|
Jeg må så blot konstatere at du stadig ikke har forstået problemet - eller bare nægter at se det i øjnene :) Til alle andre må jeg så bare sige, at det er en forbandet dårlig strategi! |
Hej Mikkel.
Vi kan da godt snakke features ![]()
Hvor mange søgemaskineoptimerede CMS systemer giver i dag folk mulighed for f.eks. at:
Man selv kan oploade billeder direkte ind i en FLASH film og styre effekterne i filmen?
(Anvendes enten som præsentation eller banner eks. http://www.espressoguiden.dk/)
Man kan integrere indkøbskurv og Dankortbetaling?
Man kan integrere SMS ind/ud?
Man direkte på serveren kan ændre størrelserne af op til 4 forskellige udgaver af hvert oploaded billede hvis man fortryder sine valg?
Kunden selv kan oploade .csv filer, der kan bruges til præsentation af produktvarianter eller integreres som data der er koblet til FLASH?
Det kan køre i op til 12 sprog?
Det er brugervenligt for både bruger og webmaster?
Det er muligt, at nogen vil opfatte SEO-CMS som et lille publiceringssystem; men jeg har efterhånden været bag om mange af de store systemer, som mine kunder anvender og ser, specielt med mulighederne for kundetilpasning, ikke nogen grund til at opfatte SEO-CMS som blot et publiceringssystem.
Jeg siger ikke at ingen af de andre systemer kan gøre NOGEN af ovenstående ting; men jeg kender ikke andre søgemaskineoptimerede CMS systemer, der bare kan opfylde blot halvdelen af ovenstående features.
Hvis du kender et system, der kan, så hører jeg det gerne...
Venlig hilsen, Christian
Bliv gratis medlem