Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 29 ud af 34 (335 indlæg)
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 67
Fra  Fisk på krogen Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Min sidste udbetaling er fra 25/2 - som var en ordre lavet den 14.

http://fiskpaakrogen.dk - fiskegrej og beklædning til gode priser! 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

De har for 47 timer siden skrevet en besked om det her https://dk.trustpilot.com/review/yourpay.dk

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 67
Fra  Fisk på krogen Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay - så må vi vente i spænding :)

http://fiskpaakrogen.dk - fiskegrej og beklædning til gode priser! 

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg skal beklage at jeg ikke har fulgt aktivt med i debatten her på Amino den seneste uge.

 

Jeg vil gerne, for god ordens skyld, mane enhver mistanke om en truende konkurs af Yourpay til jorden, da dette under ingen omstændigheder er på tale.
Yourpay er en kørende virksomhed, og naturen i vores indløsningsaftaler er sunde og fornuftige.

Yourpay er, på godt og ondt, bl.a. blevet ramt af at en større dansk kortudsteder ikke har kunnet følge med i faciliteringen af transaktionerne på deres kort.
Vi har oplevet, at det har taget lang tid for kortudstederen at godkende transaktioner, hvorfor der så sker det at nogle af disse afvises af systemerne, idet korttransaktioner skal være eksekveret indenfor få sekunder. I modsat fald afvises de.

Problemet er dog nu tilsyneladende afhjulpet og vi er igen kørende for fuld kraft.

Samtidigt har vi været påført en sag hvor en kunde har gennemført et stort antal transaktioner, hvor vi, overfor kortudsteder, har måttet gennemføre et større dokumentationsarbejde for at verificere disse.
Vi har indkaldt ekstra mandskab til at hjælpe med dette, men arbejdet hermed er meget omfattende. 

Vi har måttet anvende alle vores ressourcer på dette arbejde, hvilket har medført en forringet kundeservice i en periode. Dette beklager vi naturligvis.
Alt dette arbejde har i øvrigt generelt medført at vi har været bagud med mange daglige opgaver, også dem der er direkte rettet mod kunderne.

Vores bogholderi er igang med at løbe hele kundeportofølgen igennem, og kontakter, i løbet af de næste 48-72 timer, alle kunder hvor udbetalingerne har været forsinket.

Dette er selvfølgelig ikke acceptabelt, og dette skal jeg være den første til at beklage er sket.
Genopretning heraf er ved at være på plads. 

Sideløbende hermed, og i konsekvens af ovenstående, har Yourpays internationale samarbejdspartner bakket os yderligere op, og efter nogle dages arbejde med at få dette på plads, er vi klar til tilbyde kunderne endnu bedre priser.

Yourpay sænker derfor prisen for alle nye webshops til 1.35% indtil 1. Oktober, hvorefter nye kunder glider ind på samme vilkår som eksisterende kunder, stadig med mulighed for at storkunders pris er afbalanceret ift. transaktionsmængden.

Vi kontakter over den kommende tid også eksisterende kunder om information og muligheder i tilpasninger af vores pris til kunden.

Best Regards
Mathias Gajhede
Direktør
Yourpay

Fra Albertslund
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Gustrado.com Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har hørt fra Yourpay.....??  

Som jeg læser det, skulle alle vi der har penge til gode hos Yourpay, blive kontaktet senest i dag kl. 13.26

 

 

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har ikke og forventer heller ikke at det sker. En virksomhed, der tager sig af Andre Folks Penge bør være lidt mere seriøs end en pølsevogn. Kære Mathias Gajhede - det er ikke et studieprojekt, du er i gang med, hvor man får karakter for hvor god man er til at undskylde fejl og mangler. Vi og Du er i den virkelige verden. Det handler om tillid.

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Claus:

Jeg kan kun beklage hvis du ikke har fået vores henvendelse til dig. Den skulle meget gerne være sendt gennem vores supportsystem hos Zendesk.

Jeg var i sidste uge i dialog med en kunde som mente ikke at modtage e-mails fra vores supportsystem, men hvor de blot endte i en forkert folder (spam) hos hende - jeg skal ikke kunne sige om det skyldes samme årsag.

