Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 27 ud af 34 (335 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ved i hvilket kort-typer de tilbyder? Om det ligesom gammel ewire med Dankort og hele svinet :D

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

De tilbyder DAN-kort, VISA DAN-kort, VISA og MasterCard, og det hele til rimelig pris. Men husk at det er et lille nystartet firma med få ansatte. Du får ikke den samme service som hvis du betaler over 1.000 kr. fast pr. år! Men de gør hvad de kan.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold nu op! Hvor yourpay blev langsome til at svar tilbage efter ens ansøgning :O!

Findes der andre selskaber som tilbyder lige yourpay?

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - fx Paymill https://www.paymill.com/de/

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal man have CVR før man kan bruge dem?

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AP

Jeg kan se vi er helt i bund med åbne ansøgninger.
Hvis der mangler noget materiale på din ansøgning, så kan det være derfor du ikke har hørt fra os :-).

Du må gerne smide mig en mail på support@yourpay.dk, med dit forretningsnummer - så skal jeg se efter hvad der mangler :-).

//Mathias

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder og er ved at installere Yourpay på en ældre 1.4 prestashop, og kan ikke finde ud af, hvad jeg skal skrive i "return url"? har prøvet forskellig løsninger uden held.

Håber en kan hjælpe?

Mvh

Henrik

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Gustrado.com Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias.

Endnu en dag hvor i ikke tog tlf. Det er der sikkert en grund til, men det er bare en af flere dage i rækken.  Det ses tidligt herinde og på Trustpilot at det ikke kun rammer os. Jeg skrev til dig du f.eks. kunne bruge det tlf. pasnings firma vi bruger, nordiccall.dk, for at give dine kunder en bedre service, men det har i ikke valgt.

Jeg har ringet siden kl. 10,00 for at bede om hjælp, ringet flere gange, indtastet mit tlf. flere gange så i kan vender tilbage som i siger.

I svarer ikke tilbage.

Så er det letter eller billiger at lade kunde ringe forgæves. En trist holdning i har.

Jeg har også sendt en mail, hvor jeg beder om en straks forklaring på hvorfor vi ikke modtage penge vi har til gode. I har heller ikke svaret på denne mail.

Vi tilbød jer faktisk også vores chek out, efter vi havde lavet den om, gratis, da jeres mildest talt er noget tam. Den står på engelsk, som jo er perfekt til danske webshops (læs ironien her) her vendte i aldrig tilbage hvilket i heller ikke skulle, men kom nogen og tilbød mig noget gratis, ville jeg da lige sige ja eller nej tak.

Nok om det: Det var nu mere så andre kunne se hvor ligeglade i er med jeres kunder.

Jeg har ringet dels for at bede om hjælp til betalingsmodul, da det laver fejl hos kunder. De tror de betaler, men bliver sendt tilbage og skal starte forfra. Det har koster nogle ordre i dag. Det virker som om det er Dankort der er et problem med ved betalingen.

Derudover:

I har igen, ikke udbetalt penge som i lover. I må været gået konkurs, tænker jeg. Det passer også godt med at i ikke tager tlf.

Vil du bekræfte at i er gået konkurs, og hvis i ikke er gået konkurs, hvorfor i så ikke ringer tilbage, og hjælper jeres kunder, samt ikke udbetaler de penge vi har til gode.

Hilsen

Claus

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 06:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærgerligt Sad

Starten var god

Fra Albertslund
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Gustrado.com Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Yourpay har heller ikke her til morgen udbetalt nogle penge til vores webshop, og har ikke givet nogle informationer om hvad det skyldes.

Vi kan heller ikke i dag kunne komme i kontakt med dem. De har samme tlf. svarer med samme musik, og hvor der fortælles at man kan lægge sit tlf. som man ønskes at blive ringet op på. Mere sker der ikke herefter.

Har du en aftale med dem, stop den med det samme og find en anden indløser.

Vi får åbenbart ikke vores penge. Først Ewire og nu Yourpay...Trist

Side 27 ud af 34 (335 indlæg)