Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 25 ud af 34 (335 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor vælger jeg ikke QuickPay som betalingsformidler? Fordi firmaet i deres udbud klart har tilkendegivet at de ikke ønsker mig som kunde! Hvorfor gør de ikke det? Fordi:

  1. De kræver en indløsningsaftale.
  2. De kræver fast betaling pr. måned – 3 måneder forud.

Det førstnævnte kan risikere at forsinke mig i at komme i gang med at sælge, mens kunderne står i kø. Det andet gør at jeg kommer til at betale 750,- kr. pr. år for ingenting. Jeg har ingen omsætning i 5 måneder af året. Mine produkter er sæsonbetingede. Folk køber nu en gang ikke opvarmet beklædning om sommeren. QuickPay er sikkert en udmærket virksomhed, som mange kunder har stor glæde af, men de egner sig altså ikke for iværksættere, der vil hurtig i gang og/eller som har et sæsonbetinget varesortiment. Derfor må jeg søge samarbejde med betalingsformidlere som Paymill, Yourpay og PayPal.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er overhovedet ingen som ser noget odiøst i at du vælger den samarbejdspartner du gør.

Som nævnt ser jeg også fint et markede for YourPay - og deres ide er da også oplagt. Jeg ønsker dem oprigtigt alt det bedste.

Det eneste jeg anfægtede tidligere var at æbler og bananer begyndte at blive blandet sammen - det bliver så mudret, hvilket ikke er pænt i min verden.

Jeg er måske en lidt træls pedant som går op i fakta - det skal jeg beklage.

vh

thomas jensen

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg sagde tidligere, QuickPay driver sikkert en fin forretning, som jeg ønsker dem alt mulig held og lykke med. Jeg ville ønske at jeg kunne samarbejde med dem. Det kan jeg bare ikke af de grunde, jeg har anført, og de er langt mere betydningsfulde for mig en lange og akademiske diskussioner om teknikaliteter, sikkerhed og hvad ved jeg (æbler, pærer og bananer).

Yourpay´s ”forbrydelse” lå i at de gik ud og forsøgte at sælge deres produkt længe før det var salgsklar. Det har de fortsat lidt svært ved at indrømme. Jeg kan ikke fordrage uden om snak og uforståelige forklaringer. Et eller andet fortæller mig at jeg ikke er den eneste, der har det på den måde her på Amino. Men Yourpay gør et hæderligt forsøg på at rette op på tidligere fejl og det skal de have ros for. Jeg tror ikke de ville turde at lave fiksfakserier, fordi de ved at alle netværkets øjne hviler på dem. 

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Ove, jeg er helt enig i dine betragtninger overvejer også Paymill eller Yourpay. Men får du ikke et gebyr for overførsel fra udenlandsk bank hos Paymill til din konto? Yourpay er dansk og vil vel ikke have dette gebyr?

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Flemming

Nej - der er ingen gebyrer ved overførsel fra Credorax Bank (Paymills Bank) til vores Bank (Arbejdernes Landsbank). Se i øvrigt min PB til dig. Yourpay fungerer i øvrigt også udmærket.

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt Big Smile jeg fik ikke en PB? vil du maile på biofyr@gmail.com

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Møller:

Lars Ove, jeg er helt enig i dine betragtninger overvejer også Paymill eller Yourpay. Men får du ikke et gebyr for overførsel fra udenlandsk bank hos Paymill til din konto? Yourpay er dansk og vil vel ikke have dette gebyr?

Hej Flemming

Det er korrekt at Yourpay ikke har noget gebyr for at overføre til bankkonti, så længe kontoen er i Danmark.
Vi arbejder på en løsning, således vi kan overføre gebyrfrit til flere lande, men forventer intet nyt ift. dette før tidligst ultimo 2015. 

Best Regards
Mathias 

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan kun advare imod Yourpay!
Det tager op til 4 måneder for dem at svare på henvendelser sendt på mail og telefonen svarer de aldrig på. Og indtaster du dit nummer og "håber" på at de ringer retur, så får du en laaaaang næse.
Og når de så endelig svarer på mail, så beklager de ventetiden og siger at de egentligt ikke har noget svar på hvorfor det tager så lang tid. Det er sket 2 gange for mit vedkommende over de seneste 10 måneder. Sidste besked jeg har sendt dem var i August måned.
Sorry, men Yourpay virker så amatøragtige og jeg tør ikke røre dem med en ildtang
Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Brodersalsa – nu synes jeg du er en anelse for hård ved Yourpay. Indrømmet – de løb ind i nogle begyndervanskeligheder, som de ikke havde og for den sag skyld heller ikke kunne have forudset, og som de tacklede på en rigtig dårlig måde. De leverede lidt af et skoleeksempel på hvordan man ikke skal gøre. Jeg tror der gik panik i dem.

Men efter at de endelig fik deres tilladelser og godkendelser, har de gjort alt hvad de kunne for at levere et godt produkt til os små forretningsdrivende. Deres support kan nok ikke måle sig helt med de helt store og dyre indløsere, men jeg ved det ikke. De er et meget lille foretagende med kun få ansatte, indtil videre. Det gør at deres support ikke kan være verdens hurtigste. De må tage tingene i den rækkefølge, som de kommer. Det tager jeg faktisk som et godt tegn. De ønsker ikke at fylde deres kontor med en masse medarbejdere, der bevilger sig selv fyrstelige lønninger. De vil udvide med den takt som de vokser. Det er prisværdigt. Men det gør at man som kunde må udvise lidt tålmodighed.

Min erfaring er, at deres system fungerer godt og det gør deres support såmænd også. Når lokummet brænder, er de på pletten med det samme.

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Ove Peters:

Kære Brodersalsa – nu synes jeg du er en anelse for hård ved Yourpay. Indrømmet – de løb ind i nogle begyndervanskeligheder, som de ikke havde og for den sag skyld heller ikke kunne have forudset, og som de tacklede på en rigtig dårlig måde. De leverede lidt af et skoleeksempel på hvordan man ikke skal gøre. Jeg tror der gik panik i dem.

Men efter at de endelig fik deres tilladelser og godkendelser, har de gjort alt hvad de kunne for at levere et godt produkt til os små forretningsdrivende. Deres support kan nok ikke måle sig helt med de helt store og dyre indløsere, men jeg ved det ikke. De er et meget lille foretagende med kun få ansatte, indtil videre. Det gør at deres support ikke kan være verdens hurtigste. De må tage tingene i den rækkefølge, som de kommer. Det tager jeg faktisk som et godt tegn. De ønsker ikke at fylde deres kontor med en masse medarbejdere, der bevilger sig selv fyrstelige lønninger. De vil udvide med den takt som de vokser. Det er prisværdigt. Men det gør at man som kunde må udvise lidt tålmodighed.

Min erfaring er, at deres system fungerer godt og det gør deres support såmænd også. Når lokummet brænder, er de på pletten med det samme.

Uanset hvor lille en virksomhed de er MÅ det ikke tage 4 måneder og svare på en support henvendelse... 

Side 25 ud af 34 (335 indlæg)