Ingen spildte tårer herfra! God Jul |
Hej Thomas
Kan godt se at noget af humlen skal findes i det du nævner... og kan sige at jeg har sparet lidt på navnet,,, da jeg ikke ønsker at florerer på google i stor stil og det mener jeg at der er risiko for. - men kunne jo kalde mig for Henrik Hansen
Måske har jeg formuleret mig forkert eller så bliver der læst forkert... mener ikke at jeg nævner at jeg har haft flere virksomheder med million omsætning..jeg nævner blot at jeg har haft visse virksomheder. Det jeg nævner er at mine fremtidige projekter har 3 cifrede millionomsætning som potentiale og mål og ligeledes nævner jeg at nogle projekter er utestet og andet er testet og således ved jeg at mit produkt giver kunder til dem som bruger mit koncept.
Når det gælder investering til dette her projekt, så er den ganske lille og evt. slet ingen investering og således er det slet ikke investeringen som det handler om her - jeg nævner det p.g.a. af folk skal vide at der kan forekomme et mindre udlæg - men et sådan udlæg vil ikke forekomme uden at der allerede er fundet kunder, som så har en betalingsfrist...derfor et kort og mindre udlæg evt.
Det er måske lidt atypisk at jeg så ønsker en partner som så skal deles med,,, når jeg kunne få det hele selv - men det er bare sådan at jeg ikke har lyst til at drive virksomhed alene og slet ikke i den størrelse, som er tanken,,, og et andet sted er jeg også ligeglad med om jeg kunne have tjent 20 millioner i stedet for 10 millioner, men jeg er ikke ligeglad med at "kun" tjene 1 million nå¨r jeg kunnet have tjent 2 millioner og således er min projekter i en sådan størrelse at der er masser af rum til at dele... - jeg er ikke begærlig men tværtimod.
Jeg lancerede dette projekt for et reklamefirma i Malmö, som straks tog imod idéen og de ville starte hårdt ud for at svække evt. efterflugte konkurrenter så de ville have et aktieselskab 50/50,,, - men jeg havde ikke de midler...og så heller ikke den samme fare for konkurenter, men jeg blev så tilbudt 20 % gratis aktier,,,for at starte op i Sverige og styre salget. Virksomheden var skyhatt.se og poduktnavnet navnet var cityfoldern som der nu er meget lidt af tilbage på google og heldigvis.
Og ja,,, millionomsætning uden investering lyder også besynderligt... - men til det ligger der til grund at jeg for en del år siden blev røvrendt og mistede alt...bl.a. min ejerlejlighed med en friværdi på 1½ million dengang,,, - men mine iværksættertanker forsvandt ikke, men nu kunne jeg ikke starte noget op som skal bruge lokaler... maskiner mv. - så derfor blev projekter skræddersyet til min nye verden,,, og gøre en sådan størrelse at der er plads til en nærmest gratis partner.
Og igen Thomas... at du nok har ret og klart at jeg bliver vugget ind i mit eget kendskab til produktet og min egen viden om produktets effektivitet m.v.
Men når det er sagt så synes jeg dog at jeg fortæller end del... og så må folk jo ligesom spørge ind,,,,
Hilsen fra Henrik