Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underligt .. hvad gør jeg galt - siden jeg ikke kan finde en partner

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Henrik AP:

Det jeg vil sige er at jeg ikke er en søgende person efter forståelse af opgaver... projekter for dem har jeg udviklet en del af.. -  men hvordan får  man man folks interesse som partner ...???

Det vil jeg forsøge at svare på her :-)

Henrik AP:

Alle mine projekter ligger på 3 ciffere million beløb som forventet omsætning da skandinavien er med,, - nogle er nye og andre er testet... og klart jeg vil begynde med det testede,,

Lyder spændende - du har altså mindst et projekt, som du allerede har testet (= har en dokumenteret indtægt, der er større end udgiften i en lille skala) og som du har fundet ud af vil kunne generere trecifrede millionbeløb, hovedsageligt ved at din partner og du bruger en masse tid på projektet.

Er det korrekt forstået?

Hvis ja, hvad skal partneren bidrage med og hvad kan du selv bidrage med?

Henrik AP:

En partner kan godt tjene,,, nogle millioner i Dk uden særlig investering  og tager vi Norden, efter nogle år , så er der nok ca. 27 millioner,,, årligt  på en simpel opgave

Det lyder godt :-) Jeg kan godt bruge 27 milioner :-) ... halvdelen kan jeg også leve med.

Henrik AP:

Er det mine beløb som skræmmer eller tror folk ikke på sig selv... eller er Amino blot for folk som vil have 45.000 i løn...  om måneden eller om året ?

Det er ikke beløbet, tror jeg. Det er nok, at du skriver, at det er en simpel opgave. Folk herinde har den mest udbredte realitetssans jeg tror du kan finde noget sted i verden.

Henrik AP:

og 95 % foregår på  print medie,,,

-  men dog yderst effektivt i forhold til de traditionelle metoder der bruges idag...og med en besparrelse på 60 til 70 % på at nå samme målgruppe,,,

Det er ikke noget nyt...jeg brugte det selv, som en af de få fra 1997 til 2004 med succes... men selv internettet blev jo lanceret i 1963 og sprang ud i 1993,, så selv gammelt kan bruges :-)  
Rømmer mig lige.... Internettet som de fleste kender det, startede med Windows 95 som først virksomhederne og siden de private fik i årene 95 - 2000. Og siden har det nærmest udraderet det trykte medie. Dette er en udvikling, der ikke er slut.
Man kan ikke undgå at få den tanke, at grunden til at du stoppede i 2004 netop var, at Internettet blev for stor en konkurrent.
Det lader til, at du taler om en besparelse, som du oplevede mellem 1997 til 2004 på et trykt medie.

Kan du bekræfte at du sammenligner besparelsen fra 1997 til 2004 på et trykt medie med Internettet i dag?
Henrik AP:
Men når det er sagt så synes jeg dog at jeg fortæller end del... og så må folk jo ligesom spørge ind,,,,
Det har jeg så gjort og ser med spænding frem til dine svar.

Venlig hilsen,
Christian

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 22:03

Christian iMARKETING:

Det er ikke beløbet, tror jeg. Det er nok, at du skriver, at det er en simpel opgave. Folk herinde har den mest udbredte realitetssans jeg tror du kan finde noget sted i verden.

Christian iMARKETING:
Christian iMARKETING:
Christian iMARKETING:

Lyder spændende - du har altså mindst et projekt, som du allerede har testet (= har en dokumenteret indtægt, der er større end udgiften i en lille skala) og som du har fundet ud af vil kunne generere trecifrede millionbeløb, hovedsageligt ved at din partner og du bruger en masse tid på projektet.

Vil lige starte med at sige produktet udelukkende er 100 % målrettet til firmaer/ kommuner, som vil synliggøre sig,  markedsføre sig , informerer m.v. til andre virksomheder i en bredde fra helt på kommuneplan til 6-8 kommuner i første omgang.

