Der mangler dog stadig en meget vigtig ting - et navn.... Vi har haft de forskellige aktuelle navne til diskussion og bl.a. vendt dem med nogle af vores eksisterende kunder, for at få et bredt panel af forskellige "smagsdommere" til at kigge på dem. Og desværre er de alle sammen dumpet. Jyske/jydske visitkort var det som kom tættest på, men det er desværre blevet slagtet af lidt over halvdelen af dem som har vurderet navnet.
Så derfor så står vi tilbage ved square-one - men alligevel ikke helt. For der er faktisk en vinde alligevel. Det var dog ikke et navn men et slogan, som havde så god en klang at det simpelthen må have en plads som vinder: Lisbeth Toft Jensen fra www.fiskehuset.dk kom med forslaget "Offset kvalitet til digital pris".
Men nu er der så nok nogen som vil sidde og tænke "jamen, det var jo en navnekonkurrence - ikke et slogan". Så derfor besluttede jeg at vi også laver en lodtrækning (uden Lisbeth denne gang). Og vinderen blev Henrik R.
Begge har vundet en gratis plads i den kommende pulje.
Tryk af ét sæt bestående af 250 visitkort kommer til indtil videre til at koste 440 kr. inklusiv fragt - men eksklusiv moms. Det er den samme pris som vores digitaltrykte visitkort normalt har.
På trods af at kortene ikke har noget navn, så opretter jeg en tråd om puljen under ”Jeg har et godt tilbud til dig” inden for de næste par dage. Så må vi se om der ikke dukker et navn op en gang i fremtiden. Alternativt så må vi jo bare lave Prince-finten og give dem et symbol i stedet for. .
Jeg blev så glad for at høre, at du/I kunne bruge mit forslag til slogan, at jeg slet ikke har haft brug for gaspatronen på min stol i dag
Men, jeg syntes da, det er synd, hvis I mangler et navn, så her er lige et forsalg mere. Jeg foreslog jo egentlig bare "visitkort" og så sloganet, men da jeres navn jo er engelsk - så hvorfor ikke:
The Card (som både kan betyde visitkortet, men også "det helt rigtige")
Jeg glæder mig til min
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk