Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cloaking - Farligt!?

Side 1 ud af 20 (194 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Som Marcel ikke kunne have sagt det bedre; Jeg har også brugt cloaking! Dog kun i 3 måneder og det lykkedes aldrig cloaking-system.com at få indekseret én eneste side. Tiltrods for flere mails hvor de siger jeg ville blive indekseret inden for en uge. Løgnere tænker man måske, men lad det nu ligge, vi ved jo alle at de ikke styrer google´s algoritmer.

Men snak da lige om held i uheld!

Da en af mine samarbejdspartnere ikke længere er at finde hos google ved en site søgning, var det jo fristende at skrive site:www.refocus.dk på google. Skræmmende resultat ikke. Google må jo have problemer med deres servere.

Mere skræmmende for mig er det at jeg i 3 dage ikke har kunne skabe kontakt til cloaking-system.com. De er som gået under jorden. Det er sateme ufedt at have en side hængende der prøver på at blive indekseret med dette system.

Er der nogen der kan eller har fået kontakt med Cloaking System de seneste dage? Kontakt mig 31 24 44 44 !

Konklusion! Nemme penge/besøgende findes ikke.

 

Jimmy

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har også undret mig over at Refocus er røget ud at Googles indeks??

Der har været en del debat omkring Cloaking System, men om der er noget sammentræf mellem de 2 ting, det ved jeg ikke

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

> Google må jo have problemer med deres servere

Nej, det er der intet de tyder på. Du skal leder andre steder for at finde svaret :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja, mine gamle artikler, "Spammer dit SEO firma" og "Er Google gået amok? " er desværre stadig lige aktuelle. Suk.

Jeg vil sige det sådan, at hvis man har læst dem og stadig kaster sig ind i dette hasardspil, så handler man mod bedre vidende.

Mvh, Christian

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Effektiv Markedsføring:

Ja, mine gamle artikler, "Spammer dit SEO firma" og "Er Google gået amok? " er desværre stadig lige aktuelle. Suk.

Jeg vil sige det sådan, at hvis man har læst dem og stadig kaster sig ind i dette hasardspil, så handler man mod bedre vidende.



Det var dog en underlig måde at forsøge at markedsføre sig selv på?

Er du ikke sød at udybe lidt hvordan du relatere de 2 artikler til emnet?

Nu har jeg ikke selv prøvet cloaking-systems og jeg skal ikke kunne sige om det virker eller om de har dårlig support. Men så vidt jeg læser deres hjemmeside og det de har fortalt her på amino, så kan det på ingen måde straffe kunderne, da alt cloacking foregår på andre domæner end kundens, og så vidt jeg har hørt bruges der heller ikke javascipt til noget, derved er din første artikel komplet ubruglig i forhold til dette spørgsmål

For det andet så sker det vidst ofte at bureauer der arbejder med SEO ryger ud af google, jeg mener at have hørt at i-concept forleden fik ders blog smidt ud, og det er jo hvad man må tage med når man er et bureau der konstant skal være på forkant med hvad der virker og ikke virker.

Så jeg vil på ingen måde kalde det at handle mod bedre vidende eller hassard spil at kaste sig ud i den slags cloaking cloaking-systems tilbyder, i og med det ikke kan straffe en som kunde.

Hvis jeg tager fejl i mine antagelser så må i jo slå mig i hovedet :)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Et forretningskoncept baseret på systemtisk snyd og bedrag - det oven i købet sker på bekostning af alle dem der ikke snyder har (og bør) vel kun en fremtid.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin.

Jo, det vil jeg da.

Selv om Google er en maskine, så er det mennesker som du og jeg, der arbejder hos Google.

Og hvis mennesker, der arbejder hos Google opdager, at der er en masse sider, der peger ind på en bestemt hjemmeside med cloakede sider, hvorfor skulle de ikke kunne lægge 2 og 2 sammen når du og jeg kan?

