Så nærmer tiden sig snart hvor nogle nye visitkort ser dagens lys .
Siden vi lavede puljen med vores Finske Visitkort, så er der nogen som har spurgt om vi ikke kan lave en lidt mere "normal" udgave af visitkort. Det kan vi sagtens, men problemet har blot været at vi altid har kørt disse som selvstændige produktioner, hvorved der minimum skulle bestilles 1.000 styk og prisen var ret høj. Et alternativ ville være at få dem i en digitaltrykt version i stedet for - men det er altså bare ikke det samme.
Så på opfordring kommer så et helt normalt visitkort kørt i en pulje. Der blive tale om et kort i det scandinaviske format 85 x 55 mm. (samme som vores Finske Visitkort), trykt i fuld 4-farve på begge sider af mat bestrøget 300 gr. karton. Overfladen bliver lukket med mat tryklak, således at trykfarven ikke så let smitter af. Prisen er endnu ikke helt på plads, men det bliver under de 500 kr. som de Finske koster og formentenlig så langt ned at det dårligt vil kunne betale sig at vælge en digitaltrykt version.
Der mangler dog en lille detalje før projektet er helt klart til at blive søsat:
Puljen mangler et navn. Ligesom vi har de Finske Visitkort, så bør denne vel også have et navn?
Så herved er en konkurrence åben: Fra nu af og til udgangen af september måned er alle Amino'er velkommende til at smide forslag til et godt navn herinde. Det bedste forslag får en gratis plads i første gang vi kører puljen. Såfremt vi ikke vælger at bruge et forslagene, så vil vi trække lod imellem dem og det som bliver udtrukket vil derved blive vinderen af den gratis plads. Så uanset hvad, så vil der i starten af oktober være fundet en vinder på den ene eller den anden måde.
Så se at komme op med nogle gode kreative forslag i denne tråd .
Det er sådan lige fra hoften af, og lidt "blandet" med puchlines.
MediaMouse tilbyder >>Trykkerkort<<, vores offsettrykte visitkort. Vi trykker i fuld farve, selvom priserne antyder de skulle være orange.
Trykkerkort (krydret med en punchline) - Altid en fordel med et godt kort på lommen - Et godt kort på lommen - Kort og godt - Skab kontakterne med det rette kort - Visitkort i lange baner, til smalle priser
Alternative forslag til Trykkerkort kunne være: - Kort&Godt - Kort&Godt offsettryk
kan ikke lige komme på mere pt. men der er da lidt forslag at tænke over :)
Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop Kvalitets-webhosting
Hvor er det dog herligt. For et par år siden fik jeg lavet nogle visitkort i digitaltryk og det var mildest talt ikke nogen god idé. De blev arkiveret lodret!
Nå, men da Ronnie det dejlige menneske "stjal" mit forslag så må jeg jo finde på noget andet, så jeg tænkte, at I skal holde stilen og har følgende forslag:
Skandinaviske Visitkort Nordiske Visitkort Danske Visitkort Norske Visitkort Svenske Visitkort