Jeg brugte metoden fra 1997 til 2004 efter en dårlig oplevelse med en avis annonce min første annonce faktisk .. som jeg for det første ikke kunne finde i første omgang,, og den gav kun hr og fru Hansen kunder,,, og det var  ikke mit ønske. Jeg fik så de rigtige kunder på metoden hver gang, over en periode på 7 år.. så metoden er testet til at den skaber kunder,,,og nogle af mine kunder henvendte sig , omkring  mulig reklameplads på mit medie.. så de vil gerne derude. For 2 år siden .. spurgte jeg lidt forretningsfolk i Malmö bl.a. en restaurent og smørrebrødsforretning,, hvor jeg vil købe noget mad,, og jeg spurgte hvad vil du helst have private eller firmaer som kunder,,,han svarede firmaer,,og hvordan gør du nu spurgte jeg,,og han svarede sit,,, og så forklarede jeg mit projekt,,, mail mig når du er klar til Malmø sagde han og sådan har det lydt hver gang. Og det tog mig højst en time for mig at sælge idéen til et reklamefirma i Malmø, som ville give mig 20 % gratis aktier i aktieselskab,,

Jo arbejde vil der jo være både for partner og mig... og alt kan jo bygges op i et tempi som passer ind... som så senere afløses af sælgere... således at det bliver mere styrende funktioner,,  og ja når det gælder det 3 ciffrede beløb, så er det p.g.a. at at mit koncept har 3 varianter ...som alle blot kopieres ligesom andre kæder gør det når de åbner nyt...og således er det  foholdsvis nemt at regne sig frem. 

Jeg har ikke nogen fastlagte krav... til en partner,,, andet end at denne må og skal have lysten til salg... enten selv eller styre andre på marken.. elle både og... - denne skal kunne håndværket,, i en eller anden form. Og så er det en partner som vover at komme med idéer og evt. ændre noget af mit.../ forslag dertil. En partner skal kunne tage dialogen, tage og give kritikken,,, men mest af alt tro på projektet,,

Det med hvad skal partner og jeg bidrage med,, er også en svær ligning .. grundet min partners og mine bidrag skal være i konstant forandring da hele projektet går ud på at øge antallet af områder... og her vil roller og funktioner  blive skiftet ud...  -  men i første omgang handler det om at lave den første område succes,, i fællesskab,,,, og så kopierer,,

omkring den simple opgave ... så er den jo først og fremmest simpel fordi jeg har bearbejdet den... og undersøgt forskellige forhold...  ligesom Einstein ,, nok sagde her er en simpel  relativitetsteori...

Omkring realitetssans så er mennesker forskellige og den overdrevne dræber,, og det samme gælder business,,  -  men det jeg forsøger at sige ,,, er at jeg har en idé ..som er simpel og enkel + at jeg tror / ved den virker grundet mine forskellige oplevelser med den undervejs og den er ikke kommet til tanke p.g.a. at jeg ville tjene milioner,,, men mere som en god sags tjeneste...til andre firmaer.  At jeg så kan tjene penge er et spørgsmål om kreativitet og volume,,

Kan give et lille eksempel.. som f.eks. jobcentre som gerne vil fomidle  et budskab ud om mulig løntilskud... og tager vi en løsning hvor mediet kommer ud i 7 kommuner på en helside ..så vil dette koste afhængig af kommune størrelse  mellem  kr. 700 og  kr. 900 pr. kommune, 16 gange om året og er peanuts da de kommer ud til dem de skal...  og sådan kan det gøres i mange andre tilfælde... - men i dette tilfælde vil jeg nok tjene ca. 3.000 på den helside pr. gang og det kan være med forskelligt budskab,,, = 16 gange årligt = kr. 48.000 og bliver det landsdækkende så har en sådan side en overskudsværdi på knap kr 680.000

Den besparrelse jeg nævner er nutidsbesparrelse kontra at nå sine kunder via avis og mit medie,,,    I sverige så jeg helside annoncer i aviser fra banker bl.a. med udelukkende fokus på erhverv som koster 100.000 ,, og i deres metro avis,, var der masser af annoncer på at andre brancher vil nå erhverslivet.. -  nej det er ikke dødt...

Jag sadler hesten,, stille og roligt... og tilbyder et produkt som er 100 % målrettet .  og som typisk vil ligge på mellem 60 og 75 % besparrelse og tager vi eksemplet jobcenter,,, så er vi på 95 % besparrelse og alligevel er der ca, 3000 i overskud.

Hmm... internet blev virkeligt i 1963 ... men dog ikke for offentligheden før end i 1993,,, og derfor siger jeg at selv gammelt kan fornyes  og det digitale er ingen trusel mod mine tanker,,,endnu,,... og mit medie er et luksusmedie,,,  

Hilsen anonyme Henrik

Tilmeldt 24. Sep 13
Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Thomas,, hvad skal jeg dog sige til dig..

Vi mennesker er forskellige... nogen nyder at være i rampelyset... som en falsk eller som en sand...  - jeg vil blot gerne selv bestemme hvornår jeg er det...alt andet er upassende  synes jeg ,, og derfor læser jeg ej heller se og hør...

