Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot- en kunde lyver

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 14
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre haft en rigtig utilfreds kunde og prøvede selvfølgelig at imødekomme hendes klage (selvom det var uberettiget). Nu har hun givet mig en rigtig dårlig anmeldelse på trustpilot, hvor hun lyver op til flere gange.

Er der noget jeg kan gøre ved det? Synes virkelig det er en træls situation, specielt fordi jeg virkelig prøvede at imødekomme hende.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:54

Kan du svare igen og forklare dig på Trustpilot ? Eller er der ikke noget med at det som firma koster penge ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 15:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis hun lyver, syntes jeg da bestemt du skal gå direkte til hende med en mail og fortælle lidt om de konsekvenser, det kan have for hende i henhold til f.eks injurielovgivningen. Hun starter, så hun må jo gøre skaden god igen, inden du bruger tid på at forholde dig til hendes historier uden hold i?

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 15:28

Hvis du siger hun lyver og kan bevise hun gør det, så skriv til trustpilot support og for det afklaret med dem og fremvis de beviser du har. En ting du mere skulle gøre som der blev sagt, skriv til kunden og forklar hende at det hun gør at beskylde dig i offentligheden uden det er sandt er strafbart mener jeg :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 15. Feb 14
Skrevet kl. 15:31

Hvad er det for en lov? Den kender jeg ikke til. 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:39

Du skal skrive til Trustpilot og bede dem om enten at bevise de påstande eller få det fjernet. Det virker hver gang.

Tilmeldt 15. Feb 14
Skrevet kl. 15:46

Har du selv prøvet det da remy?

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 17:15

Jeg forstår altså ikke, hvorfor I vil have ham til selv at kontakte Trustpilot.?? Det er jo således:

- kunden har selv valgt en løgnagtig anmeldelse og selv lagt på Trustpilot. 
- det er jo "Butterflies" uvedkommende, jeg ville helt sikkert blot rette henvendelse til kunden og gøre opmærksom på, at siden kunden selv har valgt at offentliggøre løgnagtige påstande, må kunden selv bære det fulde ansvar hvor det er "lagt på"? Og få det fjernet. Mig bekendt er Trustpilot hverken en domstol eller et advokat firma, så hvorfor rode sig ud i det? Vil kunden ikke fjerne dem, så er der jo advokat vejen tilbage.

* Injurielovgivningen er groft sagt en lov, der fastslår at du ikke må komme med injurerende påstande (dvs løgne) om en anden juridisk person (dvs. osse et  firma) og hvis du gør, kan du idømmes straf og man kan sagsøges for erstatning overfor den man har fremsat løgnagtige påstande om. At det er skriftligt på trustpilot gør det ulig meget nemmere m.h.t dokumentation, om trustpilot kan idømmes medansvar ved jeg ikke.  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom P Jensen:

Jeg forstår altså ikke, hvorfor I vil have ham til selv at kontakte Trustpilot.?? Det er jo således:

Måske fordi anmeldelsen ligger på Trustpilot, og det er dermed kun dem, som kan fjerne den...

Trådstarter har svært ved at bevise injurier i en handel, og det vil være ualmindeligt dyrt at køre en sag, hvis det blot omhandler uenigheder i en handel på en webshop...

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 18:16

Fortæl ham om injurie lovgivningen - det er ret alvorligt retligt set, hvis han lyver

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)