Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underligt .. hvad gør jeg galt - siden jeg ikke kan finde en partner

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg søger partenere som har salgsgen eller lysten til den verden,,, - men intet brugbart kommer retur.

Mit eget korte virksomheds CV er at jeg startede Danmarks største datingbereau på print i slut halvfemserne -  senere havde jeg forskellige virksomheder i den grafiske verden omkring tryksager til virksomheder..som i Helsingør blev den største at din art på kort tid.

Midt i alt dette udviklede jeg forskellige projekter,, / koncepter...  og et af dem ville jeg have Shell med på .. og skrev en mail i 2004 til direktøren for Danmark Peter Berents som pænt takkede nej.

Peter fik nu en ny mail fra mig .. hvor jeg kapslede hans behov ind,,, på en lidt aggrassiv måde og ud fra nogle tanker han ikke havde tænkt før-- jeg fik så en ny mail fra Peter... HVORDAN SER DIN KALENDER UD DEN 31 MARTS KL. 11. ?

Hvis nogen kan huske tilbage så var min store kundegruppe .. Saga Furs, tja. hele tøjbranchen .. Klaus Helmersen som tabte en eller 2 milliarder over night i 2001 i U.S.A. 

Det jeg vil sige er at jeg ikke er en søgende person efter forståelse af opgaver... projekter for dem har jeg udviklet en del af.. -  men hvordan får  man man folks interesse som partner ...???

Alle mine projekter ligger på 3 ciffere million beløb som forventet omsætning da skandinavien er med,, - nogle er nye og andre er testet... og klart jeg vil begynde med det testede,,

En partner kan godt tjene,,, nogle millioner i Dk uden særlig investering  og tager vi Norden, efter nogle år , så er der nok ca. 27 millioner,,, årligt  på en simpel opgave

Er det mine beløb som skræmmer eller tror folk ikke på sig selv... eller er Amino blot for folk som vil have 45.000 i løn...  om måneden eller om året ?

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 00:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik

Jeg tror bestemt at de store beløb kan skræmme og evt. henlede tankerne på MLM da det lyder for godt til at være sandt, begrundet eller ej.

Nu nævner du selv "relativ lille investering" men hvad er det, måske der skulle en indikation på hvilke beløb vi snakker om. Jeg vil da gerne tjene 27 millioner hvis jeg "bare" skal investere 10.000 jeg aner dog et lidt større beløb og hvad kræves der fagligt af en evt. partner?

Jeg tror det ville hjælpe en del hvis du listede nogle tanker, ønsker og krav op og så tror jeg ikke der er så mange med de rigtig store midler herinde, kan være nogle der læser med i det skjulte.

Det var mit besyv.

Mvh

Jacob Nielsen

Tilmeldt 24. Sep 13
Skrevet kl. 01:53
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob og tak

Du har ret i af en lille investering er omkring kr. 10.000 for at nå de 27 millioner,, eller blot 12 mill...  -  men det er jo ikke noget som sker over night ..men over år som jeg nævner + egen indsats og senere med sælgere

Der er ikke noget fordekt eller skjult i mine projekter.... jeg er ærligheden selv,,  og jeg ser banker såsom postdanmark er en del af kundegruppen, som en naturlighed. Præcis som jeg så Shell i et andet projekt.

Men Jacob .. jeg kan ikke minimere det... og sige at mål er kr. 25 .000 om måneden  da det ikke er sandt  og jeg har ej heller lyst til større investeringer i projektet,, eller projekterne. Jeg ønsker personligt arrangement  ( staves det sådan :-(  )rr

Har lidt på mine tråde hvor jeg søger en sælgerpartner.... - men jeg har da heller ikke noget imod en invester som kan finde sælgerer,,, = en aktiv invester,,,- men så må de finde mig

Men mest af alt ønsker jeg en troværdig sparringspartner,, som forstår sig på salg... og nyder det....

Måske virker jeg mild... men jeg ved

/ Henrik

Tilmeldt 13. Dec 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 02:24
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Henrik AP! 
Du skriver bare hvis du mangler en 20 årig frisk gut der har talegaverne i orden.

Mvh 
Chri854b 

Tilmeldt 24. Sep 13
Skrevet kl. 02:50
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej C

Talegaverne er der behov for.... så klart... - men det er ikke det jeg fremhæver,, eller ønsker at en person fremhæver som 1. punkt,,, og eneste  -  det er for koldt  og kynisk

/ Henrik

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Henrik AP:
-  men hvordan får  man man folks interesse som partner ...???

Tja, en god start er at tage alle henvendelser alvorligt og seriøst. Der er en grund til at nogle henvender sig, nemlig at de er åbne for dialog.

Chris skriver en kort besked, og du svarer: 

Henrik AP:
Talegaverne er der behov for.... så klart... - men det er ikke det jeg fremhæver,, eller ønsker at en person fremhæver som 1. punkt,,, og eneste  -  det er for koldt  og kynisk

Jeg opfatter det ret negativt, og nærmest som et "skrub af". Jeg havde nok valgt en anden form for respons. Jeg havde nok tilbudt at mødes over en kop kaffe, for at få et indtryk af hinanden, og se om der er et godt match. Det kan godt være at du skal igennem en del kopper kaffe før du finder den rette, men det er nok prisen man betaler for at finde en partner. Det er tidskrævende, hvis man vil finde den helt rette, og indimellem må man lade tvivlen komme folk til gode.