Jeg kigger ikke på profiler her,,, men dømmer ud for /  og ser kommentarer,,,  - 

Thomas Glem den tanke om MLM... og det er et fysisk medieprodukt,,, ... men jeg kan da ikke give Ikea beskrivelse på et offentligt rum...

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:37

Henrik AP:

Vil lige starte med at sige produktet udelukkende er 100 % målrettet til firmaer/ kommuner, som vil synliggøre sig,  markedsføre sig , informerer m.v. til andre virksomheder i en bredde fra helt på kommuneplan til 6-8 kommuner i første omgang.

På hvilken måde kan dette produkt konkurrere på pris vs. resultat med en søgning på Google her i 2013?

Henrik AP:

Jeg brugte metoden fra 1997 til 2004 efter en dårlig oplevelse med en avis annonce min første annonce faktisk .. som jeg for det første ikke kunne finde i første omgang,, og den gav kun hr og fru Hansen kunder,,, og det var  ikke mit ønske.

Vi har alle dårlige oplevelser med avisannoncer - blot at gøre det bedre end avisannoncer er virkelig at sammenligne dit produkt en laveste fællesnævner som alle véd ikke duer mere.

Jeg er langt mere interesseret i, hvor dit produkt kan konkurrere prismæssigt/resultatmæssigt med målrettet annoncering på Google  + søgemaskineoptimeret hjemmeside.

Kan du forklare hvorfor dit produkt skulle fungere meget bedre end dette alternativ?

Henrik AP:

Jeg fik så de rigtige kunder på metoden hver gang, over en periode på 7 år.. så metoden er testet til at den skaber kunder,,,og nogle af mine kunder henvendte sig , omkring  mulig reklameplads på mit medie.. så de vil gerne derude.

Ja, men det var jo en helt anden tid. Udviklingen er gået stærkt. Verden er totalt forandret. Hvordan kan du konkurrere i dag? Hvordan kan du overbevise kunderne om, at de skal betale dig penge, hvis de spørger:

"Hvordan kan dit produkt kan konkurrere prismæssigt/resultatmæssigt med målrette annoncering  + søgemaskineoptimeret hjemmeside?"

Hvad vil du svare dem?

Henrik AP:

For 2 år siden .. spurgte jeg lidt forretningsfolk i Malmö bl.a. en restaurent og smørrebrødsforretning,, hvor jeg vil købe noget mad,, og jeg spurgte hvad vil du helst have private eller firmaer som kunder,,,han svarede firmaer,,og hvordan gør du nu spurgte jeg,,og han svarede sit,,, og så forklarede jeg mit projekt,,, mail mig når du er klar til Malmø sagde han og sådan har det lydt hver gang.

At de vil have en besked når du er klar betyder intet!

Du har ikke vist dem en aftale med dine betingelser på skrift. De har intet skrevet under. Du har ikke faktureret en eneste kunde. De har ikke betalt en øre som et mindste bevis på, at det har været tilfreds. Du har ingen tilbagemeldinger fra en eneste tilfreds kunde.

Mine andre spørgsmål kan måske skabe lidt klarhed.

Henrik AP:

Og det tog mig højst en time for mig at sælge idéen til et reklamefirma i Malmø, som ville give mig 20 % gratis aktier i aktieselskab,,

Har du det på skrift?

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 24. Sep 13
Skrevet kl. 16:39

Christian iMARKETING:
På hvilken måde kan dette produkt konkurrere på pris vs. resultat med en søgning på Google her i 2013?

Idag vil virksomheder der på forhånd har besluttet sig for at købe eller ændre noget,  netop alene bruge det som du nævner PÅ GRUND AF MIT MEDIE IKKE FINDES. Med mit medie vil En virksomehed der på forhånd har besluttet sig for et eller andet og ser en tiltalende annonce som matcher behovet, da vil firmaet bag annoncen allerede stå stært og firmaet vil nok bliver søgt på hjemmeside /google m.v - derudover kan  Mediet her  være med til at skabe et endnu ikke kendt behov / inspiration. Det kunne også være at en virksomhed lige havde haft en en super dårlig oplevelse med f.eks. en revisor og påtænker at vil skifte og så ser virksomheden  dette medie, hvor der er en lokal revisor som har en yderst tiltalende annonce og så er der stor sansynlighed for at denne revisor bliver kontaktet på et eller andet tidspunkt. Det samme gælder med andre dårlige oplevelser.. -  det kunne også være at en virksomhed som vil ændre sig fra et enkeltmandsfirma til Aps.. og ser en tiltalende annonce fra en statsautoriseret revisor..så er der nok også sansynlighed for at denne komme med i betragtningen...eller på forhånd bliver udvalgt.

