Det vil jeg forsøge at svare på her :-)
Lyder spændende - du har altså mindst et projekt, som du allerede har testet (= har en dokumenteret indtægt, der er større end udgiften i en lille skala) og som du har fundet ud af vil kunne generere trecifrede millionbeløb, hovedsageligt ved at din partner og du bruger en masse tid på projektet. Er det korrekt forstået?
Det lyder godt :-) Jeg kan godt bruge 27 milioner :-) ... halvdelen kan jeg også leve med.
Det er ikke beløbet, tror jeg. Det er nok, at du skriver, at det er en simpel opgave. Folk herinde har den mest udbredte realitetssans jeg tror du kan finde noget sted i verden.
|
Christian iMARKETING:Det er ikke beløbet, tror jeg. Det er nok, at du skriver, at det er en simpel opgave. Folk herinde har den mest udbredte realitetssans jeg tror du kan finde noget sted i verden.
Christian iMARKETING:Hvis ja, hvad skal partneren bidrage med og hvad kan du selv bidrage med?
Christian iMARKETING:Hvis ja, hvad skal partneren bidrage med og hvad kan du selv bidrage med?
Christian iMARKETING:Lyder spændende - du har altså mindst et projekt, som du allerede har testet (= har en dokumenteret indtægt, der er større end udgiften i en lille skala) og som du har fundet ud af vil kunne generere trecifrede millionbeløb, hovedsageligt ved at din partner og du bruger en masse tid på projektet.
Vil lige starte med at sige produktet udelukkende er 100 % målrettet til firmaer/ kommuner, som vil synliggøre sig, markedsføre sig , informerer m.v. til andre virksomheder i en bredde fra helt på kommuneplan til 6-8 kommuner i første omgang.
Jeg brugte metoden fra 1997 til 2004 efter en dårlig oplevelse med en avis annonce min første annonce faktisk .. som jeg for det første ikke kunne finde i første omgang,, og den gav kun hr og fru Hansen kunder,,, og det var ikke mit ønske. Jeg fik så de rigtige kunder på metoden hver gang, over en periode på 7 år.. så metoden er testet til at den skaber kunder,,,og nogle af mine kunder henvendte sig , omkring mulig reklameplads på mit medie.. så de vil gerne derude. For 2 år siden .. spurgte jeg lidt forretningsfolk i Malmö bl.a. en restaurent og smørrebrødsforretning,, hvor jeg vil købe noget mad,, og jeg spurgte hvad vil du helst have private eller firmaer som kunder,,,han svarede firmaer,,og hvordan gør du nu spurgte jeg,,og han svarede sit,,, og så forklarede jeg mit projekt,,, mail mig når du er klar til Malmø sagde han og sådan har det lydt hver gang. Og det tog mig højst en time for mig at sælge idéen til et reklamefirma i Malmø, som ville give mig 20 % gratis aktier i aktieselskab,,
Jo arbejde vil der jo være både for partner og mig... og alt kan jo bygges op i et tempi som passer ind... som så senere afløses af sælgere... således at det bliver mere styrende funktioner,, og ja når det gælder det 3 ciffrede beløb, så er det p.g.a. at at mit koncept har 3 varianter ...som alle blot kopieres ligesom andre kæder gør det når de åbner nyt...og således er det foholdsvis nemt at regne sig frem.
Jeg har ikke nogen fastlagte krav... til en partner,,, andet end at denne må og skal have lysten til salg... enten selv eller styre andre på marken.. elle både og... - denne skal kunne håndværket,, i en eller anden form. Og så er det en partner som vover at komme med idéer og evt. ændre noget af mit.../ forslag dertil. En partner skal kunne tage dialogen, tage og give kritikken,,, men mest af alt tro på projektet,,
Det med hvad skal partner og jeg bidrage med,, er også en svær ligning .. grundet min partners og mine bidrag skal være i konstant forandring da hele projektet går ud på at øge antallet af områder... og her vil roller og funktioner blive skiftet ud... - men i første omgang handler det om at lave den første område succes,, i fællesskab,,,, og så kopierer,,
omkring den simple opgave ... så er den jo først og fremmest simpel fordi jeg har bearbejdet den... og undersøgt forskellige forhold... ligesom Einstein ,, nok sagde her er en simpel relativitetsteori...
Omkring realitetssans så er mennesker forskellige og den overdrevne dræber,, og det samme gælder business,, - men det jeg forsøger at sige ,,, er at jeg har en idé ..som er simpel og enkel + at jeg tror / ved den virker grundet mine forskellige oplevelser med den undervejs og den er ikke kommet til tanke p.g.a. at jeg ville tjene milioner,,, men mere som en god sags tjeneste...til andre firmaer. At jeg så kan tjene penge er et spørgsmål om kreativitet og volume,,
Kan give et lille eksempel.. som f.eks. jobcentre som gerne vil fomidle et budskab ud om mulig løntilskud... og tager vi en løsning hvor mediet kommer ud i 7 kommuner på en helside ..så vil dette koste afhængig af kommune størrelse mellem kr. 700 og kr. 900 pr. kommune, 16 gange om året og er peanuts da de kommer ud til dem de skal... og sådan kan det gøres i mange andre tilfælde... - men i dette tilfælde vil jeg nok tjene ca. 3.000 på den helside pr. gang og det kan være med forskelligt budskab,,, = 16 gange årligt = kr. 48.000 og bliver det landsdækkende så har en sådan side en overskudsværdi på knap kr 680.000
Den besparrelse jeg nævner er nutidsbesparrelse kontra at nå sine kunder via avis og mit medie,,, I sverige så jeg helside annoncer i aviser fra banker bl.a. med udelukkende fokus på erhverv som koster 100.000 ,, og i deres metro avis,, var der masser af annoncer på at andre brancher vil nå erhverslivet.. - nej det er ikke dødt...
Jag sadler hesten,, stille og roligt... og tilbyder et produkt som er 100 % målrettet . og som typisk vil ligge på mellem 60 og 75 % besparrelse og tager vi eksemplet jobcenter,,, så er vi på 95 % besparrelse og alligevel er der ca, 3000 i overskud.
Hmm... internet blev virkeligt i 1963 ... men dog ikke for offentligheden før end i 1993,,, og derfor siger jeg at selv gammelt kan fornyes og det digitale er ingen trusel mod mine tanker,,,endnu,,... og mit medie er et luksusmedie,,,
Hilsen anonyme Henrik