Mvh Carsten

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:14

Carsten Jacobsen:

Jeg opfatter det ret negativt, og nærmest som et "skrub af". Jeg havde nok valgt en anden form for respons. Jeg havde nok tilbudt at mødes over en kop kaffe, for at få et indtryk af hinanden, og se om der er et godt match. Det kan godt være at du skal igennem en del kopper kaffe før du finder den rette, men det er nok prisen man betaler for at finde en partner. Det er tidskrævende, hvis man vil finde den helt rette, og indimellem må man lade tvivlen komme folk til gode.

Mvh Carsten

Yes

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 13:29

Henrik AP:

Hej Jacob og tak

Du har ret i af en lille investering er omkring kr. 10.000 for at nå de 27 millioner,, eller blot 12 mill...  -  men det er jo ikke noget som sker over night ..men over år som jeg nævner + egen indsats og senere med sælgere

Der er ikke noget fordekt eller skjult i mine projekter.... jeg er ærligheden selv,,  og jeg ser banker såsom postdanmark er en del af kundegruppen, som en naturlighed. Præcis som jeg så Shell i et andet projekt.

Men Jacob .. jeg kan ikke minimere det... og sige at mål er kr. 25 .000 om måneden  da det ikke er sandt  og jeg har ej heller lyst til større investeringer i projektet,, eller projekterne. Jeg ønsker personligt arrangement  ( staves det sådan :-(  )rr

Har lidt på mine tråde hvor jeg søger en sælgerpartner.... - men jeg har da heller ikke noget imod en invester som kan finde sælgerer,,, = en aktiv invester,,,- men så må de finde mig

Men mest af alt ønsker jeg en troværdig sparringspartner,, som forstår sig på salg... og nyder det....

Måske virker jeg mild... men jeg ved

/ Henrik

Jeg kalder på intet tidspunkt at hverken dig eller dit projekt er fordækt, det jeg mener er bare at med de store tal og næsten garanti for stor udbytte så henleder det, mine, tanker på MLM og ligende. Selvfølgelig skal du skrive de beløb som du mener er de rigtige, men hvad med at komme med nogle tal på investeringen.

Tror stadig du bliver nød til at opremse nogle tal, krav og ønsker så evt. interesserede ved hvad der skal til...

Held og lykke med projektet

Tilmeldt 24. Sep 13
Skrevet kl. 18:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten J.

Er enig med dig og andre i at jeg gik over stregen i forhold til Chris.

I Sverige hvor jeg har boet findes et lignende sted svarende til Amino, som hedder starta eget .

I Sverige havde jeg fået rettighederne til et produkt der hedder Glassicura, som bl.a. sælges i Coop og Matas i Danmark og her brugte jeg så bl.a. Starta eget til at finde freelance sælgere til produktet og brugte stedet i andre sammenhænge også.

På starta eget kom der da også en del henvendelser svarende til Chris's  og i begyndelsen refekterede jeg på disse - men det var tidsrøvere, som sad bag fandt jeg ud af...  så jeg orker dem ikke - men derfor kunne jeg jo godt have reageret andeledes i forhold til Chris og det kan jo være at Chris lige var den person som kunne bruges -  men min erfarenhed fortæller mig noget andet.

Så undskyld Chris

Hilsen fra Henrik

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Henrik AP:
Det jeg vil sige er at jeg ikke er en søgende person efter forståelse af opgaver... projekter for dem har jeg udviklet en del af.. -  men hvordan får  man man folks interesse som partner ...???

I stedet for alt den varme luft om millioner, så kom lidt ned på jorden. Alene det du ikke skriver dit fulde navn gør at mange ikke vil arbejde sammen med dig, mange der ikke ønsker at stå frem vil ikke fordi de svindler på den ene eller anden måde, så ved ikke at stå frem, kan du falde i den kategori.

Derudover fortæller du om en masse virksomheder der har haft millionomsætning, men ikke hvad der er for nogle virksomheder du har ejet og drevet. Igen virker det bare ikke seriøst når man læser det.

Og det er jo ærgerligt, hvis det du er seriøs.

Henrik AP:
En partner kan godt tjene,,, nogle millioner i Dk uden særlig investering  og tager vi Norden, efter nogle år , så er der nok ca. 27 millioner,,, årligt  på en simpel opgave

Igen bare varm luft. Det virker ikke seriøst. Du må komme med flere detaljer, ellers bliver det op af bakke for dig.

Henrik AP:
Er det mine beløb som skræmmer eller tror folk ikke på sig selv... eller er Amino blot for folk som vil have 45.000 i løn...  om måneden eller om året ?

Nej det er nok bare fordi dit indlæg virker dybt useriøst. En anonym person der lover folk millioner for næsten ingen investering, dem har der været mange af, og når det kommer fra en der kun underskriver sig som Henrik AP, så bliver det endnu mere useriøst.

Så lad os høre mere om projektet, og hvem du er, så skal der nok være mere interesse.

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)