http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3560720 Historien gentager sig selv .... det fleste uroligheder / krige igennem historien er sket i Religionens navn..... på alle sider af troesretninger. Som det er sagt mange gange i løbet af historien, så bærer utringsfrihed også et ansvar til at "holde kæft", hvilket Jyllands Posten åbenbart ikke var enig i eller blåøjet nok til ikke at se konsekvenserne af. Jeg har nu ikke set Fogh sige undskyld på egne eller andres vegne. At han tager personligt afstand fra det er noget helt andet og det tror jeg nu heller ikke er så svært at få Danskerne til at sige , men dertil at vi skal sige undskyld på en Avis´s vegne er noget helt andet. Personligt finder jeg det dog mærkeligt og uacceptabelt at det skal gå ud over helt uskyldige mennesker som skal have tæsk eller trues på livet fordi de arbejder for en Dansk virksomhed. At det gøres i Muhammeds navn tror jeg heller ikke de flestes Muslimer finder "iorden" eller ioverensstemmelse med deres tro. Tilsidst kan jeg dog kun være enig med "den innovative" i at det med at brænde en Koran af på Rådhuspladsen kun er at bevæge sig i den forkerte retning og bidrage til den uforsonelige foragt...... MEN, der ligger også et ansvar hos de Muslimske lande til ikke at lade dette gå over gevind. Lad os håbe vi snart kan lægge alt dette bag os og komme videre. |
Jeg er meget enig med dig, "den innovative", men vi står vist lidt alene herinde :)