Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop i Wordpress

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Partybutikken ApS Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi går også med tanker om en ny webshop, da vores nuværende www.partybutikken.dk ikke kan videreudvikles. Personligt er jeg også vild med worrdpress og er blevet kontaktet af et firma der hedder deskwolf som tilbyder hele pakken. Men der er flere ting der kunne bekymre mig, da vi tidligere har betalt til virksomheder der ikke giver hvad vi syntes der blev aftalt. Firmaet er ikke særlig gammelt, hvad sker der hvis det lukker? Er det hele så væk??
Er det normalt at betale ekstra for pluginn, kan jo selv finde dem på Wordpress og smide dem på?
Findes der ikke et firma der kan lave selve designet uden at vi skal betale ekstra for de pluginn som vi får brug for?
Kunne fx. Bruge et pluginn til shoppen der gav mulighed for forskellige sprog efterhånden som vi går videre til andre lande. Men her betaler man ekstra for de lande man ønsker...
Er der nogen der kender det har firma deskwolf?

Lars K
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Kender ikke omtalte firma. Men jeg syndes jo de skulle give tilbud også på de plugins der skal installeres ekstra. Sprogmodulet findes , kan dog ikke huske om det også passer til dit shop plugin.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg selv skulle give jer et tilbud på en hjemmeside, vil det at opsætte et plugin koste. Jeg har jo ikke lavet det, så det skal i ikke betale for og det er det i skal passe på med. Hvis de tager en løn som om de har lavet det, så ville jeg passe på. Men i skal også samtidig tænke på at det koster tid at sætte et plugin med multisprog op, da man skal oversætte til de forskellige sprog.

Hvis jeg selv skulle opsætte et plug in, ville jeg give en ca. pris. Det er nemlig meget forskelligt hvor meget tid man bruger på at opsætte et plug-in. Hvis det f.eks. tog 10 min er det en anden pris, end hvis jeg skulle oversætte side hvilket måske tager 2-3 timer alt efter hvor meget tekst der er.

Men jeg ville aftale en pris fra start af, sådan at i er sikre.

F.eks.

Webshop = xxxx kr

Kontakt side = xxxx kr 

Logo design = xxxx kr

Multi sprog plug ing = xxxx kr 

osv.

Og hvis i syntes at prisen er iorden for de forskellige ting, er der jo intet at frygte. Men hvis de f.eks tager 3-4000 kr eller mere for at sætte et multi sprog plugin op ville jeg overveje om jeg ville give ca. 1300 kr i timen. Alt efter hvem de er kan en pris måske lyde på alt mellem 500 kr - 1200 kr. Men igen, det er alt efter hvor meget arbejde der er i det.

Hvis du stadig er i tvivl, er du velkommen til at skrive i pm, så skal jeg nok finde ud af om jeg selv ville betale for det.

Mvh. Daniel K. Petersen

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Lars,

Jeg kender til DeskWolf, men ikke som et firma der producerer WordPress webshops - tilgengæld ved jeg at de leverer et Facebook CMS system.

Det er mig, som står bag det kursus, som Ib Abildgaard omtaler, og vi leverer webshops i WordPress/WooCommerce og uddanner også folk i dette (hvis man f.eks. selv vil bygge sin shop op).

Hos os tager vi ikke ekstra for diverse plugins, men skræddersyer en fast pris på en webshop - så den model med at betale ekstra for dette synes jeg lyder lidt som en måde at få lidt ekstra oven på en sikkert lav pris.

Hvis du får opsat en webshop i WordPress/WooCommerce, og firmaet efterfølgende lukker, så er du ikke ladt i stikken - for der findes rigtig mange (dygtige) mennesker, som kan hjælpe dig. Dét er netop fordelen ved at vælge et standard produkt (hvad enten det er WordPress, Joomla, Magento, Prestashop etc.)

Jeg håber at du kan bruge mine svar :)

De bedste hilsner fra

Martin Bengaard

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Partybutikken ApS Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar, det tror jeg jeg vil gøre :-)
Fra Helsingør
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Partybutikken ApS Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar til jer alle. Tror jeg hopper på det kursus :-)
Fra Helsingør
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Partybutikken ApS Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin, ser dog at du anbefaler 200-300 produkter. Vi er oppe på omkring 3000 så er det måske ikke så godt?
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars,

Så vil jeg absolut ikke råde dig til at lægge det over i WooCommerce :)

Men du kan jo godt kombinere din hjemmeside, så den f.eks. både består af en WordPress del (alle tekstsiderne, så du får den brugervenlige del) og så en shop del (f.eks. PrestaShop).

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars K:
Hej Martin, ser dog at du anbefaler 200-300 produkter. Vi er oppe på omkring 3000 så er det måske ikke så godt?

Med så mange produkter vil jeg heller ikke anbefale WordPress som shop. Vi bruger kun WordPress som shop når der er tale om mindre løsninger, ellers bruger vi Magento.

Så laver vi løsningen således, at vi bruger både Magento og WordPress, uden at brugeren af siden ved det skifter mellem de to løsninger. Så står WordPress for selve CMS/Blog delen. Du kan se et eksempel på sådan en løsning på http://www.casalogic.dk/ som vi har lavet.

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)