Det kunne være en forretning eller kontor som et eller andet sted er træt af at selv pudse sine vinduer .. men får ikke rigt taget sig sammen til at ændre på det... og en dag så ser denne en annonce i mit medie fra en pudser...og så er chancen ret stor for at denne pudser får et opkald. På samme måde hvis der havde været et indbrud hvor det blev smadret vinduer og ejeren kunne huske en tidligere annonce fra Glarmester Iversen,,, så bliver det nok Iversen ejeren prøver at finde,,,o.s.v. 

Dette medie er jo aktivt og målrettet samt at virksomeheden bliver synliggjort  og rammer mediet nogens behov hvilket er meget sansynligt da det kommer ud til 6-8000 virksomheder.. så vil annoncøren ligge et stykke foran konkurrenter fra start af. På samme måde hvis du havde besluttet dig for en storbysferie for første gang til foråret og ved bare endnu ikke hvortil.. og du sidder hos tandlægen og læser blade og så ser du pludselig fede feriefoto fra en storby - Den by ligger nu nummer 1 og du tjekker den nok ud på nettet inden du tager andre byer i brug,,, . Dette kunne også være at du slet ikke havde overvejret at tage på storbys ferie , men du ser billeder og tekst i bladet hos tandlægen,,, og de inspirerer dig så meget at de får skabt et behov hos dig...og du tager afsted.. 

Det hele handler om respons og respons betyder jo ikke altid at man får kunden,, og jeg kan ikke helt huske graden - men mener at den ligger på 3-7 promille på en avis... eller gjorde det tidligere. Da jeg brugte mit medie, da lå det mellem 3-10 promille og de endte som kunder. I år 2002 havde jeg en banner annonce på krak, forside for CD-produktion og det gav 6 kunder.

Det er korrekt at jeg ikke har tilbagemeldinger fra tilfredse kunder andet end mig selv, som brugte det i 7 år og nogle få forretninger som koblede sig på min reklame....omkring 2003 og 2004. Og omkring Malmø i 2011 og smørrebrødsforretningen så brugte denne oceaner af tid på at pakke sine fysiske reklamer , dyre trykkeri regninger, dyr post ... og selvom han brugte adskellige tusinder på dette så kom han kun ud til nogle få hundrede af gangen. Med mit medie kan du komme ud til 2.500 virksomheder i din Malmø del for kr. 625 og du bliver ikke overset -  så du kan køre et års kampagne for nærmest samme pris.

Jeg er overhovedet ikke nervøs for nettet og dets muligheder i forhold til dette produkt / medie. F.eks piller man rundt på en Advokats hjemmeside f.eks Avodan,,, så der det nok fordi man ´har et eller andet behov..for en advokat..og et eller andet sted og det kan måske også godt være at det ikke er tilfældigt at det f.eks kunne være avodans hjemmeside jeg pillede i først...fordi de har brugt recurser på at det er nemmest at møde / finde på nettet. MEN hvis samme " kunde " med behov havde set en tiltalende annonce fra f.eks. ret og råd.... i mit medie...vil jeg da med garanti sige at så var det Ret & Råds hjemmeside denne sad og pillede i....og ikke Avodan´s.

Det handler om at nå kunden først...og dette medie kan nå ud til dem med behov og det kan skabe behov... og i begge tilfælde vil annoncørerne ligge foran andre.

I dag og i hvertfald i Sverige...så er der rigtig mange mindre og større firmaer bla. erhversbanker der igen og igen prøver at nå andre virkomheder gennem aviser som også når Hr og fru Hansen,,, - men med mit Medie et det 100 målrettet deres målgruppe... og de bliver ikke overset,,,til en 70 % billigere mm pris. 

Angående Skyhatt og aftale... så tog det en time at få dem med på idéen og klart at udforme en skriftlig aftale kom så efterfølgende, som begyndte med en  50 % - 50 % aftale på bordet ...som jeg ikke underskrev det jeg ikke havde midlerne,, men om de 20 % gratis aktier,,,efterfølgende,,,, så tror jeg at jeg det på mail...- kan ikke huske det... faktisk 

Hilsen fra Henrik

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Det gør du galt:

1. Du undlader at fortælle, hvad du sælger.
2. Du undlader at fortælle, hvilke kompetencer, du søger hos en partner.
3. Du undlader at opbygge en troværdighed omkring dig selv, som gør, at man får lyst til at arbejde sammen med dig.