Og hvorfor skulle de ikke kunne regne ud, at der må foregå een eller anden form for handel?

Og med en maskine som Google, tror du så ikke det er muligt for dem at se ligheder og mønstre i alt det der foregår?

Så det jeg gør mig til fortaler for er: LAD VÆRE MED AT PRØVE AT SNYDE GOOGLE.

Det kan IKKE betale sig.

Og det er bare det jeg fortæller i de 2 artikler.

Venlig hilsen, Christian

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Effektiv Markedsføring:
Selv om Google er en maskine, så er det mennesker som du og jeg, der arbejder hos Google. Og hvis mennesker, der arbejder hos Google opdager, at der er en masse sider, der peger ind på en bestemt hjemmeside med cloakede sider, hvorfor skulle de ikke kunne lægge 2 og 2 sammen når du og jeg kan? Og hvorfor skulle de ikke kunne regne ud, at der må foregå een eller anden form for handel?


Så firkantet tror jeg altså ikke det kan stilles op, så ville det jo være nemt at skade fremmede websites.
Det "smarte" ved cloaking af den slags, er jo lige netop at der ikke er nogen direkte relation mellem cloaking siderne og siden der skabes trafik til (ud over at brugerne selvfølgelig henvises der til), og den i teorien derfor lige så vel kan være oprettet af en konkurrent der vil skade dem som de selv kan have betalt for at få den oprettet.

Jeg er ikke SEO ekspert og anvender ikke selv cloaking, så hvis der er noget jeg har misforstået må du endelig rette på mig :)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Effektiv Markedsføring:
Og hvis mennesker, der arbejder hos Google opdager, at der er en masse sider, der peger ind på en bestemt hjemmeside med cloakede sider, hvorfor skulle de ikke kunne lægge 2 og 2 sammen når du og jeg kan?


Det lyder godt :) Så skal jeg dælme igang med at få smidt alle mine konkurrenter ud, det bruger jeg gerne nogle tusinde på i måneden, ved at købe adgang til cloaking-system og bare lade dem redirecte over på deres side, så bør google jo smide dem ud fordi de kan ligge 2+2 sammen.  - Den holder jo ikke vel?

Har du nogen erfaring, eller i det mindste bare hørt om at det nogensinde har skadet et site? Jeg indrømmer gerne jeg er ikke en SEO guru, men følger da med og har aldrig hørt om fænomenet, og ligesom Sune er inde på synes jeg det lyder meget mystisk hvis det forholdte sig sådan.

Jeg så bare dine 2 links som om du lige så en mulighed for at promovere dig selv og lige fortælle at du overholder alle googles regler og alle de andre er noglet små fuskere. Men det er jo hvordan man læser det.

Effektiv Markedsføring:
Det kan IKKE betale sig.


Jeg tror du er helt forkert på den, jeg tror utrolig mange sider spinder guld på at manipulere google.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ok.

Hvorfor skulle vi have grund til at tro, at Google "om et år" ikke har ændret sin verdensopfattelse baseret på faktuelle data - på samme måde som vi andre oplever ændringerne.

Hvorfor skulle de IKKE gribe ind?

Specielt hvis sagen er oplagt?

Og hvorfor skulle "om et år" ikke være i dag... når nu omstændighederne er til det?

Jeg kan kun sige een ting: Alt for mange undervurderer Googles indsigt i de ting, der foregår.

Det er Googles helligste opgave at sikre, at det er de bedste hjemmesider, der kommer øverst. Det er, om noget, kvaliteten de bliver målt på... af os alle sammen. Og det er den kvalitet, der har gjort Google til det, som Google er i dag.

Tror du ikke, at de vil gøre ALT - smide milioner - miliarder efter at stoppe snyd og bedrag når det bliver opdaget?

Så hvorfor skulle de bare sætte sig tilbage med hænderne i skødet?

Venlig hilsen, Christian

 

Side 1 ud af 20 (194 indlæg)