Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 26 ud af 34 (335 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver med dem hver dag nu, uden problemer. Så hold op med at bedømme omstændighederne fra fortiden, og giv dem en chance!

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej - selvfølgelig ikke. Men spørgsmålet er jo om henvendelsen stammer fra den tid, hvor de ikke var kommet i gang endnu - (det tacklede de helt forkert, det indrømmer jeg), eller om henvendelsen er af nyere dato. Eftersom de sådan set først fik startet biksen i løbet af september 2014, går jeg ud fra at henvendelsen må være fra den periode, hvor de endnu ikke var kommet i gang, når nu den er 4 måneder gammel. Historie er et spændende felt, men ikke lige hvad det her angår. Her tæller hvordan Yourpay opfører sig lige her og nu. Jeg kan skrive under på at det lige nu, fungerer superfint - ingen grund til betænkeligheder.

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Brodersalsa:
Jeg kan kun advare imod Yourpay!
Det tager op til 4 måneder for dem at svare på henvendelser sendt på mail og telefonen svarer de aldrig på. Og indtaster du dit nummer og "håber" på at de ringer retur, så får du en laaaaang næse.
Og når de så endelig svarer på mail, så beklager de ventetiden og siger at de egentligt ikke har noget svar på hvorfor det tager så lang tid. Det er sket 2 gange for mit vedkommende over de seneste 10 måneder. Sidste besked jeg har sendt dem var i August måned.
Sorry, men Yourpay virker så amatøragtige og jeg tør ikke røre dem med en ildtang

Kære Brodersalsa

Jeg har desværre lidt svært ved at placere din henvendelse, ud fra de data jeg kan se her på Amino - men jeg vil rigtig gerne i dialog med dig.
Jeg skal være den første til at beklage du har fået oplevelsen at vi ikke vender tilbage på henvendelser.

Når det så er sagt, så er der sket rigtig meget siden August måned - og vi udvikler os også løbende som virksomhed.

Jeg vil rigtig gerne i dialog med dig om eventuelle problemstillinger du måtte have med Yourpay.
Vil du kontakte mig på support@yourpay.dk eller mag@yourpay.dk, så vender jeg tilbage til dig hurtigst muligt.

Best Regards
Mathias Gajhede
Yourpay 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle herinde fra som benytter sig af yourpay?

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - det gør vi, men i øjeblikket er der problemer med systemet - rent teknisk virker det ikke. Jeg går ud fra at Yourpay arbejder på løsningen af problemet, men jeg ved det faktisk ikke. Har ikke hørt noget fra Yourpay siden medio december 2014. Sørg derfor for også at have et andre systemer tilgængeligt for dine kunder. Det kunne fx være PayPal og Paymill, så er du garderet.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor lang tid har du haft problemet med deres system da?

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg ikke. Jeg opdagede det jo ikke før en kunde gjorde mig opmærksom på det og det var omkring den 14. december.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ikke kontakte deres support da

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oprettede mig hos YourPay for et par uger siden. d. 2/1 lancerede jeg min webshop (HotKop.dk). Desværre var der en fejl i deres plugin under checkout. Jeg skrev derfor til deres support og allerede efter en time havde de løst problemet. Shoppen kører nu rigtig godt.

Som det ser ud indtil videre vil jeg klart anbefale YourPay. God support og en attraktiv løsning til den lille webshop.

Mvh.
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det gjorde jeg da også lige med det samme og de arbejder med at løse problemet. Mere ved jeg ikke.

Side 26 ud af 34 (335 indlæg)