Jeg har læst hele tråden grundigt. Den rummer ord nok til, at du kunne have skrevet en hel forretningsplan. Alligevel kan jeg på de tre ovennævnte punkter kun udlede ganske lidt.

1. Du vil sælge et prisbilligt printprodukt, som skal fremme markedsføring i B2B-salg eller måske i information fra det offentlige. 

2. Du søger en partner med erfaring inden for salg.

3. Du vil helst ikke stå ved, hvem du er, men du er en helvedes ka'l, der kan det hele - men som ikke forstår, hvorfor 1 og 2 går galt.

Når jeg skal tolke på din kommunikation for at vurdere, om jeg er en relevant partner i dit projekt, tager jeg udgangspunkt i den sidste del af pkt. 3.
Du forstår ikke, at du skal beskrive, hvad du sælger for at få nogen til at købe - men du vil arbejde med markedsføring. De to ting harmonerer ganske enkelt ikke. Du får mig ikke til at tro på, at du magter det, som du vil beskæftige dig med.

Jeg har muligvis de kompetencer, som du leder efter. Jeg én af de få, som stadig ved, at man kan tjene penge på trykte medier. Men ved at du ikke kommunikerer klart får du ingen henvendelse fra mig.

Hvis du skulle gøre mig interesseret, skulle du kort og klart skrive 1. Hvad du har. 2. Hvad du mangler. 3. Hvem du er.
Så ville jeg kunne vurdere, om jeg er den rigtige til at hjælpe dig.

God vind.

Hans 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:24

Hans Stokholm Kjer:

Hvis du skulle gøre mig interesseret, skulle du kort og klart skrive 1. Hvad du har. 2. Hvad du mangler. 3. Hvem du er.

God vind.

Hans 

Yes

Tilmeldt 24. Sep 13
Skrevet kl. 00:17

Hej Hans og tak... + fair nok samt at jeg tildels er enig

1 )

Jeg sælger ikke noget endnu...men har nogle forkellige projekter og dette som handler om et printmedie, hvor netop virksomheder der ønsker handel med andre virksomheder helt eller delvist kan få sit budskab ud samt det offentlige kan benytte det til virksomhedsinfo.

Mediet er 100 % målrettet og til en pris, som ligger sådan ca. 70 % mindre pr. mm end på de gængse printmedier og endda helt op til 95 % billigere i nogle specielle situationer. Det med % procentbesparrelse er lidt svær.. i min kommunes gratis avis koster en helside listepris ca. kr. 18.000 og når bla. så ud til ca. 1.500 virksomheder,,,i mit medie vil det koste kr. 3.000 for en helside = 84 % mindre + målrettet og på 170 gram ekslusivt papir.

Mediet er sammensat på en sådan måde at den helt lille lokale firma mand...kan få sit budskab ud helt helt lokalt til næsten ingen penge ( behøver jo ikke have en helside ) ,,, og større virksomheder kan komme breddere ud,,, og igen meget billigt...

Dette har jeg testet i eget firma fra 1997 til 2004, med succes ,,altså at jeg fik kunder til min virksomhed på den fremgangsmåde og andre firmaer som koblede sig på min annonce,,,, fik ligeledes kunder,,,, og tiden er ikke løbet fra dette,,,så det virker. O g mediet kan bruges meget forskelligt at bla. nye virksomheder kan fortælle hvem de er... det kan være køb og salg annoncer ...  en bank kan skrive om deres nye erhversansatte og meget meget mere,,,grundet at det er så tæt og internt

2)

Og nej Hans jeg er ikke nogen helvedes ka'l - jeg har blot 99 % styr på dette produkt, grundet at jeg som nævnt ved hvad det kan og grundet at jeg  selv har konstueret det, så det passer ind til virksomheders forskellige behov. Det er jo ikke kun en idé der er blevet født, som jeg famler rundt med på Amino... det er et fuldt færdigt produkt hvortil jeg søger en partner..da jeg bare ikke har lyst alene...

Produktet har jeg anpasset til Danmark og til Skåne,,,hvor selve tanken først kom på tegnebrættet,,,og da målet er hele Danmark,,Sverige,,, Norden har jeg måtte finde løsninger til dette.. på¨forhånd.

3)

Du spørger hvad jeg mangler... eller vil at jeg skal forklare hvad jeg mangler..og dertil kan jeg kun overordnet sige en partner med forstand og passion for salg.

