Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO venligt cms system...

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må så blot konstatere at du stadig ikke har forstået problemet - eller bare nægter at se det i øjnene :)
- Men det finder du så nok selv ud af med tiden.

Til alle andre må jeg så bare sige, at det er en forbandet dårlig strategi!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:03

Hej Mikkel.

Vi kan da godt snakke features Wink

Hvor mange søgemaskineoptimerede CMS systemer giver i dag folk mulighed for f.eks. at:

Man selv kan oploade billeder direkte ind i en FLASH film og styre effekterne i filmen?
(Anvendes enten som præsentation eller banner eks. http://www.espressoguiden.dk/)

Man kan integrere indkøbskurv og Dankortbetaling?

Man kan integrere SMS ind/ud?

Man direkte på serveren kan ændre størrelserne af op til 4 forskellige udgaver af hvert oploaded billede hvis man fortryder sine valg?

Kunden selv kan oploade .csv filer, der kan bruges til præsentation af produktvarianter eller integreres som data der er koblet til FLASH?

Det kan køre i op til 12 sprog?

Det er brugervenligt for både bruger og webmaster?

Det er muligt, at nogen vil opfatte SEO-CMS som et lille publiceringssystem; men jeg har efterhånden været bag om mange af de store systemer, som mine kunder anvender og ser, specielt med mulighederne for kundetilpasning, ikke nogen grund til at opfatte SEO-CMS som blot et publiceringssystem.

Jeg siger ikke at ingen af de andre systemer kan gøre NOGEN af ovenstående ting; men jeg kender ikke andre søgemaskineoptimerede CMS systemer, der bare kan opfylde blot halvdelen af ovenstående features.

Hvis du kender et system, der kan, så hører jeg det gerne...

Venlig hilsen, Christian

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 10:08

Sikke en debat jeg har skabt Stick out tongue

Men ja, kan ikke helt finde ud af hvad er det bedste SEO mæssigt? 

Hvad er SEO-CMS så? har ikke kunne finde et sted at hente det..

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:11

Hvis du mener at dit CMS kan løfgte de opgaver som folk normalt er ude efter et CMS for - så held og lykke :)
- Det er blot ikke min oplevelse, og jeg har da heller aldrig mødt nogle der har valgt dit system

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:20

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg må så blot konstatere at du stadig ikke har forstået problemet - eller bare nægter at se det i øjnene :)
- Men det finder du så nok selv ud af med tiden

Jeg konstatere blot at google har begge links med som er aktive til det samme indhold og at mine SEO venlige urls er prioriteret først - Altså virker de ud fra formålet og i de tilfælde hvor man søger direkte ind på konkrete ord og begreber der er relevante for mit website kommer den SEO venlige url frem som hovedresultat fra min side og de normale joomla urls kommer som sekundære. Altså sortere google ingen af mine urls fra.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:25

Som sagt kan jeg blot konstatere at din erfaring øjensynligt er meget begrænset. Den strategi du har VIL give dig problemer før eller siden. Mit job som søgemaskineekspert er at sikre at den slags problemer ikke opstår. At du ikke tror på mig er jeg ligeglad med - brug mine gode råd eller lad være.

Det vigtige for mig er, at du ikke får overbevist andre om det vrøvl du har gang i. Det er simpelt hen en forbandet dårlig søgemaskinestrategi.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:38

Det du siger er at på sigt vil google fjerne det ene af de 2 links og at man ikke selv vælger right?

Det som undre mig lidt er måske at det er standard metoden at gøre det på ikke bare i Joomla men i et tons andre CMS med en udvikler og community størrelse på mange 100.000 brugere - så skulle det vel undre lidt hvis ikke der var nogle der havde oplevet problemer med det eller ligefrem havde taget højde for problemerne?

Jeg sælger ikke SEO optimering og afholder heller ikke kurser om det - så jeg påstår på ingen vis at være ekspert - spørgsmålet gik på om der var et SEO venligt CMS og ja Joomla er ret SEO venligt grundet mulighederne for SEO optimerings komponenter og indivduelle meta tags for hver enkelt side.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:39

Selbach:

Hvad er SEO-CMS så? har ikke kunne finde et sted at hente det..

Selve CMS systemet er ret nyt. Så nyt, at jeg endnu ikke har nået at bygge en ordentlig hjemmeside Sad

Men det jeg har nået kan du se her: SEO CMS

Min firmahjemmeside WebAssistance kører også på systemet.

Venlig hilsen, Christian

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:49

Ronnikc:
Jeg sælger ikke SEO optimering og afholder heller ikke kurser om det - så jeg påstår på ingen vis at være ekspert - spørgsmålet gik på om der var et SEO venligt CMS og ja Joomla er ret SEO venligt grundet mulighederne for SEO optimerings komponenter og indivduelle meta tags for hver enkelt side.

Det er desværre en meget almindelig misforståelse. Det er nok derfor det går så godt for min forretning - for folk tror på at disse CMS'er faktisk er søgemaskinevenlige, men faktum er, at det er noget vrøvl at påstå de er søgemaskinevenlige, når der er de alvorlige fejl jeg påpeger. Det er fejl som for de fleste før eller siden vil give alvorlige problemer - og så skal der pludselige panik-løsninger på bordet. Det kan blive meget dyrt for den enkelte virksomhed.

Jeg forstår slet ikke pointen i at gøre noget dårligt, når man nu kan gøre det godt. Og jeg forstår slet ikke benægtelsen af, at de problemer der faktisk er der, eksisterer. Men som sagt, dig om det - det vigtige er bare, at andre ikke tror på det du siger, for det er ganske enkelt ikke rigtigt

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:16

Mikkel deMib Svendsen:

Og jeg forstår slet ikke benægtelsen af, at de problemer der faktisk er der, eksisterer.

Du har været ganske lidt konkret.

Altså hvis man har 2 eller flere urls til samme side vil google fjerne det alt på nær et over tid. (har jeg opsummeret mig til ud at dine indlæg)

Derudover er problemerne?

Jeg benægter ingen ting - jeg forsøger blot at få en uddybning af problemerne, at tage en løs kritik af noget for facevalue uden uddybning ville vel være useriøst.

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)