhold til gældende dansk lov, og gjort hvad der står i deres magt for at kreditorerne ikke lider et unødigt tab?Her er følgende fakta: Refocus A/S har ubetalte regninger, der daterer sig tilbage til februar måned.Refocus A/S har sidst betalt husleje for juni måned. (Har Cloaking ApS betalt husleje til Refocus A/S?)Refocus A/S bestiller arbejde hos leverandører frem til medio oktober måned.Der var i sidste uge, endnu ikke indgivet nogen konkursbegæring mod Refocus A/S jf. skifteretten i Ålborg.Ifølge viceværten på Refocus A/S og Cloaking Systems ApS adresse i Ålborg, så er lokalerne nu næsten ryddet. Nøglerne er dog ikke blevet afleveret. Åh – ja, en lille sidebemærkning: Refocus A/S ´s store spabad, står der endnu. Undskyld, det var en skrivefejl. Spabadet tilhører faktisk ikke Refocus A/S. Det er aldrig blevet betalt!  Du kan selv bedømme, hvad svaret er på spørgsmål 2.Marcel Fuursted og Kenneth Kromann har iflg. Kromann´s seneste indlæg travlt med at sælge Cloaking Systems ApS til amerikanere. Jeg vil ønske dem held og lykke, og så vil jeg da håbe, at kunderne hos SylvesterHvid/Online, hvor de, iflg. www.shol.dk,  nu slår deres folder, ikke oplever de samme skuffelser, som kunderne i Refocus A/S har oplevet. For en god ordens skyld: I dette indlæg fremkommer der ikke én eneste udokumenteret påstand, og ikke en eneste påstand, som ikke alle ville kunne efterprøve.

Vi er mange, der har penge til gode hos Refocus A/S eller Cloaking Systems. Vores samlede krav overstiger foreløbigt en kvart million, og vi er foreløbigt 7 virksomheder, der har fået kontakt til hinanden til dels gennem Amino, men vi mener, der er flere. Er Du en af dem, så send mig gerne en mail.

Peter

Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 00:12
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:43

Jeg håber inderligt at Thorborg ikke lukker denne tråd - uanset hvad den eventuelt skulle ende ud i.
Den er et skoleeksempel på min evige påstand omkring selskaber og begrænset ansvar: Det kan godt være at du kan løbe fra det økonomiske ansvar hvis din virksomhed er et ApS eller A/S, men det moralske ansvar vil altid kunne jage dig.

Endvidere, som jeg også har skrevet tidligere i tråden, så er en selskabsstruktur ikke ensbetydende med at man nødvendigvis kan løbe fra det økonomiske ansvar hvis man ender ud i en konkurs. Hvis der kan dokumenteres at virksomhedens bestyrelse og ejere ikke har overholdt spillereglerne omkring egenkapital, udmelding, betalingsstandsning, konkursbegæring m.m., så vil de kunne gøres personlige ansvarlige - også økonomisk.

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:16

P. Bruun:
Jeg har fulgt debatten omkring Refocus og Cloaking Systems, og da jeg selv er en af mange, der har penge i klemme, har jeg forsøgt at finde ud af, hvad der er hoved og hale i hele historien.

Interessante betragtninger, og jeg syntes også det er imponerende, at 3 ud af 6 navne på medarbejdere hos SylvesterHvid/online er de samme som hos Refocus - det lugter efter min mening langt væk.

Hvornår mon SylvesterHvid/online får øjnene op, for det kan da ikke være med til at fremme deres forretning.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 22:13

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 09:08

http://epn.dk/teknologi/it/article1185432.ece

læs denne artikel om Refocus.

Jer der har købt optimering har et problem.

Det er altid farligt at vælge et system som google ikke anerkender.

optimer derfor altid siden til den er perfekt, inden for googles rammer. - dvs. ingen skyggeside mm.

Og... hvis man ikke synes man får et tilstrækkeligt resultat ud af det, kan man forsøge sig med adwords.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 09:20

Karsten Andersen
Online WebDesign ApS

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:28

Din holding, caterina, er meget "religiøs" og ensporet. Man kan ikke skære tingene så firkantet ud når man arbejder med markedsføring. For nogle er en strategi den rigtige for andre en anden. Det vigtige er, at man gør sig klar, hvad der skal til for at nå sine mål, og hvilken risiko der måtte være med den ene eller den anden løsning.

Efter min mening er det dumt at vælge en strategi der er mere risikabel end det er nødvendigt for at nå sine mål. Men det kræver jo så, at man faktisk kan vurdere risikoen i det man sætter i gang. Og her vil jeg gerne gentage det jeg har sagt mange gange før: Det er forbandet dumt at Cloaking Systems har fastholdt at der ingen som helst risiko er ved brug af deres system. For det er ganske enkelt ikke korrekt.

Om folk vælger risikable løsninger eller ej må være op tim dem selv, men det kræver at de får et korrekt grundlag at vurdere det på.

Tilmeldt 29. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:58
Din fremtræden, demib, har aldrig været speciel "køn". At se dig banke sådan løs på en tidligere samarbejdspartnere, med påstande der er helt hen i vejret er sgu sørgeligt. Og så på ethvert forum og enhver blog du kan komme i nærheden af... men hvis 2 ud af 3 af mine forretninger kørte med underskud, ville jeg selvfølgelig også være konsekvent morgensur. Såvidt jeg kan læse herinde, er den fundne løsning ikke fra Cloaking System men fra ReFocus. Mon ikke der er bygget lidt til systemet siden? Det er rimelig fucked, at ReFocus har valgt at sætte sådan en løsning op, uden firmaets viden. Det viser bare alt for godt, hvorfor Google ikke kan smide branddomæner ud på den baggrund - så straffer de uskyldige folk og giver Cloaking System mulighed for at tilbyde en meget mere attraktiv løsning: få smidt alle dine konkurrenter ud af Google. Smut nu hen og arbejd lidt på ét af dine firmaer, for de trænger sgu til noget opmærksomhed.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:06

Hvis du vil lyve om mine forretninger bedes du venligst stå ved det med dit fulde navn, ellers kan ingen tage dig alvorligt. Jeg kan sagtens stå ved det jeg siger.

TILFØJELSE: Ahh, jeg ser, Thomas_07 er blot en troll - han/hun har kun lavet et indlæg her på Amino, og det er ovenstående hvor han helt annonymt vælger at fremsætte direkte løgne om mine forretninger. Det er sørme flot. Stor "dreng"! LOL

Side 5 ud af 12 (115 indlæg)