Det er jo ikke en direktør jeg ønsker, som blot skal styre en eksisterende business... men en partner der har lyst til at bygge noget op, men som  også skal kunne lide produktet og se dets muligheder...  og ikke kun de økonomiske muligheder for personen selv.

Jeg håber da også på en partner som kan komme med evt. nye tanker,,, og måske pudse mine af... alt ialt noget sparring,,, og som måske har styr på hvordan nettet virker eller kan virke i forhold til produktet,, .men det er ikke så vigtigt.... da jeg skal koble en 3. partner / samarbejdspartner på nemlig et trykkeri,,, som kan håndterer  5 millioner tryksager i små oplag  og nok 50000 opsætninger årligt.. -  dette trykkeri skal stå for hjemmeside / portal... også...  -  og jeg ved hvem de er ,,men de ved det ikke endnu,, men findes i Århus,,  

4)

Korrekt at jeg ikke vil sige alt om min person her,,, vil ikke florerer rundt på google.. som så mange andre har lyst til... - men pr, telefon, mail, skype  o,s.v. har jeg intet problem med...- det jeg håndterer her er produktet,,,

Jeg synes at jeg kommer ganske langt og måske endda for langt med beskrivelse af mit produkt.... og da jeg ikke ligefrem søger en invester ... men faktisk tilbyder et fuldt færdigt produkt nærmest gratis til en person som kan håndtere det  ,så vil jeg mene, at der kan spørges dybere ind,  uden at det behøves at læses af alle..på forhånd,,, og det er det som undrer mig... er indstillingen ,, når der tilbydes noget på et sølvfad,,, hvorfor så ikke bare undersøge det,, og  lysten til salg bør være nok til at undersøge,,ellers har man ikke drive nok.

Det hele svarer til at en person går på gaden og ser en 1000 lap der ligger på asfalten ... og tænker .jeg gider sgu ikke bukke mig ned..da den nok er falsk,,, + hvis den var ægte var der jo nok nogen som havde taget den... så nej tak...

5)

Men ellers fint nok det hele... nu har jeg da fået lidt viden/ indsigt  om hvordan folk tænker eller kan tænke,,, og jantelov lever... - nogle siger varm luft med notering af millioner,,, men hvis det var en bank jeg talte med om lån... ville de kræve et budget,,, og der ville så også stå 27 millioner... -  men når jeg nævner det på Amino .. så er det varm luft,,,, og andre herinde  tror nærmest på at google kan sælge på månen :-) og incl. Martin,,, da han jo gerne vil have hele verdenen på sit hold, så klart han vasker jer lidt for meget ... but print is still alive,,, strongly

Tilmeldt 22. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik

Jeg tillader mig at komme med et lille indspark i denne tråd

Her får du mit indspark baseret på min uddanelse inden for psykologi og kommunikation. Hvis ikke de siger dig noget, så har du jo dit frie valg til at se bort fra dem :)

Når jeg læser det du skriver så hæfter jeg mig ved to ting:

Jeg ved ikke om du er sjusket eller ordblind, men når jeg læser det du skriver, så fremstår det rodet og ikke særlig fyldestgørende i forhold til informationer. Sætninger bliver ikke færdiggjort og du benytter dig af en forkert tegnsætning, som gør dit budskab svært at begribe. Jeg sad derfor tilbage med en lidt rodet fornemmelse af dit budskab. Uanset dine ambitioner og evner, så sidder jeg med en forestilling om noget ugennemtænkt og uprofessionelt.  

Derudover så virker det til at du har en lidt for stereotyp forestilling af mennesker, som måske gør at ansøgere ikke får en chance, hvis de kommer til at sige et ord der klinger forkert hos dig. Evt. prøv at lade mavefornemmelse og naiv nysgerrighed lede lidt mere, og prøv at tone lidt ned for stereotype forestillinger og formodninger.

Alt godt og held og lykke med det!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hans Stokholm Kjer:

1. Du undlader at fortælle, hvad du sælger.
2. Du undlader at fortælle, hvilke kompetencer, du søger hos en partner.
3. Du undlader at opbygge en troværdighed omkring dig selv, som gør, at man får lyst til at arbejde sammen med dig.

Det er så smukt, Hans Yes

Jeg vil trække mig fra debatten nu. Efter rigtig mange ord er jeg ikke blevet meget klogere.

Min oprindelige overbevisning omkring mulighederne er ikke blevet ændret trods megen spørgen ind.

Så jeg vil sige tak for denne gang.

Venlig hilsen,

Christian

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)