Hvorfor vælger jeg ikke QuickPay som betalingsformidler? Fordi firmaet i deres udbud klart har tilkendegivet at de ikke ønsker mig som kunde! Hvorfor gør de ikke det? Fordi:
Det førstnævnte kan risikere at forsinke mig i at komme i gang med at sælge, mens kunderne står i kø. Det andet gør at jeg kommer til at betale 750,- kr. pr. år for ingenting. Jeg har ingen omsætning i 5 måneder af året. Mine produkter er sæsonbetingede. Folk køber nu en gang ikke opvarmet beklædning om sommeren. QuickPay er sikkert en udmærket virksomhed, som mange kunder har stor glæde af, men de egner sig altså ikke for iværksættere, der vil hurtig i gang og/eller som har et sæsonbetinget varesortiment. Derfor må jeg søge samarbejde med betalingsformidlere som Paymill, Yourpay og PayPal. |
Hej
Der er overhovedet ingen som ser noget odiøst i at du vælger den samarbejdspartner du gør.
Som nævnt ser jeg også fint et markede for YourPay - og deres ide er da også oplagt. Jeg ønsker dem oprigtigt alt det bedste.
Det eneste jeg anfægtede tidligere var at æbler og bananer begyndte at blive blandet sammen - det bliver så mudret, hvilket ikke er pænt i min verden.
Jeg er måske en lidt træls pedant som går op i fakta - det skal jeg beklage.
vh
thomas jensen