Jeg søger partenere som har salgsgen eller lysten til den verden,,, - men intet brugbart kommer retur. Mit eget korte virksomheds CV er at jeg startede Danmarks største datingbereau på print i slut halvfemserne - senere havde jeg forskellige virksomheder i den grafiske verden omkring tryksager til virksomheder..som i Helsingør blev den største at din art på kort tid. Midt i alt dette udviklede jeg forskellige projekter,, / koncepter... og et af dem ville jeg have Shell med på .. og skrev en mail i 2004 til direktøren for Danmark Peter Berents som pænt takkede nej. Peter fik nu en ny mail fra mig .. hvor jeg kapslede hans behov ind,,, på en lidt aggrassiv måde og ud fra nogle tanker han ikke havde tænkt før-- jeg fik så en ny mail fra Peter... HVORDAN SER DIN KALENDER UD DEN 31 MARTS KL. 11. ? Hvis nogen kan huske tilbage så var min store kundegruppe .. Saga Furs, tja. hele tøjbranchen .. Klaus Helmersen som tabte en eller 2 milliarder over night i 2001 i U.S.A. Det jeg vil sige er at jeg ikke er en søgende person efter forståelse af opgaver... projekter for dem har jeg udviklet en del af.. - men hvordan får man man folks interesse som partner ...??? Alle mine projekter ligger på 3 ciffere million beløb som forventet omsætning da skandinavien er med,, - nogle er nye og andre er testet... og klart jeg vil begynde med det testede,, En partner kan godt tjene,,, nogle millioner i Dk uden særlig investering og tager vi Norden, efter nogle år , så er der nok ca. 27 millioner,,, årligt på en simpel opgave Er det mine beløb som skræmmer eller tror folk ikke på sig selv... eller er Amino blot for folk som vil have 45.000 i løn... om måneden eller om året ? |
Hej Henrik
Jeg tror bestemt at de store beløb kan skræmme og evt. henlede tankerne på MLM da det lyder for godt til at være sandt, begrundet eller ej.
Nu nævner du selv "relativ lille investering" men hvad er det, måske der skulle en indikation på hvilke beløb vi snakker om. Jeg vil da gerne tjene 27 millioner hvis jeg "bare" skal investere 10.000 jeg aner dog et lidt større beløb og hvad kræves der fagligt af en evt. partner?
Jeg tror det ville hjælpe en del hvis du listede nogle tanker, ønsker og krav op og så tror jeg ikke der er så mange med de rigtig store midler herinde, kan være nogle der læser med i det skjulte.
Det var mit besyv.
Mvh
Jacob Nielsen