Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop i Wordpress

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Nu skrev han intet om shop. Blot WordPress.

Har du læst overskriften på den her tråd ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Har du læst overskriften på den her tråd ?.


Ja, det er også det jeg svarer på i de andre indlæg.

Men nu svarede jeg så lige en sidebemærkning fra en som påstår at have problemer med WordPress, og det var den du reagerede på. 

Men selv hvis vi taler shops, så gad jeg godt se dem, der tager flere tusinde. Der findes ganske vist superdygtige WordPress-hajer derude. Det er mest amerikanere. Det er muligt de tager flere tusinde. Har ikke set en dansker gøre det, så efterspurgte et eksempel.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Jeg synes absolut ikke at shopsystemer nødvendigvis "er udviklet til at drive en online forretning".  Nogen af dem har - ud af boksen - en kæmpe akilleshæl i forhold til teknisk SEO og dermed organiske placeringer i Google.

Der er vi meget uenige Gita! Akilleshælen, ligesom med så meget andet, er udvikleren, og ikke platformen! 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie - Connspire:
Der er vi meget uenige Gita! Akilleshælen, ligesom med så meget andet, er udvikleren, og ikke platformen! 


Det er fint du har en holdning og at vi er uenige.

Jeg kunne bare godt tænke mig at høre reelle argumenter for teknologivalg. Jeg er ikke religiøs, så ja, hvis du står med jordens bedste Magento-udvikler som du har råd til - så tag den. Det er bare ikke den situation de fleste står i - og selv dér vil det være overkill i en del tilfælde.

Det er absolut ikke nogen kritik af Prestashop og Magento. Jeg har mødt mange webshop-ejere, der er glade for dem og har gavn af det. Der er masser af tilfælde hvor jeg aldrig kunne drømme om at foreslå WordPress om webshop, men der er bestemt også tilfælde hvor jeg foreslår det.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Men selv hvis vi taler shops, så gad jeg godt se dem, der tager flere tusinde. Der findes ganske vist superdygtige WordPress-hajer derude. Det er mest amerikanere. Det er muligt de tager flere tusinde. Har ikke set en dansker gøre det, så efterspurgte et eksempel.

Prøv at oprette en simpel opgave på Freelancer med installation af et theme til en webshop i wordpress. En opgave der højst tager et par timer. Og så garanterer jeg for at du får alle de eksempler du kan ønske dig. Folk har desværre totalt mistet Jordforbindelsen rent prismæssigt når de hører ordet Webshop.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ændrer stadigvæk ikke på det faktum, at platformen er platformen og at udviklere er forskellige af uddannelse, og har hver især deres tekniske indsigt i platformen, og om hvordan den skal udvikles på.
"En Audi er en Audi, hvor godt den kører er op til dit valg af værksted, og din pengepung."
Der kan hverken vi, eller andre være uenige om, jeg vil dog mene at man bør bruge platforme udviklet til sit forretningsgrundlag. Kvaliteten af din forretning er derfor kun afhængigt af hvor meget tid, energi og ikke mindst penge du vil bruge på dit foretagende.

I min optik, hvis man ikke er villig til at bruge hverken eller af de førnævnte, eller lære at gøre det selv, så er man ikke gearet eller seriøs nok i sit venture - og man bør slet ikke gå i gang!! Sidst jeg "tjekkede" findes der kun 2 slags rigdomme - dem man er født med, og dem man skaber sig selv ved at arbejde hårdt for sin egen succes.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Folk har desværre totalt mistet Jordforbindelsen rent prismæssigt når de hører ordet Webshop.


Det er så ikke utænkeligt. Det har jo også længe været tilfældet for almindelige hjemmesider indtil alle opdagede at de kunne installere WordPress.  

Men der er da netop også priser i den ultra-lave ende.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie - Connspire:

Kvaliteten af din forretning er derfor kun afhængigt af hvor meget tid, energi og ikke mindst penge du vil bruge på dit foretagende.

I min optik, hvis man ikke er villig til at bruge hverken eller af de førnævnte, eller lære at gøre det selv, så er man ikke gearet eller seriøs nok i sit venture - og man bør slet ikke gå i gang!!



Det handler om at bruge de ressourcer man nu engang har.

Næsten 1 million danskere har MASSER af tid, men sjældent ret mange penge. Dermed har de ikke råd til at investere i en stor forchromet webshop-løsning. Og de har heller ikke oparbejdet viden og erfaringer nok til at vurdere de webbureauer de nogengange går til fordi de er utrygge ved egne valg. Jeg kender til folk, der har brændt fingrene ad den vej. Og selv når de får den leveret af et større webbureau, så er det desværre ikke så tit at den er SEO-mæssigt forsvarligt sat op. Dvs den synker automatisk i Google fra start. 

Når det de har masser af selv er tid og få penge, så er en simpel WordPress webshop eller et hostet system der er klar langt mere ligetil. Ingen risiko for gigantiske fejlinvesteringer. Og hvem siger at det er bedst for forretningen at de bruger al deres tid på det de er allerdårligst til/ikke har erfaringer i endnu?! 

En ny lille iværksætterforretning er nogengange en afprøvning af koncept. Det gælder om at komme i gang for små midler, for at se om det virker og hvad der virker, samt at få erfaringer. 

Nu vil jeg se film.

God weekend og tak for debatten Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Nu vil jeg se film.

God weekend og tak for debatten 

Hvilken film? trænger også gevaldigt til at trække mig fra den bærbare!
Selv tak :) 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie - Connspire:
Hvilken film? trænger også gevaldigt til at trække mig fra den bærbare!
Selv tak :) 


Har ikke fundet ud af det endnu :-)

Skal finde en på Netflix eller Filmstriben.  

Så "I am Legend" forleden dag da min hjerne ikke længere kunne klare mere selvstændig aktivitet. Det er længe siden en film har sat så meget gang i adrenalinet. Decideret uforglemmelig og dyb er den dog ikke. Kunne godt bruge en lignende. Den kan ses gratis med bibliotekslånerkort her:

http://www.filmstriben.dk/fjernleje/film/details.aspx?filmid=2732084800

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)