Jeg kan dog se vi har fire udbetalinger som er gennemført til dig i fredags (rammer din konto i morgen tidlig 08:00), samt to udbetalinger til dig i morgen (rammer din konto tirsdag morgen).

@Lars:
Jeg er meget i tvivl om hvorfor vores bogholderi burde kontakte dig, da du ikke har haft nogle penge i klemme, i de seneste par dage.
Jeg har netop forsøgt at slå dig op i vores system, og kan se du ikke har brugt Yourpay siden november 2014.
Har du andre webshops end Warmthru?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Ove Peters:
Jeg har ikke og forventer heller ikke at det sker. En virksomhed, der tager sig af Andre Folks Penge bør være lidt mere seriøs end en pølsevogn. Kære Mathias Gajhede - det er ikke et studieprojekt, du er i gang med, hvor man får karakter for hvor god man er til at undskylde fejl og mangler. Vi og Du er i den virkelige verden. Det handler om tillid.

Hvis du er ansvarlige indehaver, bør du svare på indlægget (fra Yourpay) nedenunder dit eget.

I det hele taget kan man spørge om et sådan indlæg og tråd er udhængning af et navngivet firma ??

Og burde modereres eller slettes ?

Men det har også en værdi måske, når firmaet selv er med og svarer undervejs.

Men du Lars Ove Peters og andre ville hvis ikke byde jer om, at jeres egne firmaer blev udsat for ensidige beskyldninger m.m.

Derfor er der også en injurie lovgivning på området.

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg fra dag 1 advaret mod denne virksomheds seriøsitet.

Det er jo ikke fordi det er noget nyt, at dette firma hverken besvarer mails eller telefonopkald. Det har de aldrig været gode til fra den dag de kom til verden. Og det har jeg også berettet om her i tråden.

I har selv valgt at indgå et samarbejde med dem, det er udelukkende jeres egen fejlvurdering der har bragt hertil.

Det være sagt, hvis der interesse for en seriøs alternativ på markedet, så er jeg klar til at bruge tid og resurser på at lancerer et projekt, det eneste krav jeg har er, at et par af jer går med i projektet, så jeg ikke skal står alene med det.

Fra Albertslund
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Gustrado.com Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mathias Gajhede.

Min mail virker fint, har kun 1 indbakke, og da vi har fået alle andre mail fra jer, og fra andre uden problemer, så tror jeg ikke at vi har et problem med vores mail.

Min tlf. virker også ganske godt...men der har i ikke ringet, og / eller lagt besked. Vi har som sagt: både skrevet, ringet, flere gange, de sidste 14 dagen for at få hjælp til betalingsmodul og betalinger.

Jeg bekræfter vi har fået nogle betalinger her til morgen, ret skal være ret, at når vi kan snakke negativt om et firma skal vi også kunne snakke positivt,

Desværre er det ikke alle betalinger vi har fået.

Mathias Gajhede: Når ikke i svare på supporten, ej helle ikke ringer tilbage, må jeg herinde så prøve at få svar:

Vedr. support til betalingssystem. Vi har opgivet at få jer til at hjælp med at kunder ikke kan betale med visa/dankort på jeres modul, og har lukket for ned for jer, så vi ikke mere bruger jer mere, så her behøver i ikke gøre mere.

Vedr.. Udbetalinger: I har i dag betalt 1 postering fra d. 19-2. Der er så en diff på omkring kr. 112 efter jeres gebyr Hvornår kommer de?

Det er også diff på udbetalingen fra tidligere udbetalte beløb. Hvornår kigger i på det ? Her har vi rykket en del gange efterhånden!

Så har vi 20 posteringer stående fra d. 20-2 til og med 1-3. De skulle være betalt jvf. de 7 dages udbetaling. Hvornår kommer de ? Jeg er med på et par stykke ligger efter d. 27 så de skal først udbetales her tirsdag og onsdag, men der siger du der kunne ligger 2 udbetalinger til i morgen. Hvor er resten af vores penge ? Hvornår kommer de til udbetalingen ?

 

Side 29 ud af 34 (335 indlæg)