Lige præcis!! Hvis du føler der er noget som helst ulovligt, så meld det! Jeg gider ikke de falske anklager, som mange andre er kommet med! Jeg har læst både det ene og det andet i denne tråd, men INTET har holdt i følge kurator, som sidder med ALT i denne sag.Jeg VED, at du SELV har faktureret ReFocus ved en fejl, og alene det, at det er røget med i ReFocus' konkursbo er vitterligt ikke min fejl! Jeg er oprigtigt ked af hvis du skulle gå konkurs pga. 12.000 (eller hvad det nu er), men jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle betale det privat, som du mener jeg skal... Tænk på hvor mange jeg skal betale af min private lomme så... Det er den "beskyttelse" man har, når man er et selskab. Men TRO MIG!!! Der er intet sjovt ved en konkurs OVERHOVET!! Og hvis du tror, du og de andre der anklager mig (og mine kollegaer) personligt slipper ustraffet for det her, så tro om igen... Jeg er SÅ ked af det, som nogen overhovedet kan være omkring denne konkurs, men falske anklager som kunne skade mit navn, finder jeg mig simpelthen ikke i!
Jeg gentager igen! ALLE anklager, som der har været i denne tråd er frafaldet! Vi har talt med advokaten, som har stillet spørgsmål og undersøgt ALT, men finder at der intet er at komme efter, med hensyn til de anklager mange af Jer kommer med!!
Tak til Jer, som sender mails, messenger-beskeder, PM og som ringer om at jeg ikke skal tage mig af de anklager, og som i det offentlige siger, at man ikke skal dømme en uskyldig... Så vidt jeg ved er man uskyldig til det modsatte er bevist :)
Jeg er utroligt ked af dem der har fået penge i klemme i ReFocus, men sådan kan det altså gå mange virksomheder, og jeg er vitterligt træt af det gik sådan for én af mine... Det tror jeg slet ikke nogen kan sætte sig ind i :-(
Men oversætterbureauet Communica fakturerede forkert med én af opgaverne og det kan vi ikke gøre noget ved nu, hvor fakturaen ligger i ReFocus. Jeg tilbød dem at forsøge at finde en løsning til dem, da jeg ikke har lyst til at være skyld i at en anden virksomhed erklæres konkurs - men da Cloaking System ikke havde nogle opgaver liggende, som de (Communica) kunne "overfakturere" kunne vi desværre ikke hjælpe dem - og da jeg så finder ud af de (ligesom andre) fortsætter med falske anklager, mister jeg lysten til at hjælpe dem!
Istedet vil jeg heller bruge ressourcer og kræfter på at sagsøge en virksomed, som efter "stormen" har lagt sig vælger at tage debatten op igen, til trods for der ikke ligger noget i anklagerne fra "Iværksætterinde"... Og hvis du (Iværksætterinde) føler der gør, så meld det istedet for at skrive sådan noget i en offentligt tråd... For vores begges skydl. Jeg VED at din virksomhed er personligt ejet og de falske anklager du kommer med vil derfor falde på dig personligt - og det er med erstatningskrav for evt tabt arbejdsfortjeneste samt bagvaskelse...
Igen vil jeg undskylde overfor ALLE som har haft et mellemværende med ReFocus. Jeg kan kun håber, at jeg kan købe andre ydelser gennem Jer på sigt og eventuelt med overpris, så I kan mærke jeg vitterligt er ked af det, og ikke ønsker Jer noget ondt - en konkurs er IKKE en win-situation for NOGEN :-(