Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Refocus - Konkurs?

Side 2 ud af 12 (115 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden i øvrigt at blande mig i jeres eventuelle udeståender med refocus er det vel mest almindeligt at man sender et anbefalet brev, hvis man har noget meget vigtigt at sige til en virksomhed. Først hvis dit anbefalede brev kommer retur - som afvist, vil det være logisk at tage andre skridt, synes jeg.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 14:59

Jeg vil forsøge mig med et anbefalet brev på mandag. Det er nok den bedste måde i komme igang med noget.

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 15:15

Hej Hvejsel,
Jeg tror desværre at ReFocus er gået konkurs. Jeg har – lige som dig – uden held prøvet at komme i kontakt med dem.

Se evt. denne tråd hvor Kenneth Kromann fra Refocus skriver at de med al sandsynlighed er nødsaget til at indgive en konkursbegæring.

Han skriver i øvrigt også at ”Vi er naturligvis behjælpelige, hvis nogen af vores partnere, leverandører og kunder har spørgsmål. Jeg kan kontaktes på kk@refocus.dk” Jeg har dog endnu ikke hørt fra dem trods utallige henvendelser!

Mvh. Allan

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 16:12

Efter at have læst lidt på andre tråde også, virker det desværre lidt som om at det er korrekt at firmaet er under afvikling. De skriver de vil gøre alt for at gøre kunder tilfredse.

Hvis der skulle være nogen af dem fra reFocus der læser med, kan jeg kontaktes på 61 77 43 00 eller jeh@made4men.dk, så finder vi en løsning. Så kan vi alle sammen få en god weekend? 

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:23
hmm...
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 20:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ReFocus skylder os i Mødebooker 39.000. Efter de løb fra den første regning bestilte de et nyt forløb hos os uden at oplyse om at de var i store økonomiske vanskelligheder. Det viser hvor dårlig forretningsmoral de har. At de så efterfølgende løber fra ansvaret ved at melde ud at Cloaking Systems ikke har noget som helst at gøre med ReFocus at gøre, mener jeg bare stiller dem i endnu dårligere lys...lige dagens syrlige opstød herfra...beklager Tongue Tied

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:46

Jesper Christiansen:
Efter de løb fra den første regning bestilte de et nyt forløb hos os uden at oplyse om at de var i store økonomiske vanskelligheder. Det viser hvor dårlig forretningsmoral de har.

Helt enig.

Jesper Christiansen:
At de så efterfølgende løber fra ansvaret ved at melde ud at Cloaking Systems ikke har noget som helst at gøre med ReFocus at gøre, mener jeg bare stiller dem i endnu dårligere lys...

Det forstår jeg ikke, jovist har cloaking system nogle af de samme folk som ejere, men er det ikke meget normalt at mange virksomhedsejere ejer en del af andre firmaer? Så vidt jeg kan se på de 2 sider så har over halvdelen af ejerne i CS intet med Refocus at gøre. - Så for mig har de 2 selskaber altså ikke noget at gøre med hinanden, jeg har ligeledes heller intet hørt om at CS skulle være under konkurs men kun refocus.

Så jeg synes det er lidt syndt at man lader det gå udover CS bare fordi 2 af personerne bag også ejer en del af refocus.
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 21:19

Refocus A/S:

Bestyrelse: Marcel Kenni Ulnits Fuursted
Kenneth Kromann Nielsen

Lasse Christensen
Peter Juhl Stadsbjerg
  Direktion: Marcel Kenni Ulnits Fuursted

Cloaking System ApS:

Bestyrelse: Hans-Peter Nielsen
Kenneth Kromann Nielsen
Marcel Kenni Ulnits Fuursted

Peter Juhl Stadsbjerg
Simon Jensen
Tommy Frøkjær
Rasmus Nørgaard Jensen
  Direktion: Rasmus Nørgaard Jensen

Data fra Navne & Numre Erhverv

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:23

Det viser vel stadig at flertallet i CS ikke har noget at gøre med Refocus. og hvis CS ikke er under konkurs kan jeg ikke se hvorfor det skal gå ud over dette selskab - Jeg kan heller ikke se nogen grund til at CS skulle betale de fakturaer Refocus har ude at svømme hvis de fakturaer dækker noget Refocus har fået lavet og som slet ikke vedrører CS.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:46

Jeg tror nok at Jesper skrev tidligere at de havde booket for cloacking-systems på refocus regning - og derfor hænger de nu på en ubetalt regning fra refocus på arbejde udført for cloacking-systems.

Side 2 ud af 12 (115 indlæg)